Wer kommt aus der Umgebung Winterthur?

ChäferliChäferli

223

Symbol
bearbeitet 5. 08. 2014, 14:50 in Treffen und Veranstaltungen
Hat es noch andere Mamis aus der region Winterthur hier?

Kommentare

  • Ich bin jetzt in der 14 ssw mit meinem 2 ten Kind meine grosse ist jetzt 7 Jahre alt!
  • Hallo Chäferli

    Meine Kinder haben einen Altersunterschied von 8 Jahren. Woher bist du genau?
  • Ich bin us henggart und du?
  • Us Winti sälber. Henggart isch au nid so wiet. :-)
  • Nei garnid went lust häsch chönted mir eus ja mal träffä we alt sind dini chind?
  • Ui, ich merke, ich sött da es bitz meh verbie luege... *schäm* Wie alt isch dis chline Chind jetzt?
    Mer chönd eus gern mal träffe. :)
  • Di Grossi wird negst monet 8di und dä chli isch 4 1/2 Monet alt!
  • Da häsch en ähnlich grosse Abstand.

    Ui, bi eus lauft grad sooo viel. Han ständig Termine. Gaht dir das au so? Bin fascht nüm dihei und es bliebt sehr viel liege. :(
  • Dini Gross isch au es Septemberli. A welem hät sie Geburi? Mini Tochter am 4. und min Sohn am 23.
  • Guete abig zeme chume au us de nächi winterthur (kollbrunn) wie gahds euch?
  • hallo zämä i bin ide 6. ssw und us winti selber :)
  • Hii zemme

    Bi mami vo 11monatige mädels und sind erst siit 3 wuche in winti...het öper lust zum ab und zue was unterneh?
  • Hey ich bin in der 20 SSW und wäre offen für ein lockeres Treffen und würde mich sehr freuen zum mich ein wenig auszutauschen 😊 wohne in Winterthur und habe sonst noch keine Kinder, 33J.
  • Anika schrieb: »
    Hey ich bin in der 20 SSW und wäre offen für ein lockeres Treffen und würde mich sehr freuen zum mich ein wenig auszutauschen 😊 wohne in Winterthur und habe sonst noch keine Kinder, 33J.

    Hey Anika

    Also wenn du möchtest könnten wir uns gerne einmal treffen - schreib mir doch am Besten per Mail : o.spring@hotmail.com
  • Hallo zäme😊 I bi i dä 19 SSW bi vo elgg und 33gi.. ha au na kei chind bis jetzt😄 Hender lust uf ä whatsapp Gruppe zum abmache und sich ustuusche? lg raphaela
  • Hallo Pinny
    Hättest du immer noch lust neue mamis kennenzulernen?
    Bin von der nähe und hab eine 5monate alte tochter;-)
    Pinny schrieb: »
    Hii zemme

    Bi mami vo 11monatige mädels und sind erst siit 3 wuche in winti...het öper lust zum ab und zue was unterneh?

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum