Flascherlmamis 🍼 #1

AdminAdmin

287

bearbeitet 24. Februar, 10:45 in Stillen
Hallo alle, 🍼

Diese Gruppe ist für alle Flascherlmamis und alles rund ums Flaschi geben!

• Welche Nahrung?
• Welche Nahrung ab wann?
• Wieviel?
• Umstellung
• Unverträglichkeit
• Her mit Tipps und Tricks sowie euren Fragen dazu!

Viel Spaß hier,
Admin

Kommentare

• min bueb bechunt s aptamil PRE und ich wird bi dem blibe :) vorusgsetzt es passt alles 🤗 und ich machs ihm mit babyfencheltee a
  • min babyboy 14 wuche bechunt Bimbosan super premium 1 isch nart wie Pre. er vertreits super und i bi absolut fan vo dem Produkt🥰
  • Üsi chlini isch 6 monet und überchunnt sit das si 2 monet isch z aptamil 1 und mir wärde das ou eso lo.si isch ja scho flissig am brei ässe.☺️
  • Hallo mittanand!
    I han wella froga ob iar miar a Flächamarka empfehla könd und wiso?
  • Mam,falls es fläschemarke heisst. Det chunt luft dezue und babys müend nöd absetzä, so schluckeds vil weniger luft
  • nomol e stimm für MAM 👍🏻👍🏻
  • Jo söll Fläschamarka heissa 🙈Danka! ☺️
  • mir hen sit 16mönet Avent Naturnah Glasfläsche. chunt au Luft dezua und sin eifach zum reinige. :)
  • Mir hei ou die vo MAM und si super z fride dermit.👍
  • ja MAM isch super 👍🏻😃 momentan händ mir s hipp premium 1 🙂 bim sohn händ mir bimbosan gha aber das isch üs jetzt ztür leider🙈
  • Liäbe Mam-Schöppe und eu Nuggis, Pulver han ich eu diä bescht Erfahrig mit Hipp gmacht, alles andere het sie Kötzlet oder Usschlag bercho.
  • Cool danka eu viel mol! ☺️Jo das mit dr Milch isch au so schwer!!! Han bi miner 1. Tochter z Aptamil Confort 1 geh... weiss natürlich nit was jetzt kaufa 😫 schwierig schwierig schwierig!!!!!!!
  • Üsi het ou MAM ond hipp pre. Bis jetzt nie problem gha. Zum glöck.
  • Mam und aptamil comfort. Nüt anderes verdreit er bes etzte. Aber er qerrs glaub eh sehr schnell vom tisch ässe. Brei liebt er jetzt scho meh wie fläsche 😂😂 sets mettagsbrei get, werd dfläsche oft ahachraue und ich bruche vieeeeel pberzügigsarbeit um ihm dflösche schmackhft zmache
  • Üsi überchunnt z apatmil 1,aber der Brei isch sehr höch im kurs.si überchunnt ab und zue scho chlei öpis vom Tisch,de isch der Schoppe numeno haub so interessant.🤷‍♀️
  • Ich ha au Aptamil geh, aber evt würi bim negste bimbosan probiere.... MAM glas schoppe ha ich dehei kah und nutzen ez no, got besser zum reinigen.
  • @Bawa wiso würsch di genau für Bimbosan entscheida? 😊
  • palmölfrei und e schwizer Produkt 👍🏻☺️ i han au Bimbosan❤️
  • Genau weg dem 🙃😀
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland