Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Junge (oder junggebliebene ;) ) Mamis aus ZH-Oberland

joyjoy

8

edited 4. März, 10:28 in Zürich
Hallooo zeme bin 21gi us dürnte und kenne leider na fast kei Mamis imim alter wo ide nächi wohned und mal lust hetted was mitde chliine rackers zunternäh...mis töchterli isch scho fast siebe monet alt und find sie het au chli zwenig kontakt mit gliichaltrige ;) also falls da irgendeini ume isch wos ähnlich gaht bitte meldeeee :))

Kommentare

• hoii joy
    ich bin 20i, mini tochter 4 monet und mir wohned in stäfa... hetted intresse oi kenne z lerne, ich han allerdings ersch abem 24. juli wieder ziit zum öpis abmache. wie heisst dini chlii?
  • Hei so cool :) si heisst Kalesi Naïma und dini? Ja eh ich schribder e pn denn chömmer jamal luege
  • Lina heisst mini, han der e pn gschickt.
  • Hallo zämä bi zwar scho 30i und mini chlii 2 bi voreme Monät uf Wald züglet... I sueche Mamis wo usflüüg uf en Spielplatz, id Badi, in Zoo oder susch öppis unternhäh wännd...

• Hallo Jacky :) schriibder e nachricht
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland