Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Wer kommt aus der Umgebung Winterthur?

ChäferliChäferli

223

Symbol
edited 5. 08. 2014, 14:50 in Treffen und Veranstaltungen
Hat es noch andere Mamis aus der region Winterthur hier?
Eifacht numä Happy

Kommentare

• Ich bin jetzt in der 14 ssw mit meinem 2 ten Kind meine grosse ist jetzt 7 Jahre alt!
    Eifacht numä Happy
  • Hallo Chäferli

Meine Kinder haben einen Altersunterschied von 8 Jahren. Woher bist du genau?
    Lilypie Third Birthday tickersLilypie Kids Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers
  • Ich bin us henggart und du?
    Eifacht numä Happy
  • Us Winti sälber. Henggart isch au nid so wiet. :-)
    Lilypie Third Birthday tickersLilypie Kids Birthday tickersLilypie Pregnancy tickers
  • Nei garnid went lust häsch chönted mir eus ja mal träffä we alt sind dini chind?
    Eifacht numä Happy
  • Ui, ich merke, ich sött da es bitz meh verbie luege... *schäm* Wie alt isch dis chline Chind jetzt?
    Mer chönd eus gern mal träffe. :)
  • Di Grossi wird negst monet 8di und dä chli isch 4 1/2 Monet alt!
    Eifacht numä Happy
  • Da häsch en ähnlich grosse Abstand.

Ui, bi eus lauft grad sooo viel. Han ständig Termine. Gaht dir das au so? Bin fascht nüm dihei und es bliebt sehr viel liege. :(
  • Dini Gross isch au es Septemberli. A welem hät sie Geburi? Mini Tochter am 4. und min Sohn am 23.
  • Guete abig zeme chume au us de nächi winterthur (kollbrunn) wie gahds euch?
  • hallo zämä i bin ide 6. ssw und us winti selber :)
  • Hii zemme

Bi mami vo 11monatige mädels und sind erst siit 3 wuche in winti...het öper lust zum ab und zue was unterneh?
  • Hey ich bin in der 20 SSW und wäre offen für ein lockeres Treffen und würde mich sehr freuen zum mich ein wenig auszutauschen 😊 wohne in Winterthur und habe sonst noch keine Kinder, 33J.

• Anika wrote: »

Hey ich bin in der 20 SSW und wäre offen für ein lockeres Treffen und würde mich sehr freuen zum mich ein wenig auszutauschen 😊 wohne in Winterthur und habe sonst noch keine Kinder, 33J.

Hey Anika

Also wenn du möchtest könnten wir uns gerne einmal treffen - schreib mir doch am Besten per Mail : o.spring@hotmail.com
  • Hallo zäme😊 I bi i dä 19 SSW bi vo elgg und 33gi.. ha au na kei chind bis jetzt😄 Hender lust uf ä whatsapp Gruppe zum abmache und sich ustuusche? lg raphaela
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland