Hoi Zämä
Mir sind neu in Winti und hend daher nonig soviel Bekanntschafte. Gern würdet mer neue Fründschafte schlüsse mit andere Mamis, wo ebefalls chliichind hend (0-2jährig)...bevorzugt ide sproche dütsch, englisch oder italienisch...meldet euch doch
Kommentare
5
es mu ia nöd alles glich si nu viel sind halt gar nöd bedürfniss orientiert und mit dem ha ich chi müeh drum seg ichs vo afang a gern.
ich bin 24i verhüratet und min maa isch 26i. mir hend 2 büsis und teilwis en ferie hund. wenn du denksch s chönnt passe wür ich mich uf antwort freue.
herzlichi grüess
2
Habe deinen Eintrag erst jetzt gesehen. Wir sind auch noch relativ neu in Winti und meine kleine (14 mt) und ich freuen uns immer über neue Bekanntschaften für spontane Verabredungen.
:-)
Lg
207
249
Hallo
Sorry das ich de Biitrag erst etz gseh- irgendwie hani keis Mail becho dasi en antwort kriegt ha
Ich würd mich sehr freue dich mal z treffe - schrieb mir doch es Mail uf o.spring@hotmail.com (det gsehnis gad sofort wen öper gschriebe het)
lg Pinny
249
Hallo Jessy
Wir würden uns sehr freuen. Schreib mir doch eine Mail (o.spring@hotmail.com), mit dem Tag und Uhrzeit an dem wir uns treffen könnten.
Gruss Pinny
249
Wenn Dir die Distanz nicht zu weit weg ist, dann können wir uns gerne einmal kennenlernen. Schreib mir doch bitte auch auf o.spring@hotmail.com
Gruss Pinny
23
ich wohne in Bülach und habe auch Interesse auf neue Mami Bekanntschaften😄in winti ist man ja schnell mit dem zug
249
ja wir können uns gerne einmal treffen was meinst du?
23
41
mini Tochter het leider ihres Bärli usem Kiwa gschosse. Irgendwo zwische Ksw und obere Grabe... falls ihr öppis findet wäri mega mega froh chönteder mer rasch schriebe... (ca 20cm gross)
249
41
6
Ich bin 40 Jahre jung, komme aus Wien, wohne seit 2009 in Winterthur (Neuwiesenquartier), habe einen 4 Wochen alten Sohn und würde gern andere Mamis in Winti mit ähnlich alten Babys für Austausch/ Freizeit treffen - Wer ist dabei?
Ich würde mich freun!
Liebe Grüsse, Karin 🤗🤗🤗
34
Wie alt esch den dini Tochter oder din Sohn? Ich ben 41gi ond min Sohn esch 17 Mönet alt ond mer send gern au chli of Spielplätz oder mol em Wald unterwegs!
Wördet ois soscht freue oi kännelerne!
LG Denise
34
Wie alt besch den du? Ich ben au immer gern met mim Chlie e de Natur unterwegs oder mached en Usflug!
Käffele esch aktuell met em Bewegsigsdrang nöm ganz so eifach!
LG Denise