😍😍 August 2019 😍😍

Aui wo der ET im August 2019 hei. Si härzlech willckomme 😍😍
«1345

Kommentare

• Huhu, du hesch dämfall ou vo sm gwächsled 😂
  • Genau 😊👍
  • hier 🙋🏼‍♀️
  • Hey supper 😊👍
  • Ich chume au mal🤗 evt chunts ja vorher🤰🏼❤️🥳
  • Hey so cool 😍
  • ET 27.8 🥰
  • Be ou mol hie☺️
  • Be do au mol am ineschneuke, han ET 31.8.
    mol luege welles App be mer bliibt weiss es noned
  • Bi ou da😊😊
  • Ich bin au debi min ET isch am 21.8.2019
  • Min ET währ am 1.8.2019 😍
  • Mi et wär se 21.08.19
  • @ Igeli19 mir hend ja am glichä Termin 🥰
  • Hehe aber isch ja meistens eh ken punktlandi be gspannt wenn die zwergöi de wörkli chömed☺️
  • bei mir wars so. erste ET 27.08 dann FA Termin dann wars 23.08 und nach ETT wars 20.08
    tja... wenn ich gefragt werde wann ist es soweit sage ich „mitte august“.☺️
  • Wie gahts euch soo??☺️
  • Oh ich bin au daa 🌸🙋🏼‍♀️Wie gahts eu so?
  • Hellooo ängeli☺️ i ha amig z gfühl dasi mis kline scho richtig gspüüree und das erfeut micj voller glöck🥰 und dir?
  • I bi eifach sehr müed und uhh schnäu reizbar 🙈. Süsch geits mer eigendlech sehr guet. Und gester wo i ufem buch bi gläge und mau chlei rue ha gha, ha i mis bebe ganz fest gspürt stüpfe 😍😍😍
  • mir gahts eigentli super & han s‘baby jetz scho sot über 1.5gspürt, aber jetz gspüris sit em mäntig nüm, mach mer chli sorge
  • *sit 1.5wuche, sötts heisse
  • Ich han au s gfühl das ichs gspürä han scho gmeint ich spinn aber es fühlt sich so finn ah.
  • Oh so schön ech gspühre leider no nüt, aber das met em schnell greizt kenn ech leider 😒
  • wer vo eu laht sich mit em geschlecht la überrasche? 🐞
  • I has mer eich vorgnoh bes ama chluss z warte aber jetzt beni eifach zu gwunderig well i mim bekanntes und familiekreis alli söged es wird en bueb und sie mich als buebemami gsänd☺️
  • Bi o da 😃
  • Ui chönt ned so lang warte 🙈
  • Hallo zämme.... bi au da. Ich ha dä et au am 1.8.! Mir gaht guät, ussert dass ich mit em rugge chli müäh han 😫. Bi jetzt scho i dä 19wuche. Da hani bi mim sohn scho einiges gspürt. Jetzt aber nid würkli.... aber ich hegi ä vorwand plazenta, lieht warschindli a däm. Ich freu mi scho, wenn ichs den richtig gspüre. Ah ja no ä frag, da schriebt mer eifach en kommentar oder? Git nid gruppene, zum biträte?
  • Hoi. Geit mir genau glich, gspüre ou no nid sooo fiu. Aber des chunt ja de scho no 😉. Ja genau, eifach dert schribe wo du wosch 😊
  • Hoi zäme! Ich han dä et zwar am 7.9, bin aber mit Zwilling schwanger und die werded ziemlich sicher im August cho. Drum chumi au id august gruppe go ine güggsle 😊
  • Oooo cousine kriegt afang november au es baby i freue mich grad soooo fest☺️☺️😍
  • Hie 🙋🏼‍♀️
  • igeli19 schrieb: »
    Oooo cousine kriegt afang november au es baby i freue mich grad soooo fest☺️☺️😍

Oh so lässig 🥰
  • Gugus zämmä, hend ihr en Mutterpass becho vo de FA?? Ich han scho ide 1 SS nüt becho vo ihre....🙄 und ez bim 2te weis au nöd finds komisch.... wie isch bi üch?
  • I ha ou ir erste keine becho, und jetztbou nid. Mi FA het gseit des sig merheitlech im dütsche so, hie brucht me des nid würklech 🤷‍♀️
  • Ich han ebefalls keine🙈
  • Mir het sie letst mal gseit i kriege den bim nechste untersuech eine. De hani den am mĂ€ntig.
  • Ok aber mol ahgno mir passiert was, und ich bin ellei und nöd ahsprechbar etc und dänn findis mega blöd dass es keine git?!?
  • de Muetterpass isch nur in dütschland normal oder obligatorisch. da i de schwiiz nöd. ich han i de 1.ss eine becho glaub um die 20ssw, weiss nüm gnau wenn.
    jetzt hani gar nonig dra denkt. mal luege obs wieder eine git oder nöd
  • Ech han bes etz e allne SS eine becho, aber nor will ech em Osland gse be... min FA seit au do e de CH eschs ned nötig, will wenn e Notfall esch bechont de Spitol d‘Infos schnell wenn öpis esch... anders aber wenn me em Osland esch... denke i dere bechom ech de au wieder eine will mer em April no es Tschechei gönd
  • Ich han au keine... Bi minere erste ss und enere andere fa hani aber vo afang ah eine ĂŒbercho... Ha das toll gfunde😍😅
  • Ich ha sowohl i minere erschte ss wiä au jetzt eine becho. Immer bereits nach em erschte untersuäch und bi jedem untersuäch wird er wieder na gführt....
  • Ich han au keine becho. Anschiinend bechumi den nur sonen bluetgruppe uswies - falls mal öbis wer.
  • Frauue wie gahts euch??
  • I ha im momänt rächt fiu buch weh, aber süsch im grosse und ganze geits mer guet. Und dir?
  • Uii das kenni escb ne mer zim glöck scho verbi🙈 mer gahts sowiit guet mis büchli fangt langsam a wachse so dasmers emu nömm chan sege es sigi numme fett🙈 am donnstig hani wedr en termin und darf abbytv gugge und freu mi riesig☺️
  • Mir gahts au sehr guet. More bani wieder untersuech und bin gpsanne wies usgseht.
    Ha öbe die chli es zieh im unterlieb aber sust mega guet. Mengisch hani sgfĂŒhl dasi gar ned schwanger bin🤣
  • Mir goz au guet 🙃 bis uf sehr empfindlichi brustwarzen alles io 😅🙈 kennt das au öper?
  • Mer gohts au guet, osserd ned so geduldig 🙈Jo da met de empfindleche BW esch glaub normal... has i jedere SS gha, aber momentan esch för mech s‘stille ned so toll wills recht weh macht 😔
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und AnonymitĂ€t wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und BeitrĂ€ge sind nur mit einem Nutzerprofil zugĂ€nglich. Melde dich kostenlos an!

Triff MĂŒtter aus der Schweiz ZĂŒrich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland