😍😍 August 2019 😍😍

135

Kommentare

  • @igeli19 ich bi ide ssw 22 :)
  • Hoi liebi Fraue wie ghatz eu so ? 😊
  • Wuhuuu ez fangts ah mit Gspühre immer intensiver 😊🥰 (20ssw)
  • @Zehra: mir gahts super, ussert grad chli erkältet. aber d‘SS isch momentan schöön. s‘Baby gspüri extrem viel, isch richtig aktiv.
    Und wie gahts dir? Oder au eu allne andere mamis?
  • @Bawa: soo schöön. gnüss es 😍🤰
  • Be mer kli es uf und ab be uu schnäll erschöpft und min schnuuf esch au verlore gange.. morn hämmer de organscreen und ben mega gspannt ☺️mer sind jetzt bi 20+3🥰
  • Oh mega! Ich gspürs jetzt au immer meh 21+2 😍 Organscreen hemmer leider erst nögst wuchä aber freu mich mega. Ich han chlie problem mitem Gwicht fühl mich uh Dick ghatz schuscht no öperem so ?
  • Chasch di tröschte, mir geiz o so 😱 mache zwar regumässig sport und ha kener frässattackene, abr füele mi wine 🐳😂🙈
  • Oh da bini beruhigt und im Internet statt mer dörf nur so viel zuneh und und und .. aber ich bin scho drüber und issä nöd meh als frühner.. 🙈 ich fang jetzt au mal ah mit Mamafit mal luege. Wüssed ihr wenn mer dä Bsuchstermin im Spital öpe söt mache ? 🙈
  • Ja i ha au scho 4kg + 😒😏 und isse nöd meh als vorher. Aber go chli weniger go laufe momentan...aber gib mer mühe 3x ide Woche zgoh 🤪
  • Hallo zäme. Wie geits nech so? 😊gspüret dir z bebe ou scho meeeeega fest 😍
  • Huhu mir goz guet 👍🏻 ja mol immer meh und viel besser als ide 1ss 😍😊😊
  • Geit mir äbbe ou so. Es isch fiu aktiver aus bir erste schwangerschaft 😍
  • Mir gahts au guet ☺️ und merke s chline scho ganz fest☺️ ben jetzt be 21+4 und die kli esh 440g und 28 cm
  • I bin ez 20+3 ha innere Woche wieder US voraussichtlich de letzt bis zur Geburt 😊 goh nacher zu de Hebamme id Kontrolle 🙃
  • Hüt hei mer der zucker test gha, und i ha zum glück des gruusige gsöf nid müesse trinke 🥳🥳. När no ultraschall gha, und der FA het gmeint üses bebe sig 2 wuche grösser, aber leider cha er z gschlächt nid würklech erkenne 😒. Ja de wirds haut de e überraschig 😒.
  • I welere wuche bisch de du? U wi gross u wi schwär isch z chliine? I ha hüt o kontroue gha, bi jetz ir 24ssw u mi chlii isch scho 600g u 30cm 🤩
  • I bi ir 25 ssw. U d grössi u gwicht het mer gar nid richtig gseit 😞 leider
  • Ich han en neue Post gmacht für NAMENSSUECHI... Schribed doch au mit 💙💗😊
  • Sind hüt no im US gsi :) 26cm 450g 😍🥰 ssw 22 next mol no de zuckertest....😛
  • Pünktlich uf die 24 ssw hani die erste milchtröpfli im t-shirt gha😱
  • Hallo zäme ich ha ET am 22.8. und bi jetzt bi 23+1😍 gspühre mini babys scho rächt😍 vor 1 1/2 wuche sinds no 25cm gross und 430gr schwär gsi. Am 14.5. hani denn de bluetzuckertest.
  • Hallo froue. Wie geits euch und eune buchbewohnerlis so? Mir geits rächt guet, jetzt faht eifach z mage brönne chlei a, und z scjlaffe gstautet sech cjlei schwiriger. Ah und mis buchbewohnerli macht rächt heftigi turn üebige 😂🙈😍
  • Isch niemert me da inne? 😞
  • Heey @Stöpseli ich be no das aber em moment so vell um d ihre mit hochzit und schaffe und allem🙈🙈 mer gahts sowit au guet nur das huere magevrenne esch ganz extrem mühsam.. au eusi kli esch extrem aktiv de ganz tag merkii sii emmer wedr und sie het mini rippe entdeckt🙈
  • Huhu mooomol schono abundzue am inegüxxlä 🤗 gspür de chli au meeega guet und am SA hani de Zuckertest 🤮🤪
  • Ja ich fühl mi eifach immer sehr erschöpft und ha extremi bänderschmerze weni chli viel laufe muen.....😫
  • Hoi zämmä 😊Bi au no da 👋🏻 .. eus gahtz au ganz guet hend erfahre was es wird 😍 schuscht dörfi mich gar nöd beklage mir isch nie schlecht und au schuscht fühli mich super. Nur ich nimm chlie schnell zue und han angst wegem Zucker aber morn kunnts den use. Ah ja und s Wasser ih dä füss und Händ müsst au nöd sie aber ghört hald dä ztue 😊 ich hoffe eu gahtz au allne guet sowyt
  • Händer scho eui Näme für Augustliiis ? 😃
  • Neiii nonig. 😳😩🤪 und mir bruched für beidi gschlecht en name
    und duu?
  • Ja mir hei der name scho. Aber dä wird erst verrate wen z bebe uf der wäut isch 😍😍
  • Mir henden au, gester isch de moment cho wommer en beidi kört hend und gfunde hend mol das passt 😃😃 für en Bueb 😃
  • Mir hend en au☺️
  • Mir hend en au😍
  • mir hei ne no nid 🙈
  • Hallo zäme, han gad die App gfunde und die Gruppe, mal eppis gschids zum ustusche :)
    Bin ez i de 29ssw.
  • @cinderella: wenn häsch ET? ich bi au i de 29.wuche 😉 und vo wo bisch? isch es s‘erste kind?
  • am 8.8.19 und du? oh so kuul :)
    bin vo kaltbrunn und du? Ja isch s erste, bi dir? :)
  • cinderella schrieb: »
    am 8.8.19 und du? oh so kuul :)
    bin vo kaltbrunn und du? Ja isch s erste, bi dir? :)

    @Ängeli
  • @ Cinderella willkommä und au da bide Augustliiiis 🙃 wohne ganz ide nöchii 😅 isch bi miiirs 2te Kind 😃
  • Danke :) oh wo denn? :) und wenn hesch ET? :D
  • @cinderella: ich ha de ET am 09.08 😄😉 isch euses zweite kind & bin vom aargau
  • @Ängeli : ooh fast am gliiche tag😅 fast um de egge😂
  • Hüt mol nu zum zahni go eh zahreinigung mache 😞 hoffe tuet ned zfest weh ha so fest zahfleisch blüete immer nachm zäh putze😏😔
  • Hoi zemmä wie ghatz eu so ? Jetzt kunnt ja eh mega Hitzewellä uf eus zue 🤪
  • Hoi. Geit so, bi äuä nechst wuche nur no ir badi 😅. Und wie geits dir?
  • Han also au bereits kli schiss vor dere hitz😱 und mues na 2 wuche schaffe🙈 aber morn simmer i de ssw 33 sowit guet nor emmer wedr es mega spanne em buch und wasser i de bei wasi aber mit stützstrümpf jerekriege.. scho bald hemmers gschaffz🥰
  • Heii mir gahts au no guet sowit bin jetzt ende ssw35:) bin au gspannt wie ich die hitz wird verträge... Wirde waschindli au vil id badi mit minere chli... Mit em wasser hani bis jetzt zum glück kei problem... Aber min chlinä turnt umenant und boxt mich amig richtig geg abe, das es richtig schmerzhaft isch😅
  • Was und wo giz die schönste bequemste umstandsmode für de sommer? Am beste nöd online 🙈😂 ich ha so nüt schlaus wo au chli alltagstauglich isch....
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum