Wie alt wart ihr bei eurer ersten Schwangerschaft/ eurem ersten Kind?

2»

Kommentare

  • S 1. Chend mit 32 und s 2. mit 33, vorher heds ned welle klappe.
  • Kind 1. 29gi nach langer kiwu ziit. Kind 2. 30gi
    Maddie
  • Ich bi churz vor mim 34. Geburi s erscht Mol Mami wordä! Mit 35gi es Sternli und denn mit 36gi de zweit Bueb übercho! Ha au vorher de passend nöd gha! Und mier wünschet üs nomel eis🥰
  • I ha mit 25i ds erste übercho
    mit 28i ds zwöite, mit 31i ds dritte u mit 35i üses vierte🥰 itz simer aber komplett😉
    sxaina
  • Mit 28gi Schwanger wordä und 3 Mönet vorm 29igstä Mami wordä 😘
  • bin 22 gsi mitem erschte chind und 23 mitem zweite bescht entscheidig☺️☺️
  • mit 31 schwanger mit 32i dä erscht, mit 34i dä zweit & mit 37 s dritti… bin sit 24i mit mim fründ zäme, händ aber beidi no studiert brufsbegleitend und dänn simmer no
    go reise - und vor 30i hett ichs mir nöd chöne vorstelle, isch perfekt für eus so☺️
    Mamelo
  • Ich bin Schwanger und 24 Jahre alt, werde aber während der Schwangerschaft noch 25. :)

    Viel Erfolg in eurer Kinderwunschzeit. <3
  • Ich bin Schwanger und bin 25gi, werde im Juni no 26gi.
    Im Oktober chund de üses erste Wunder uf d Wält😍
    Allne e schöni Ziit☀️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum