Haarentfernung

wie entfernen ihr eui haar am liebste? und was hebt am längste ? 🤗😄

Kommentare

  • Im momänt no zusätzlich mit enthaarugscreme bis min neu Laser würkig zeigt. Due all zwöi Woche lasere.
  • Bei u Bikinizonä epilier ig, Intimbereich eifach chürzä u under dä Ärm tueni rasierä.
  • Bei zor Zyt rasiere will ech kei Zyt fende zoms met em Zucker mache, Achsle rasiere ond intim lo ech lo mache met Zucker
  • Hetmer nachem wachse oder was au immer ned so rotii püggeli ide intimzone? Han das nachem rassiere immmmmer🤷🏼‍♀️🤨
  • huiii zucker tuet sicher weh🤣🙈 welli creme nimmsch da nici??
  • @sArA91. Ich nehm I am enthaarigscreme vom Migros. 10 min. lo iwürcke und de under der duschi miteme pilinghändsche und chli Wasser abriebe bes alles wäg isch. Funktioniert tip top und goht schnäll.
  • @Nici danke dir langt 1 Tube für beidi Bei🤔😅?
  • 😆spannendes Thema...vo de meiste Sache hani no nie was ghört...ich mue amel nur achsle und intim all 2 wuche rasiere
  • NiciNici

    79

    bearbeitet 16. 05. 2019, 14:41
    @sArA91 Jo die längt förig für bedi bei😊
  • @ALOHA nach em wachse hani kei püggeli, nüt. Ich tue momentan bikini wachse, achsle & Bei rasiere. Sobald ich abgstillt han woti den achsle & bikini lasere.
  • Ganz klar shaba 😍👌super Ergebnis und 5-6 wuche rueh🙏😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum