Ultraschall & Babyscans - Bub oder Mädchen? #1

babyscanUndUltraschall.png

Hallo alle,

Nachdem wir ja doch recht viele BabyScans haben, die hier gezeigt werden, machen wir wieder am besten ein eigenes Thema dazu.
Hier können wir also nach Herzenslust Ultraschallbilder, Scans, 3D-US-Bilder und Co. posten.

Los geht's :)
Admin

Kommentare

  • 17d20bc0-40c4-11e9-a871-1d2a41516da4.jpeg ♥️🥰 mir freued eus so uf dich!

  • Zehra schrieb: »

    17d20bc0-40c4-11e9-a871-1d2a41516da4.jpeg ♥️🥰 mir freued eus so uf dich!

    süss. i wellere wuche bisch de und meitli oder bueb? :)
  • Momentan bin ich ih dä 17 Wuchä leider het mini Fraueärztin nanig wellä sege was es wird ich hoffe aber das mir es au bald dörfed erfahre. Isch das üblich das es so spaat use kunnt bi eus isch es den di 22 wuchä wenn mir es erfahred 🙈😩

  • Zehra schrieb: »

    Momentan bin ich ih dä 17 Wuchä leider het mini Fraueärztin nanig wellä sege was es wird ich hoffe aber das mir es au bald dörfed erfahre. Isch das üblich das es so spaat use kunnt bi eus isch es den di 22 wuchä wenn mir es erfahred 🙈😩

    muesch dir kei gedanke mache..min frauearzt het mir i de 17 wuche au na nüt chöne sege..denn i de 20 wuche es wird zu 80% es meitli...und i de 24 wuche het er s mir zu 120% bestätiget will er au d Schamlippe kse het….mir hends au ned chöne abwarte aber gell lieber spöter als das mer sich verduet und findi irgendwo dure au menschlich korrekt vo dim frauearzt. es git aber au fraue wie z.b. vo mim Partner d schwöster..die het i de 14 wuche scho de bscheid gha z dütschland eifach dass es en bueb wird..aber die isch sich eifach so sicher ksi will da eifach zwüsche de bei öppis ksi isch und da hat sich au bis hüt i de 28 wuche ned ganderet. :)
  • Auso nur so zum säge, i bi jetzt i der 29 ssw und mi frauearzt het mer erst gester chöne säge das es zu 80% es meitli git wüu er d schamlippene heig gse. Und sowiso isch ja z gschlächt nid z wichtigste, sondern das es am bebe guet geit 😊. Nid bös no mi letst satz 😉
  • 494cd950-86b0-11e9-8e20-1f70107da864.jpeg was meint ihr?! Was git das? 🙈🙈
  • @SarahGiulia i tippe uf es büebli 🙈
  • @SarahGiulia i tippe au uf es büaabli. Und was isch es ? 😁
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland