Ultraschall & Babyscans - Bub oder Mädchen? #1
Admin
411
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Admin
411
Neu hier? Registriere dich kostenlos, um mit anderen Eltern zu tauschen.
Kommentare
1
335
süss. i wellere wuche bisch de und meitli oder bueb?
1
335
muesch dir kei gedanke mache..min frauearzt het mir i de 17 wuche au na nüt chöne sege..denn i de 20 wuche es wird zu 80% es meitli...und i de 24 wuche het er s mir zu 120% bestätiget will er au d Schamlippe kse het….mir hends au ned chöne abwarte aber gell lieber spöter als das mer sich verduet und findi irgendwo dure au menschlich korrekt vo dim frauearzt. es git aber au fraue wie z.b. vo mim Partner d schwöster..die het i de 14 wuche scho de bscheid gha z dütschland eifach dass es en bueb wird..aber die isch sich eifach so sicher ksi will da eifach zwüsche de bei öppis ksi isch und da hat sich au bis hüt i de 28 wuche ned ganderet.
297
132
2
335
43
5
0
0
335
5
1
Hallo, chamer da es bild poste?
64
786
64
64
64
860
2
10
I bi i dr 18te Schwangerschaftswuche und bi mir het me i dr 13te ufgrund eme ufällige EST Bluettescht dr Trisomie Bluettescht no gmacht und dört au grad s Gschlächt bestumme übers Bluet. Aber uf em Ultraschall seht mes au nonig so richtig. Im Bluettescht isch use cho es wäri es Büebli, jez han i aber wäge Beschwärde is Spital miesse geschter und dört hei si gseit si gsehnd nid das es es Büebli isch. Jetzt warte mir bis Wuche 24 und löh eus überrasche😅
LG Tania