Hibbeln auf Oktoberlis :-)

13»

Kommentare

  • Hei mädels wie gats euch?
  • Hoi Ela
    Mir isch sit am sunnti its jede morge mega schlächt... Nach em mittag geits när wider! Ha zum glück its geschtr u hüt frei gha, abr wini morn vormittag im büro söu dürestah weiss i ono nid so rächt!
    U bi dir? LG
  • Sharky mir hat Akupunktur geholfen. Ich bekam auch solche Kleberli(Dauernadeln) auf die Handgelenke und den Brustkorb geklebt. Ich habe das Gefühl das es mir hilft. Ich habe es gerade heute wieder erneuert, da es mir so kotzübel war. Jetzt ist die Übelkeit wieder weg. Und zwischendurch nehme ich Itinerl B6. Der Arzt meinte das ich die mit gutem Gewissen nehmen darf. Es gibt auch so Bändee für das Handgelenk(Sea-Band). Diese helfen manchmal auch. Die gibt es in der Apotheke. Oder Kapseln mit Ingwer die darf man auch nehmen.
  • Hei sharky ja be mier hets letscht friitig agfange... Ich muess öpe 6 mal ide nacht ufs klo, und wenni wedr im bett bin ischsmer übel, am morge chönti uf allne 4 e chrüche, übel und de chreislauf im chäller, hami abr nani müsse übergeh.. Mier isch set geschtr ganz tägig übel, isch ächt schlimm gsi hüt bim schaffe... Ha ez so guet wies gat d morge frei gnoh... Wenn das so wiiter gat hei... Müehsam findi dasmers ja nanig set säge das mer schwanger isch, abr eich hettet den d lüüt mega verständniss... Ich verzell eifach dasi glaub chrank werd, fühlmi au so, obwohlmer ja seit me isch schwanger und net chrank!
  • Die Hebamme, bei der ich Akupunktur machen lasse hat mir gesagt das Übelkeit ein gutes Zeichen ist. Das die meisten Schwangerschaften bleiben wenn es der Mutter übel ist. Deswegen habe ich es einigen Leuten schon in der 7 Woche gesagt. Ich habe mir immer überlegt, ob mir diese Person helfen kann. Nun bekomme ich viel mehr Unterstützung und Verständnis. Ich bin sehr entlastet dadurch.
  • Ebe gäll ich sägmer au imr das da ja es guets zeiche isch...
    Ich bi chli hi und her grisse, ich glaub wennsmer so übel isch währendem schaffe dasi nüm cha stoh, denn sägis dere chundin odr dem chund!

    Hei no öpis anders, ich fühlmi wie en polizeihund, ich schmöck alles mega intensiv!
  • @miaflurina - merci für d tipps!
    Mau luege wis morn isch, abr we das so witer geit muess i gloub o mit mire chefin rede! Si wott denn woni dr vorussichtlech geburtstermin ha für 3mt ga reise u i cha drum für die zyt keni längere ferie näh... (We si wüsst...! Ha scho chli es blöds gfüehl wägä däm!) abr so isch es! Ha letschte ouguscht ghüratet, bi 33gi, da muss si ja mit däm rächne!
  • Was machet dir de brueflech?
  • Ou shit ja das isch blöd.... Hetsidi nanie druf agsproche?
    Ich bin coiffeuse, du?
  • Oh ich fühle mit eu mit, mir isch au ständig schlecht, ha das idä 1 ss nid ka :-(.... Ich würds am Chef sägä , dä hätr eher Verständnis ....

    Han au im auguscht ghürate :-)
  • I schaffe ire reinigungsfirma (plane, organisiere, schuele,..) u momentan gsehni mini chefin nume höchstens einisch ir wuche. Mir si ir ganze schwiz tätig u drum sehr viu undrwägs. I ha momentan sehr viu administrativs ds mache u cha o vo dahei us schaffe. Morn muess i am morge jedoch nach basu ane begehig vome nöie projekt mit em chund. Das heisst stundelang mit de plän dür es gebäude loufe u wichtegi details ufnäh... Wird sicher spassig!
  • Mir hei am 28. zivil u am 30. kirchlech ghürate :)
  • Heeeiii wie gats euch???
    Ich fühlmi meh chrank als schwanger, die ganztages und nacht übelkeit und schaffe macht ein fertig...
    Hei gsehtmer be euch au schochli de buuch?
  • Hallo Mamis , ich bin so richtig schlapp und vill mies glunt, schaffä aber zur zyt eifach z vill....

    Buuch gseht mr nu nüht, aber mini oberwiiti isch chli grösser worde :-), ha s gfühl bidä 1.ss isch das nid so früeh gsi hihi
  • Hey Ela, mir geits öppe glichig! Itinerol b6, paspertin,... Bis its hiuft nüt! Am zieschti hani brünleche usfluss gha u grad chli schiss übercho! Woni abr gseh ha das es scho vei gwachse isch u ds härzli schlat bini beruhigt gsi! Wenn hesch du dr nächst termin?
  • Ja, dä mit dr oberwiti isch bi mir o rächt usgeprägt! U buch fängs ganz e liechti wölbig... ;)
  • Ja gäll nüt nüzt geg di übelkeit, hüt bini so richtig im eländ, be total schlapp, chönd gad iischlafe! Ja und denn na de blähbuuch, mier druckts ergendwie alles ufe, schön in mage, au wenni hungr han fühlimi scho volle...en dicke buuch hani hüt und chli müeh mit schnuufe... Fühlmi wie es fass...
    Hesch denn gad chöne zum FA? Ui ja da hetti au angscht gha, wie gross isches? Ich ha de negscht termin ersch am 31.3... Es gad na ewiiiig!
  • Ja, ha zum glück grad chönne ga! Es isch guet 2cm u mi erkennt scho feiechli öppis! Mi nächst termin hani hüt i drü wuche u mi maa chunt ds erscht mau mit! Chas chum erwarte...! :)
  • Ou so guet kuul... Juhuuu ja i freumi au mitm maa zgo und euses würmli zgseh...
  • Bei mir hat eben die Akupnktur und die Dauernadeln geholfen. Habt ihr das schon versucht? Viele Hebammen bieten das auch an. Ich bin in der 13 Woche und die Übelkeit ist weg:) mit der Müdigkeit geht es auch langsam weg:) aber ich weiss die ersten Wochen können wirklich hart sein. Ich bin so ziemlich an meine Grenze gestossen.
  • Ich meinte Ela und Sharky;) wegen der Übelkeit und Unwohlsein.
  • Ich frage am montag einmal in der fa-praxis, ob sie mir jemanden empfehlen können für die akkupunktur! Meine chefin ist jetzt informiert und hat totales verständnis für meine situation. So wie man sich das wünschen würde! ;)
  • Halli hallo ihr Liebä, da lauft ja nid so vill, ich hoffe eu gahts guet ? Glg
  • Heeeiiii hoiii ja gäll ...
    Ich ha mirn de termin bi uuuuu gspannt! Und be dier?
  • Ich han am Mittwoch dä ett, ich freu mi und hoffe dasses dann gnueg gross isch für dä ett , bim letschte mal ischs ja z chli gsi :-(
  • Gniessets!!! I muess mi widr 3wuche gedulde...! ;)
  • Willkommen ich muss auch warten,da mir es jetzt wieder probieren und hoffen das es diesmal alles guat gaht.Wie heisst übä übä übä
  • Das klappet bestimmt schnell wieder, schickä eu vill positivi Gedanke
  • Auso i muess mi 3wuche zum nächste termin gedulde... I bi ir 15.Wuche schwanger! Viu Erfolg Schnuepfli!
  • Ich bin soooo nervös... Inere stund ischs sowiiiit
  • Hei butterfly und isch alles guet gange?
  • Hallihallo , jaaaa :-), alles guet jetzt freu ich mich Mega , chan mi erscht jetzt so richtig freuä ehrlich gseit, bi eus isch alles guet und bi dir? Ett au überstande?
  • Jaaaa bi au so erliechteret und d bluetwert sind au guet!
    Juhuuuu
    Wie gross isch dis?
  • Schön z ghöre , 69 und dis, :-)
  • Woooow scho so gross, mis isch erscht 52!
  • Bei meiner Tochter meinten sie auch zuerst sie werde gross. Dann war sie genau im Durchschnitt. Ich glaube die Grösse ist ziemlich ungenau. Hauptsache es wächst immer etwas.
  • Mis isch letscht friti 6.04 gsi! Ha mr e angelsounds poschtet - da chasch d härztön lose! Isch mega cool! :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum