Flascherlmamis 🍼 #1

AdminAdmin

408

bearbeitet 24. 02. 2019, 09:45 in Stillen
Hallo alle, đŸŒ

Diese Gruppe ist fĂŒr alle Flascherlmamis und alles rund ums Flaschi geben!

‱ Welche Nahrung?
‱ Welche Nahrung ab wann?
‱ Wieviel?
‱ Umstellung
‱ UnvertrĂ€glichkeit
‱ Her mit Tipps und Tricks sowie euren Fragen dazu!

Viel Spaß hier,
Admin

Kommentare

  • min bueb bechunt s aptamil PRE und ich wird bi dem blibe :) vorusgsetzt es passt alles đŸ€— und ich machs ihm mit babyfencheltee a
  • min babyboy 14 wuche bechunt Bimbosan super premium 1 isch nart wie Pre. er vertreits super und i bi absolut fan vo dem ProduktđŸ„°
  • Üsi chlini isch 6 monet und ĂŒberchunnt sit das si 2 monet isch z aptamil 1 und mir wĂ€rde das ou eso lo.si isch ja scho flissig am brei Ă€sse.â˜ș
  • Hallo mittanand!
    I han wella froga ob iar miar a FlÀchamarka empfehla könd und wiso?
  • Mam,falls es flĂ€schemarke heisst. Det chunt luft dezue und babys mĂŒend nöd absetzĂ€, so schluckeds vil weniger luft
  • nomol e stimm fĂŒr MAM đŸ‘đŸ»đŸ‘đŸ»
  • Jo söll FlĂ€schamarka heissa 🙈Danka! â˜ș
  • mir hen sit 16mönet Avent Naturnah GlasflĂ€sche. chunt au Luft dezua und sin eifach zum reinige. :)
  • Mir hei ou die vo MAM und si super z fride dermit.👍
  • ja MAM isch super đŸ‘đŸ»đŸ˜ƒ momentan hĂ€nd mir s hipp premium 1 🙂 bim sohn hĂ€nd mir bimbosan gha aber das isch ĂŒs jetzt ztĂŒr leider🙈
  • LiĂ€be Mam-Schöppe und eu Nuggis, Pulver han ich eu diĂ€ bescht Erfahrig mit Hipp gmacht, alles andere het sie Kötzlet oder Usschlag bercho.
  • Cool danka eu viel mol! â˜șJo das mit dr Milch isch au so schwer!!! Han bi miner 1. Tochter z Aptamil Confort 1 geh... weiss natĂŒrlich nit was jetzt kaufa đŸ˜« schwierig schwierig schwierig!!!!!!!
  • Üsi het ou MAM ond hipp pre. Bis jetzt nie problem gha. Zum glöck.
  • Mam und aptamil comfort. NĂŒt anderes verdreit er bes etzte. Aber er qerrs glaub eh sehr schnell vom tisch Ă€sse. Brei liebt er jetzt scho meh wie flĂ€sche 😂😂 sets mettagsbrei get, werd dflĂ€sche oft ahachraue und ich bruche vieeeeel pberzĂŒgigsarbeit um ihm dflösche schmackhft zmache
  • Üsi ĂŒberchunnt z apatmil 1,aber der Brei isch sehr höch im kurs.si ĂŒberchunnt ab und zue scho chlei öpis vom Tisch,de isch der Schoppe numeno haub so interessant.đŸ€·â€â™€ïž
  • Ich ha au Aptamil geh, aber evt wĂŒri bim negste bimbosan probiere.... MAM glas schoppe ha ich dehei kah und nutzen ez no, got besser zum reinigen.
  • @Bawa wiso wĂŒrsch di genau fĂŒr Bimbosan entscheida? 😊
  • palmölfrei und e schwizer Produkt đŸ‘đŸ»â˜ș i han au Bimbosan❀
  • Genau weg dem 🙃😀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum