April 2019 Babys 🌾

1246714

Kommentare

  • Derf ich frĂ€ge welli variante ihr gwĂ€hlt hend? Ich ha die mit em verschweisse gwĂ€hlt,
  • Was gits de fĂŒr Variantene? Glaube bi mir wird au „glötet“. Abr bi gar nid vor e Wahl gsteut worde.
  • Aso i bi no nĂŒt gfröget worda....han am 2.4 am nomi en termin im spitol wegm ks....denka das wird den zur sproch chođŸ€·â€â™€ïž
  • Bi mir wĂ€rde deileiter verĂ€zt.
  • So, SSW 37 u iz chunnt Hardcore Sodbrenne đŸ€ź. Seeeehr unsexy!
  • Ou isch das es azeiche das dgeburt los geit?
  • Grad no was usprobiert fĂŒrs Babygirl1a0c1160-4e66-11e9-b74c-bf6cef756980.jpeg
  • @GänseblĂŒmchen meinsch s‘Sodbrenne? I hoffes nid đŸ˜±
  • @Bylla das isch ja ❀allerliebscht!
  • @schildchrötlimel danke viel mol
  • Hei chöme gad ganz hufe aprilbabys im mĂ€rz uf dwelt🙈🙈🙈I weis nid chönt sie, i ha o ir nacht uf mĂŒese u ha mega đŸ’©đŸ’©đŸ’©
  • @GänseblĂŒmchen auso i bĂ€tte, dass es sich bis am 11.04. still hautet đŸ™đŸ»đŸ˜Ź
  • Bi mir darfs los ga git glich ks😂😂😂Wisomiesch bĂ€tte?
  • Wenns iz wĂŒrd cho, wĂ€rs scho chli frĂŒeh 😳 (mi offiziell ET isch ja eigentli de 22.04.). Drum bĂ€tte, abwarte u Tee trinke 😉
  • Ah ja klar guet ja den söus no dine blibe🙏🙏🙏🙏Aber sĂŒsch wie geits dr?
  • Da gits nur 1 Antwort: 🐋😭
  • U bi ĂŒch aues đŸ‘ŒđŸ»?
  • Bi mir o🐳🐳🐳 me wal aus du😂😂😂
  • i wĂ€r au parat..werd die wuche afange wehetee trinke..
  • @Adriana wott Dir ke Illusione nĂ€h, aber s‘BB chunnt denn, wenns parat isch 🙈. Ha ir 1te SS (vor fasch 4 Jahr) fasch aui „Zaubertrickli“ usprobiert mit de Hoffnig, dass es frĂŒecher chunnt - ausser Spesen nix gewesen - isch ufe Tag genau am ET cho 😬🙈😂
  • @schildchrötlimel ich weiss 😂 aber nĂŒtzt nĂŒt so schads nĂŒt..chan nöd dĂŒmli dreie bin so e ungeduldigs menschechind 😅 und ich han e biz hoffnig dass frĂŒener chunt willi so viel kontraktione han (ĂŒebigswehe)
    wauu denn körsch zu dene 5% wos am ET ĂŒberchömed
  • @Adriana ja das stimmt 😂. Ha dennzumau au nĂŒm möge (isch no Hitzesummer 15 gsi 😬) u i cha Dir zu 100% nahfĂŒhle.

    Ja isch e „PĂŒnktliche“ gsi mi ZwĂ€rg 😉. Dismau gits e plante KS 11 Tag vor ET đŸ€·â€â™€ïž
  • Heyy zĂ€mĂ€....
    Isch eu au hien und wieder mal chötzlig?
    Wenn jo....nochdem iar was gmacht hÀnd?
  • @Tara i bi vori ir Stadt gsi u is Manor ine gange. Dusse vou chaut u dinne mit de Jagge đŸ”„. Ha fasch a Bode đŸ€ź u sofort use mĂŒesse 😬. Richtigi Schweiss-UsbrĂŒch gha.
  • Ich ha chli e komischi frag 😄 sitt es paar tĂ€g hani wie muskelkater det unde ( also zwĂŒsche de bei).. merkes vorallem weni ustah vom legge..kennt das öpper? Esch das normal?
  • zviel bĂŒmslĂ€t đŸ€—đŸ˜đŸ˜‚
  • @jara das han ich letscht Wuche gha. D‘Hebamme meint das sich alles vorbereitet und lockeret. Bi mir isches aktuell wieder weg.
  • han ich letsti au gha.... hed sich so ufgschwulle und komisch a gfĂŒhlt....🙈 wie gots euch.... am morge gots mir amigs cheibe guet, aber am obe hani s gfĂŒhl es verjagt mi jetzt den grad...🐳 und blose isch en katastrophe, muess nonstop ufs wc, und wenn i hueste ja super... laufe jetzt mit tena lady ume....🙈🙊 gwöhn mi so weder chli ad wuchebettbinde(surfbretter)😜
  • @Sabrina86 ohje 😅 ohje..
    i han morn min letschte Arbeitsmorge..blose isch uuuu schlimm es druckt permanent uf blose..ich chan nöd lÀnger wie 15 min. amstuck laufe..denn mussi wieder sitze..
  • Ah guet de beni beruhigt, danke fĂŒrs antworte😄

    Ich ha s gfĂŒhl ich mue vell weniger ufs klo als vor paar wuche.. vellech ischer jo bi mir wider ufe statt abe grutscht😂

    Boah aber denket ihr au jede tag öbs Ă€cht höt los gaht? Und hend ihr au schiss?😅😇boah ich hoff eifach s goht ned alles kabutt...
  • Ah guet de beni beruhigt, danke fĂŒrs antworte😄

    Ich ha s gfĂŒhl ich mue vell weniger ufs klo als vor paar wuche.. vellech ischer jo bi mir wider ufe statt abe grutscht😂

    Boah aber denket ihr au jede tag öbs Ă€cht höt los gaht? Und hend ihr au schiss?😅😇boah ich hoff eifach s goht ned alles kabutt...
  • Ich binnĂŒberhaupt nöd nervöd..aber ich glaub wenni denn mol konkreti azeiche han denn werdi scho chli nervös..i bin min körper tgl uf azeiche am beobachte 😅
  • hend ihr im moment au so extrem warm? ich halts mengisch fast nöd us..schwitze stark v.a. ide nacht..mer schlofed bi offnem fenster..ich bin sus eher en gfrörli..aber im moment u schlimm!!
  • Nei, aso mit dr wĂ€rmi hanis guat. I gohn ir nacht gfĂŒhlti 1000 mol ufs klo. (Guat, dr tag dĂŒr sinds au ni unbedingt viel wenigerđŸ€Ș)
    De hani ir rechta lischta/oberschenkel...weiss gar nit recht wo🙈plötzlich wiĂ€ nĂ€s brenna, so 2-3 sekunda lang, mĂ€ngisch nur as paar mol mĂ€ngisch ĂŒber lĂ€ngeri ziit, han de in dem bein 0 kraft meh, eifach grad wenns brennt. Chömmendr drus?🙈Und mina schwangerschafts-schnupfa....omg bin i froh wenn dĂ€r weg ischđŸ„łđŸ„łđŸ„łWasser hani auno ĂŒberallđŸ˜«Aber sust bini eigentlich uhh gera schwangerđŸ„°đŸ€·â€â™€ïžđŸ€ŁđŸ˜‚đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ€Ł
  • @Adriana i ha Geschter 3x s‘Oberteil gwĂ€chslet wöui so gschwitzt ha 😬

    Auso bi de froh, wenns verbi isch; bi ganz offiziell nid gĂ€rn schwanger 😬
  • @schildchrötlimel mina ma sait immer : wia chama sĂ€ga schwanger sie isch schön??? Ma chann niana hie ohni das ma stĂ€ndig ufs klo muass, vom gutschi chund ma au nĂŒm allei ufa....den das wasser ĂŒberall....er sei sooo froh wenns poppi öppa do sei😂😂
  • @Tara di Maa het aues verstande đŸ‘ŒđŸ»đŸ˜‚. Er het soooo rĂ€cht đŸ‘đŸ»
  • 😂😂😂😂Letscht sunntig bim spatziera bin mr vorcho wia en hund.....praktisch hinter jeda baumđŸ€ȘđŸ€ŁđŸ€Ł
  • @schildchrötlimel jo ich bin aso definitiv au nöd gern schwanger..
    ich glaub min partner isch au froh wehh die ss und das gejommer vorbi isch đŸ€Ł
  • ich bin froh wenn ich wider chan richtig sache uflupfe und normal gschwindigkeit laufe😆 chume mir vor wie e dicki ente 🙈🙈 bin gar nid gern so igschrenkt😆 @Adriana schwitze tue ich au wahnsinnig. dfenster sind fast alli offe und am maa sin kommentar isch“mir hĂ€nd den nonig summer“😊😊
  • @Adriana ich ha au vorallem ide nacht extrem warm... -.- aber cha nid bi offenem fenster schlafe sust bini krank nacher🙈
  • Countdown 1ïžâƒŁ6ïžâƒŁ

    U bi ĂŒch?
  • Countdown 6ïžâƒŁ
  • @GänseblĂŒmchen scho chli nervös?
  • Nei eigentlech nid, ha hĂŒt afa dspital tĂ€sche packt. Bi momentan no tiefe entspannt😂😂😂U du schidchrötlimel?
  • @GänseblĂŒmchen mou mi stresst de Gedanke, dass si mir widr i di glichi Narbe schniide 😬😬😬. U haut di erschti „chrĂŒppuziit“ nachm KS 😏
  • Hesch de nid so e schöni narbe?
    Mini isch so schön cho mi gseht fasch nĂŒd. U ja das stresst mi o chli 6 wuche nĂŒd lĂŒpfe u mache.
  • Mou ebe; sie isch mega guet verheilt u me gseht si fasch nĂŒm - drum stressts mi, dass si widr ufgschnitte wird 😭
  • Aha sorry fautsch verstande.
    Wird bi dir o rundum um dnarbe gschnitte?
  • Öhmm đŸ€”đŸ€”đŸ€”. Nö glaubs widr genau de glichi Schnitt. Mini FÄ het emu nĂŒt vo rundume schnide erwĂ€hnt. Haut eifach, dass mis Tattoo es 2ts mau „agschnitte“ wird 😬😂
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum