Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Mamis vom Aargau

Hallo zäme

Ich bin 28 gi han am 10.03.2017 min Sohn uf Welt bracht. Aber sid dem bin ich zimlich einsam han kei kollegine die au Kinder hend und die wo ich kah han hend kei zitt meh oder wend die zitt nid neh. Bin viel nur dheime darum wärs schön mit emne mami chöne zrede ufe Spielplatz oder es kaffi go ne oder eifach pläudere. Wer isch ide nöchi vo Menziken AG? Darf sich gern melde be mir .

Kommentare

  • Min Sohn isch am 23. März ufd Welt choo und mir gahts ähnlich. Endli hemer mal viel Ziit, doch niemer ume um das zgnüüse.
    Bin us Züri, leider nöd gad umde Egge😐. Eventuell whats App oder so?😎🐥
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland