Nebenwirkungen Impfen

Eusi chlini isch hüt s erste mal g impft worde😓 de horror für jedes Mamiherz😢🤧Hend euchi Schätzis nachem Impfe irgendwelchi Reaktione gha? Fieber, schwellige ade Istichstelle, rötige?
Merci für d Rückmeldige🌺🌸🌺

Kommentare

  • Eusi het ein Tag nach de 2. Impfig es biiizeli Fieber gha. Aber ned schlimm. Am negschde Tag isch scho wider guet xii.
    Susch nüt. m
    Au die gross het nie gross druf reagiert.
  • Euse het nach jedere extreeeeeemi schmerze (er duet jedefalls so 😂 er esch e mimose) was be ehm aber extrem esch, es schwellt sehr stark a
  • 🤣mini werdet extrem zickig nach de impfig...vorallem bide 2. (mini krieget wels frühchen sind immer mind. 2 sprützene und immer die 4/6-fachi dosis)

    Da muenis amel immer festhebe mit de mpa zemme und d ärztin sticht zue 🤦‍♀️nocher hassets mich für öpe 2 tääg dh. Sie motzed mi ahh oder renned devo 😅aber sus hends enard nüüt...mengmal gibi au bitz schmerzstillendes jnd fiebersenkendes Dafalgan sirüpli..
    Han das etz scho 5mal dörfe erlebe 😆und isch immer mega schlimm für mich als mami 😩da isch eine vo dene moment wos bitz "lästig" isch das zwilling hesch wo "schüch" sind 😅nach de impfig cha nume s mami tröste
  • nei no nie öpis bemerkt bi mine chline nach de impfig🤷🏻‍♀️🙂
  • bearbeitet 19. 04. 2019, 08:50
    Ich ha au nonie öpis gmerkt.. die Chli lacht amigs🙈🤦🏻‍♀️ mini Grossi brüellt halbe für sie und sie lacht nur. 😅
  • Danke für euchi Rückmeldige☺️👍
  • er het eifach eppe 1 wuche lang dauer quengelet am abed, susch aber nüt
  • Oh Ihr glückliche. Min Sohn reagiert uf jedi Impfig zimli heftig. Min. starks Fieber bis bis 41°C, schlechti Luune ect.
  • Mir hend glück ka und er hed nur 1x reagiert mit e bizeli temperatur meh nö. aber waser 1x gha hed bim sprützestich heter ca e wuche en „bolle“ ka aber gäbis mengmol 👍🏻
  • Mer empfed ned.
  • Stärn was brengt ere das wenn du seisch der empfed ned, sie het um erfahrige gfragt und ned meinige vo impfgägner
  • @fuchs be kei empfgägner. Ech häts vellecht andersch selle schriebe. Mer empfed ned ond drom hemmer kei näbewerkige. Esch vellecht mängisch ou guet zwösse das mers ou chönnt lo si ond ned elei esch met dem gedanke... ha do niemmerem welle a chare fahre. Lese gärn met ond es näm mi ou wonder öb öbber die glich entscheidig troffe hend wie mer. Es esch nämli ned eifach. Mer wot jo as mami ond papi nome sbeschte för sis chend.
  • Dene erstell doch en andere post wo du mit glichgsinnte drüber rede chasch. Be dem post chame guet drus uselese das hie alli impfe wend und eifach erdahre wennd was für nebewirkige sie beobachtet hend oder halt eher reaktione. Finde nebewirkige esch erst wenn wirklich was usergwöhnlichs passiert.
    Und nei i ben ned der meinig das mers impfe sie la chan. Es esch sehr wechtig
  • Wie gseid. Ha niemerem welle a chare fahre. Daf ond mues jo jede säuber entscheide.
  • Me dörf glaub ine schriebe wasmer wet obs passt oder nö isch jo glich 😬 Leben und Leben lassen 😜

    Aber zur nebewirkig, min Neffe hed vor impfig als nebewirkig athemnot ka. aber meh chani nö dezue säge weiss nur das
  • Jesesmal starks Fieber, ulidig- schmerze ect. Nach de MMR ganz schlimm mit über 41°C nocher Immunsystem am Bode... 2Mönet katastrophe... Obwohl min Sohn sust nie öpis gha het. Aber ja... sind ja normali nebewürkige.
    Tochter het jetzg bide erste Impfig zum Glück ned reagiert.
  • Aso mir hend nie öpis gmerkt 🤷🏼‍♀️
  • ich lah beidi Chind impfe und ha no nie Reaktione gha, weder Fieber susch na öpis
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum