Junge (oder junggebliebene ;) ) Mamis aus ZH-Oberland

joyjoy

8

bearbeitet 4. 03. 2017, 10:28 in Zürich
Hallooo zeme bin 21gi us dürnte und kenne leider na fast kei Mamis imim alter wo ide nächi wohned und mal lust hetted was mitde chliine rackers zunternäh...mis töchterli isch scho fast siebe monet alt und find sie het au chli zwenig kontakt mit gliichaltrige ;) also falls da irgendeini ume isch wos ähnlich gaht bitte meldeeee :))

Kommentare

  • hoii joy
    ich bin 20i, mini tochter 4 monet und mir wohned in stäfa... hetted intresse oi kenne z lerne, ich han allerdings ersch abem 24. juli wieder ziit zum öpis abmache. wie heisst dini chlii?
  • Hei so cool :) si heisst Kalesi Naïma und dini? Ja eh ich schribder e pn denn chömmer jamal luege
  • Lina heisst mini, han der e pn gschickt.
  • Hallo zämä bi zwar scho 30i und mini chlii 2 bi voreme Monät uf Wald züglet... I sueche Mamis wo usflüüg uf en Spielplatz, id Badi, in Zoo oder susch öppis unternhäh wännd...

  • Hallo Jacky :) schriibder e nachricht
  • Hallo bin au djoy und 23i😊 Ich weiss zwar ned eb das eper mal no list isch ja doch scho es zitli her😂 min chli isch im Februar 2 worde und würmi au freue epis zabmache oder eifach susd chli usztusche unter jungblibne🤪🤪😁
  • Be zwar em verglich zu euch kei jungi meh be aber jungbliibe (ben 28 😂😂😂)
    Chume aber us gelterkinde ben aber au mobil :-)
    Wür mi au über ustusch freue. Min chlii esch 6 monet
  • Hoi zeme, bin bald mami, im juni denn und us Rappi😊 und bin zwar scho 31 i🙈 aber scho eher jungbliebe😁 würd mich au über ustusch freue:)
  • vlt het ja eper lust uf e whatsappgruppe?😊 das wer susd mal mis mail: joy.wirz@gmx.ch , würmi freue
  • Ich bi 26gi und vo wald/laupe😬 bin aber na keis mami. Erscht ab endi august/ahfangs sept😬👍🏻😍
  • Chönt scho e gruppe mache:)
  • Hallo.. ich bi vo Gossau..aber scho glii 30gii.. mini chlii isch 2ii
  • Bi vo Fehraltorf, i würd sege na jungbliebe mit 34.... mi chli wird bald 1!
  • bertschikon bi gossau un wür au na sägä jungbliebe mit 33 😊 und en bueb wo 1 isch
  • jungblibni bald 30 jährigi vo rüti. ha en 3j sohn und knapp 2j tochter.
  • hemmer mal wele es treffe abmache? ich denk das wer no lässig, chli pläuderle und die chline chli zeme am spiele😊
  • I wär debi 👌🏼
  • derfsch di susd eifach bi mir melde :)
  • Vo rüti zh 😉 min bueb wird im Februar 2
  • Ich binn 20 und mini chli 2 monat🙊
  • Hallo zäme!:-) Bin 28 und min chlinä isch 3 monet jung😊 wohned in Hinwil
  • 23gi und us Rüti 😁 min chliine schatz isch 5mönet 😊👶
  • Hallo Ladys
    Ich bin us de nöchi vo Oetwil am See, Egg sowie Uster und sueche netti Mamis oder werdendi Mamis ide umgebig 😊
    Wird im April zum erste mal Mami und bi 26i!

    Lg 🌸💙
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum