Haarentfernung

wie entfernen ihr eui haar am liebste? und was hebt am längste ? 🤗😄

Kommentare

• Im momänt no zusätzlich mit enthaarugscreme bis min neu Laser würkig zeigt. Due all zwöi Woche lasere.
  • Bei u Bikinizonä epilier ig, Intimbereich eifach chürzä u under dä Ärm tueni rasierä.
  • Bei zor Zyt rasiere will ech kei Zyt fende zoms met em Zucker mache, Achsle rasiere ond intim lo ech lo mache met Zucker
  • Hetmer nachem wachse oder was au immer ned so rotii püggeli ide intimzone? Han das nachem rassiere immmmmer🤷🏼‍♀️🤨
  • huiii zucker tuet sicher weh🤣🙈 welli creme nimmsch da nici??
  • @sArA91. Ich nehm I am enthaarigscreme vom Migros. 10 min. lo iwürcke und de under der duschi miteme pilinghändsche und chli Wasser abriebe bes alles wäg isch. Funktioniert tip top und goht schnäll.
  • @Nici danke dir langt 1 Tube für beidi Bei🤔😅?
  • 😆spannendes Thema...vo de meiste Sache hani no nie was ghört...ich mue amel nur achsle und intim all 2 wuche rasiere
  • NiciNici

20

bearbeitet 16. Mai, 15:41
    @sArA91 Jo die längt förig für bedi bei😊
  • @ALOHA nach em wachse hani kei püggeli, nüt. Ich tue momentan bikini wachse, achsle & Bei rasiere. Sobald ich abgstillt han woti den achsle & bikini lasere.
  • Ganz klar shaba 😍👌super Ergebnis und 5-6 wuche rueh🙏😊
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland