Hey, viele Themen und Gruppen befinden sich im privaten Bereich.
Für den Zugang zur gesamten Community, registrier dich bei uns.

Bremgarten AG

Chunt öper vo Bremgarte AG? Chönt mir öper chli verzelle wies döt so isch ? öv? und läde? 🙂 überlegen üs dete here ziehe aber bin nonid so überzoge 🙂

Kommentare

• Ned vo bremgarte aber ganz ide nöchi. D öv isch super, hesch en zug entweder uf wohle oder uf dietike sowie en schnellbus über d autobahn uf züri. Läde hets würkli alles mögliche und ganz e herzigi altstadt
  • Danke dir 🤗 häts döt au eh Fluss oder Park? Tönt scho mal guet 😀👍🏻 weiss no nid ob mir de Schritt wenn goh ..den hani wieder niemert und muess mi neu orientiere 🙈

• sArA91 schrieb: »

Chunt öper vo Bremgarte AG? Chönt mir öper chli verzelle wies döt so isch ? öv? und läde? 🙂 überlegen üs dete here ziehe aber bin nonid so überzoge 🙂

Wür det nurscho hiizieh wegem schöne wiehnachtsmärt😅😍 suscht hani kei ahnig😬
  • @ALOHA do häsch recht de isch schön😍😄
  • Jaa es het en fluss, isch uh schön zum spaziere. Und de wiehnachtsmärt isch echt hammer😂😂😍. Es het es paar da wo us de region sind
  • bim jojo hets e mega tolle spelpi met tierli.

migros / denner / coop send zemmli nöch binenand (au de mc esch grad det). e c&a kids hets grad onde i de migros enne. sösch kenn mi nid us
  • Und visavis vom jojo isch Badi. Die isch au super.
  • Mir ziehnd im juni uf berike (ganz i de nöchi vo bremgarte) ich cha dini unsicherheit durchus verstah, bin am afang au sehr skeptisch gsi, aber inzwüsche freu ich mich sehr!!
    Und bremgarte isch uh schön, nur scho das altstädtli😍
    Und hey, chöntet dänn ja zäme "neu" si😂
  • mir wüssen ebe no nid gnau wo im AG 😄🙂 jo das wär echt toll😃 bin ebe noh skeptisch wills noh witer weg isch vo mine Eltere und ich gar niemert meh han.. jetzt hani erst so tolli Nachberine kenneglernt den scho wieder weg 🙈😄
  • Verstah dich vollkomme... Mir sind au wiiter weg vo mine eltere (demendsprächend händs au toibelet😂)
    Mir händ lang hi und her überleit und händ dänn schlussändlich müsse säge, für eus als familie isches im allgemeine en mehnutze, dass mer vorallem au meh familieziit händ... Min ma schafft ebe in wide und chönt so nur scho am mittag immer hei cho!!
  • jo mine schaft neu in zufikon 🙂 vorher wo er noh s luzern gschaft hät hät er am mittag au heichöne das vermisst er jetzt sehr 🙂mal luege möchten den ebe nüme zügle wenn de gross im Chindi isch 🙂 weiss öper echt obs döt im Chindi nid nur die einzige schwizer wären?? (han nüd gege usländer aber das wär bi üs jetzt de fall)
  • Ich wohne in Zufikon 🤗 in Bremgarten gibt es wirklich alles was man braucht. Möchte hier nicht mehr weg 😉
  • @sArA91das chani der dänn im august säge😂 dänn chunt euse gross in chindsgi.
  • Wohne au in zufike🤗und bremgarte isch wükli super😍
  • Wie isch den Muri??
  • @sArA91 sinder eu scho chli einig wos eu herezieht??
  • oh danke liebi Bibi 🙂fürs nahfroge jo momentan blibemer im kanton luzern aber göhnd evtl ufs wenn mir zuesag vor wohnig händ uf hofdere den sind mir au chli nöchher bi bremgarte 🤣🙂
  • ufs land ...🤣
  • Dänn druck ich eu ganz fescht de dume, dass es mit de wohnig klappet🍀✊
  • danke vielmol 🙂😀und eu guets zügle✊🏻
  • Danke dir😊
  • so jetzt staht wieder bremgarte in ussicht🤣 wenn mir üs nur mol entscheide chönd 🤣🤣🤣 (ich han NÜD gege usländer echt!) nur da wo mir wohnen wär er de einzig schwizer im chindi wär das in Bremgarte au de fall ???? blödi frog soorryyy
  • Chunt druf a, wo in Bremgarte :) imene Eifamiliehuusquartier hets eher meh Schwiizer bim Kapuzinerhügel zum Bispell hets eher meh Uusländer... aber ganz elei als Schwiizer bisch i de Regel nöd. D'Schuel luegt, dass es, wenn emmer möglich, guet uusgliche isch.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland