Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Mamis ide nöchi vo Winti

Hoi Zämä

Mir sind neu in Winti und hend daher nonig soviel Bekanntschafte. Gern würdet mer neue Fründschafte schlüsse mit andere Mamis, wo ebefalls chliichind hend (0-2jährig)...bevorzugt ide sproche dütsch, englisch oder italienisch...meldet euch doch :)

Kommentare

• hallo :) ich wohne ide umgebig winti ca 15min. han en sohn wo 6 mnt alt isch und i bi vollzit mami. ich wür scho länger gern öpper kennelerne wo ev meh gmeinsamkeite mit mir het i dun de chli bedürfnissorientiert ufzieh mit famillie bett, blw, vegetarisch und teilwis au vegan.
    es mu ia nöd alles glich si nu viel sind halt gar nöd bedürfniss orientiert und mit dem ha ich chi müeh drum seg ichs vo afang a gern.
    ich bin 24i verhüratet und min maa isch 26i. mir hend 2 büsis und teilwis en ferie hund. wenn du denksch s chönnt passe wür ich mich uf antwort freue.

herzlichi grüess
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland