Wunsch dasi Stille chan🙏🏻🙏🏻

Gits eich iiirgebdöbis womer ide Schwangerschaft defür mache chan - dases mitem Stille den klappt?

Vilicht eh doofi Frag aber wer weiss😅

Danke❤️

Kommentare

• bearbeitet 2. März, 00:10
    Schwierig.Positiv sii,aber ou uf alli Eventualitäte gfasst sii, falls es nid so isch.

ps:Nilla isch hüt jährig worde u ha hüt nach 365 Täg pumpschöppele abgstillt.
  • Positiv denke. Und im Spital denn Hilf hole, wenns ned klappt. Und sich ned abwimmle la. Dra bliibe, wenns Frage hesch und Problem uftauche würed. Stillberaterinne ibezieh..😊Chunt sicher guet 🍀
  • Genau positiv si, sich aber nit voll druf verstiifa. Findes schön, dass du gära stilla würsch. Aber wenns denn halt nit so kunnt, isch es doch au ok. Mini Gross het noch dr Geburt ufd Neo müassa, well sie unterzuckeret gsi isch. Nach 4 Täg weg vor Neo und denn no 6 Täg uf dr Kinderstation. Sie het recht a Suugverwirrig kah und i han 10 Wucha nu mit Stillhüatli könna stilla. Denn hets klappt und i han sie bis 15 Mönet gstillt. Und dia Klii jetzt no länger! 🙈😊 Kunnt bestimmt guat. 🍀❤️
  • Im vorhinein chamer nöd viel mache, aber ein/zwei tipps wänns baby da isch:
    vo ahfang ah so viel wie möglich stille > han mini chli di erst nacht nonstop dra gha, das führt zumne schnälle und weniger schmerzhafte milchischuss.
    - silberhüetli für uf brustwarze > han praktisch kei schmerze gha👌🏻
    - glaub a dich und diis baby, verlang ä stillberaterin wänn der unsicher bisch
    - versuech zlerne im ligge stille da chasch di au sälber am beste erholä
  • Vertrau uf din Körper! Dä isch für gnau das gmacht😊 positiv dänke und eifach uf dich zuecho loh! Ich han 3 Chind und alli gstillt. Ohni Problem.. 14Mt, 8 Mt und ez au wieder 13 Mönet. Ich z.b han Stilltee trunke und vorher druf gluegt dasi kai Tees trinke wo abstillendi wirkig hend ( salbei, pfefferminz..). Entspannt bliibe und e schöni ss erläbe hälfed sicher au😊
  • Danke viel mal🙏🏻🙏🏻Ich bi sehr positiv😍🤗 bi so happy dasi schwanger si derf. Würsmer trotzdem sehr wünsche❤️Han bide hebamme uswahl scho gluege dass sie stillberaterin isch😍 wet au ambulant gebäre will sie mir den würkli helfe bzw mich unterstütze chan.
    Demfall - chunt guet😍🤗👍🏻
  • @ALOHA Ich für mich han mich is Thema igläse und bin froh gsi, s‘einte oder andere scho mol ghört z‘ha. Alles andere händ dir die andere scho uf de Weg gäh.

Dini Gschicht find ich so so schön, fiebere richtig mit☺️
  • @twilly das isch eh gueti idee. Chönt den au 1-2 büecher dezue kaufe und chli lese👍🏻Danke dir viel mal - so herzig😍❤️
  • Würd mecv au scho vorher ilese... mer esch gseit worde da esh ned nötig, will e de Klinik denn Stibe chont... ond prompt esch be mer erst meh wie 24 h noch de Geburt eini cho ond de han e h e schwere Start gha... ond vell Träne, aber has gschafft ond stille mittlerwiile länger wie 3 Johr ond das be 2 Chend... etz ben ech met em 3. schwanger
  • Wer seit eim zB scho, dass es Phase gitt, wo sBaby non-stop/wörkli non-stop will trinke🙈
    Ich han nur 2 Büecher gha:
    - Baby erstes Jahr (Vivian Weigert). So vell gueti Infos und ned überlade. Mer chas au guet fürenäh zum churz öpis Naluege. Ich glaube da drin han ich gnueg Infos gfunde wägem Stille.
    -Schwangerschaft Tag für Tag

Ah, ich bin sogar inen Stillvorbereitigskurs im Spital🙊 Hed mir jetzt aber ned wörkli öpis brocht, da ich scho sBuech gha ha.
  • ah dich und dini urfunktion als mueter und stillendi frau glaube! d‘natur hät eus brüscht geh dämit mir eusi chind chönd stille.
    es git sehr viel alti ammemärli wie zbsp:
    • kohl, zwieble, knobli & co mached blähige bim baby - falsch!! muetermilch wird us bluet hergstellt und nöd us dim mageinhalt😉• böterliwasser git buchweh - nöö siehe oben
    • pfäffermünz wirkt milchreduzierend - falsch! er wird in gwüsse kulture sogar zur milchbildig trunke. er wirkt aber gfässverängend und CHAN drum en milchstau begünstige, muess aber überhaupt nöd. mir hät er weder eis no s‘ander bewürkt und ich ha sehr gern pfäffermünz tee trunke.

paar facts:
    • knobli, zwieble, vanille veränderet s‘aroma vo de mumi. kind trinked gern milch wo nach was schmöckt
    • je abwächsligsriicher du ide ss issisch umso gwöhnter isch sich s‘chind an gschmack
    • stille nach bedarf ischs bescht wod chasch mache zum milchbilde
    • bockshornklee kps sind nöd z’underschätze und chönd ganz bösi näbewürkige ha!! nur in begleitig vonre stillberaterin ine!
    • kk zahlt 3stillberatige
    • clusterfeeding isch ganz normal und ghört däzue...
    • salbei wirkt erwiese milchreduzierend. bi gwüssne langet sehr wenig. ich ha wärend ere gripp ca 3tag lang 1tasse salbeitee trunke und ha ganz normal wiitergstillt und ha kein rückgang bemerkt. salbei veränderet de gschmack vo mumi und cha dezue füehre dass nüm schön trunke wird und drum milch zruggaht
  • @Mirj intressant woher weisch du das reso. vu wellere Quelle?
  • Schlüss dich doch de FB Gruppe „Stillen Schweiz“ aa. Deht chasch scho bitz mitlese und wenn s Baby da isch Frage fröge
  • @MamaBird han kei facebook😅 aber merci
  • Ich han mich mit dem thema ide schwangerschaft 0 befasst 😅 und es isch so guet glofe, grad woner frisch uf dwelt cho isch, hät er aadoggt. Und ich still ihn jetzt na (19 mönet alt) han bis 13 mönet voll gstillt will er nüt anders hät welle bzw zerst mösse lerne. Ich luege nach wie vor eifach dasi kei pfeffermünz zu mit nimm (allg alles was s stille cha beiträchtige) aber zuscht han ich mir im traum nieeemals usgmaalet das ich jemals so lang dörf und chan stille. Will demit säge, mach dir nöd zfest gedanke. Es chunnt so wies muess. 🤗
  • @Mirj wau danke viel mal für die infos. Isch ja spannend😳 das mitm kohl etc hends minre schwe immer under dnase griebe. Will die chli so blähige gha het. Han ned gwüsst das d mm us bluet hergstellt wird😳
  • Danke @rosa. Machmer schochli gedanke😅 wet kei pumi ge😬
  • @ALOHA klaar, das han ich au nöd welle. Aber mach dir eifach kein druck.
  • Nenei. Het ja chöne sii das öber DIE idee gha het😍🤗
  • @Adriana mis wüsse hani alles us de fb gruppe „stillen schweiz“. det hät mal ä stillberaterin en text postet wo viel vo dene infos drin gsi sind und au vom läse vo kommentär uf gwüssi frage. leider dunkt mich d‘gruppe zur ziit nüm soo informativ wie no vor 2h. det sind ächt viel facts und ammemärli ufklärt worde. ich ha viel au nöd gwüsst! stille isch kei häxerei will ebe mir ja für das brüscht händ und dänn söts ja au nöd so kompliziert sie😊
    blähige händ scho mit de mumi ztue - nur halt nöd mit dim mageinhalt. dä baby mage/darm muen sich as nahrig verdaue gwöhne. hät das jetzt 9mt lönd müese und plötzlich muens schaffe?! wie gahts eus nachere MDG? mir chönd au nur wenig ässe ufs mal ässe, däfür immer wieder will halt alles nochli gschwächt isch..
  • 771511a0-3cfe-11e9-82fd-7bf8f4d93ab3.jpeg das foti zeigt zbsp au wieso dass babys am ahfang so oft münd gstillt werde. ihres mägli isch munzig chlii
  • ach so alles klar..
    ui jo das mit de milchmengi am fang dass soooooo wenig trinkt ufzmol hani au nöd gwüsst..spannenf
  • Mirj schrieb: »
     das foti zeigt zbsp au wieso dass babys am ahfang so oft münd gstillt werde. ihres mägli isch munzig chlii

@Mirj Han sogar mal glese das die erste 3 Tag de Mage nur so gross wie en Erbse isch☺️
  • hallo zämme, bi jetz au do agmeldet ✋🏽 😅...
    isch scho viles gseit worde. ich persönlich ha dr stillstart schwierig gfunde, has mer eifacher vorgstellt. ha wahnsinnigi schmerze gha. eifach, dass des weisch, es cha am afang e challenge si, aber es lohnt sich.
    mir hett no s “handbuch der stillenden mutter” gholfe, bi an stilltreffe vo der lll (la leche liga, hani super gfunde, chas alles froge und isch gratis) gange und ha mi au inndr fb gruppe stillen schweiz schlau gmacht. und de blog gläse:
    https://www.stillkinder.de/category/stillen/
  • @Sue☀;️ herzlich willkomme🤗 und danke für dis feedback. Vor dem hani ebe chli schiess, wills ned nur es ahdogge isch und zägg funktioniert alles. Aber ich wirdmer büecher kaufe und mich ihlese. Und suscht hani ja mini hebamme😍De blog luegi mir au ah👌🏻 merciii
  • Jedes Kind isch halt au anders. Mini Gross het as verkürzts Zungabändli und denn kanns es au geh, dass Sie schwierigkeita mitem Vakuumufbau hend. Sie isch au so klii gsi bir Geburt (2720g). Mini Klii isch grad dagega en rechta Mocka gsi (3790g) und het echt Kraft kah und suuga könna wia en Weltmeischter. Well i no kein Milchischuss kah han, het sie miar wia Blöösli gsooga uf dr Brustwarza, au echt schmerzhaft. Hends im Spitol anschiinend no nia kah! 🤨😕 für mi isch es aber zschönschta gsi zum Stilla und hoffa, dass es das für di au si wird! 🍀
  • @Mirj spannend! Demfall verzichti nüme uf pfefferminz-getränk! 😅🙈 und zum salbeitee; würkli freiwillig trinkt dä glaub eh niemer😂🙈
  • Ich han vor de erste Geburt mal mit de Hebamme es Stillgspröch gfüehrt. Han das super gfunde. So mal Grundinfos zum Thema was machi wie und wenn. Mir het das mega ghulfe.
    Auch halt so Themene wie vorher wärme, nachher Chüele, Quarkwickel, Brust massiere oder uusstriche ect. Das chamer alles vorher schomal aluege. Es chunt nach de Geburt scho gnueg neuis dezue. 😅
    Ich han extra Chüel/Wärmepads fürd Brust.
    So um de Geburtstermin lohnt sich sust au zum Quark dihei zha für en Quarkwickel.
    Silberhüetli, Zinnhüetli oder so Sache bruchsch ned. Das chasch nach de Geburt mal vo dinere Hebamme uslehne zum probiere. Mir heds zum biespiel gar nüt bracht. Ich han am beste uf MultiMam Pads reagiert. Aber ebe das sind den Sache wod nach de Geburt musch usprobiere. 😊 Guet isch vilicht zwüsse was es überhaupt alles git. 😅
  • Danke viel mal ihr liebe❤️❤️
  • @JuNa probiersches mal. mer sötts ja sowieso nöd literwis trinke, aber mal ä tasse oder en iistee gaht guet! ääm hmm also ich trink seehr gern salbei tee🙈 warm pur oder chalt mit zitronesaft😋😅
  • Positiv si, nöd zu fest verstiefe mitem gedanke „ich MUESS stille chöne“ oder „ich WILL um jede priis stille“ denn klappt das scho. Ich bin fest der meinig dasses din körper merkt wenn du dier en zu grosse stress machsch. Chunnt alles guet 👍☺️
  • Ja, sicher voll gueti Ihstellig und eh guete Wille, han ich au kah, het trotzdem nüt gnützt 🤥🙄😄 kei angst so schlimm isch pumi nöd, sie werdet au so gross 😉 offe sii und nöd zverstiife wie alli scho seget...
  • @Bawa jaa aber stille isch so viel eifacher😅 und minre meinig nah immerna sbeschte fürs baby😍 ich lahmi eifach mal überrasche😅👌🏻
  • Aso ich han gar nie dra denkt dases da git nöd stille. Ich han min Sohn damals lang chöne stille und jetzt stilli mini Tochter au weder. Ich han au nie öpis gläse. Für mich isch ganz klar gsi dasi sicher stille und dases sowieso funktioniert.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland