Mamis ide nöchi vo Winti

PinnyPinny

249

bearbeitet 1. 05. 2023, 18:55 in Zentralschweiz
Hoi Zämä

Mir sind neu in Winti und hend daher nonig soviel Bekanntschafte. Gern würdet mer neue Fründschafte schlüsse mit andere Mamis, wo ebefalls chliichind hend (0-2jährig)...bevorzugt ide sproche dütsch, englisch oder italienisch...meldet euch doch :)

Kommentare

  • hallo :) ich wohne ide umgebig winti ca 15min. han en sohn wo 6 mnt alt isch und i bi vollzit mami. ich wür scho länger gern öpper kennelerne wo ev meh gmeinsamkeite mit mir het i dun de chli bedürfnissorientiert ufzieh mit famillie bett, blw, vegetarisch und teilwis au vegan.
    es mu ia nöd alles glich si nu viel sind halt gar nöd bedürfniss orientiert und mit dem ha ich chi müeh drum seg ichs vo afang a gern.
    ich bin 24i verhüratet und min maa isch 26i. mir hend 2 büsis und teilwis en ferie hund. wenn du denksch s chönnt passe wür ich mich uf antwort freue.

    herzlichi grüess
  • Hoi Pinny
    Habe deinen Eintrag erst jetzt gesehen. Wir sind auch noch relativ neu in Winti und meine kleine (14 mt) und ich freuen uns immer über neue Bekanntschaften für spontane Verabredungen.
    :-)
    Lg
  • Hallo Zusammen Wohne in der Region Weinfelden habe einen Sohn 3mt bin auch offen für neue Bekanntschaften ☺️
  • hallo :) ich wohne ide umgebig winti ca 15min. han en sohn wo 6 mnt alt isch und i bi vollzit mami. ich wür scho länger gern öpper kennelerne wo ev meh gmeinsamkeite mit mir het i dun de chli bedürfnissorientiert ufzieh mit famillie bett, blw, vegetarisch und teilwis au vegan.
    es mu ia nöd alles glich si nu viel sind halt gar nöd bedürfniss orientiert und mit dem ha ich chi müeh drum seg ichs vo afang a gern.
    ich bin 24i verhüratet und min maa isch 26i. mir hend 2 büsis und teilwis en ferie hund. wenn du denksch s chönnt passe wür ich mich uf antwort freue.

    herzlichi grüess

    Hallo :)

    Sorry das ich de Biitrag erst etz gseh- irgendwie hani keis Mail becho dasi en antwort kriegt ha :)

    Ich würd mich sehr freue dich mal z treffe - schrieb mir doch es Mail uf o.spring@hotmail.com (det gsehnis gad sofort wen öper gschriebe het)

    lg Pinny
  • jessy040 schrieb: »
    Hoi Pinny
    Habe deinen Eintrag erst jetzt gesehen. Wir sind auch noch relativ neu in Winti und meine kleine (14 mt) und ich freuen uns immer über neue Bekanntschaften für spontane Verabredungen.
    :-)
    Lg

    Hallo Jessy

    :) Wir würden uns sehr freuen. Schreib mir doch eine Mail (o.spring@hotmail.com), mit dem Tag und Uhrzeit an dem wir uns treffen könnten.

    Gruss Pinny
  • Minifee schrieb: »
    Hallo Zusammen Wohne in der Region Weinfelden habe einen Sohn 3mt bin auch offen für neue Bekanntschaften ☺️

    Wenn Dir die Distanz nicht zu weit weg ist, dann können wir uns gerne einmal kennenlernen. Schreib mir doch bitte auch auf o.spring@hotmail.com

    Gruss Pinny
  • Hallo Pinny,

    ich wohne in Bülach und habe auch Interesse auf neue Mami Bekanntschaften😄in winti ist man ja schnell mit dem zug
  • Hallo Pinny,

    ich wohne in Bülach und habe auch Interesse auf neue Mami Bekanntschaften😄in winti ist man ja schnell mit dem zug

    ja wir können uns gerne einmal treffen :) was meinst du?
  • ja das können wir gerne machen😀👍
  • Hallo winti-Mamis
    mini Tochter het leider ihres Bärli usem Kiwa gschosse. Irgendwo zwische Ksw und obere Grabe... falls ihr öppis findet wäri mega mega froh chönteder mer rasch schriebe... (ca 20cm gross) 2d709620-5d54-11e9-9392-cd000510c311.jpeg
  • Ich wird mich morn bim ihhkaufe achte 👌🏻hoff ihr findet ihn
  • danke dir vielmals😘
  • Hallo,
    Ich bin 40 Jahre jung, komme aus Wien, wohne seit 2009 in Winterthur (Neuwiesenquartier), habe einen 4 Wochen alten Sohn und würde gern andere Mamis in Winti mit ähnlich alten Babys für Austausch/ Freizeit treffen - Wer ist dabei?
    Ich würde mich freun!
    Liebe Grüsse, Karin 🤗🤗🤗
  • Liebi Pinny
    Wie alt esch den dini Tochter oder din Sohn? Ich ben 41gi ond min Sohn esch 17 Mönet alt ond mer send gern au chli of Spielplätz oder mol em Wald unterwegs!
    Wördet ois soscht freue oi kännelerne!
    LG Denise
  • bearbeitet 29. 05. 2023, 13:43
    Hallo Jessy040

    Wie alt besch den du? Ich ben au immer gern met mim Chlie e de Natur unterwegs oder mached en Usflug!

    Käffele esch aktuell met em Bewegsigsdrang nöm ganz so eifach!

    LG Denise
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum