SWISSMOM-PARTY #2 - ūü§©

145791031

Kommentare

• @twilly ich werde es vermutlich erst am Fr sehen...

@Mary Lou wennschon wurde es noch besser. Tut mir Leid, dass es ein paar negative Faktoren gab. Ich kann dir sonst unseren Aufenthalt im Hotel Adriatik in Durres, Albanien uneingeschränkt empfehlen.
  • @klä;ffchen danke
    Nächstes Jahr gehen wir wahrscheinlich nach Spanien. Die Tante meines Mannes verbringt dort ihren Lebensabend und sie hat ein Haus mit Pool
  • Oooh, heute habe ich eine tolle TooGoodToGo Überraschungstüte geholt 😀a2e04d40-a26b-11e9-97cf-896aacd5baf9.jpeg
  • @kl√§ffchen oh cool wo denn?

wir sind grad in weesen am zelten.das erste mal mit unsrer kleinen maus..bin gespannt wie die nacht wird..
  • @schaai oh so toll das isch so schön dete :) wohne ide Nöchii 😎😀
  • 🤗 Benötigt noch jemand Kleider für einen Jungen? Habe einiges von 56-92ig inkl. Bodies, Socken etc.
    kann bei Interesse Fotos senden.
  • @schaai viel spass, wohne gad es dorf nebeddra, sind selte detä sm bade weg de mucke, hüt nami gömmer aber uf de spielpi (der wo bim schiffsteg nähi isch)
  • Froue was hei eui babys am grosse brüeder (3jährig) mit bracht wo si uf wäut si cho? Ha kei ahnig 🙈
  • @Stö;pseli e Holztransporter 🚚
  • @Stö;pseli mine het de schwöster Ü-Eier mitbracht. Sie fahrt voll uf die ab und isch mega happy gsi wo sie die becho het. Sie het den wele das er namal zrugg in Buch gaht und na meh holt 😅😂
  • @St√∂pseli mi 2 j√§hrig bueb berchunt es stoffb√§bi, dass √§r o es eigets bebe het (d chinder√§rztin het gmeint, dass sig wichtig). ob mer ihm s√§ge, dass es vom chline br√ľetsch chunt, weisi ehrlechgseit no nid. s√∂u eifach es gsch√§nk si.
  • Oh man😔 id ferie gfahre über 1000km und nach 1tag wieder hei chönne will de zwerg d hand muul fuesschranket becho hät🤬
  • @Stö;pseli, es bäby damit er au was zum bäbele gha het und zum stille 😂, schöppele ond wickle.
  • @Stö;pseli ein playmobil Helikopter. War damals von Helikoptern begeistert
  • Hallo Fraue 🤗Churz en Frag, het öper ide Schwangerschaft au Flatulex gno?

Ich han sooooo Luft im Buch und die bliebt ebe au det inne. Pfiifft nienet use und macht mi Buch riiiesig und hert.
    Mir hend denkt wenn das ja am Baby chasch gä de gaht das au bide Schwangerschaft.
    De Fa het gmeint ned zviel. Aber ich tschegg ned wieso.
    Villicht het öper au erfahrig demit.
    Es isch sooo en Wohltat und haltet mir d Übelkeit vom Hals.
  • @Tessi ja ich has gno han au en uuuu huere bl√§hbuch gha..aber ich han ch√∂ne f...aso f√ľrs bb isch odfrog isch obs wirkt..iss chli scharf und viiiiiel trinke min 2 liter ..
  • @schaai de bini ja ned elei. Han au en meeega Buch 🙈 aber äbe bi mir chunt nüt use. Alles luftdicht 😅

Scharf hani noni probiert. Trinke tueni gnueg. Ha au d Kohlesüre weg gla. Das het au scho gholfe.

Danke fürs brichte ❤️
  • @corina oh nei so doof. Mir machet sie au grad dure 😢 & ich has au verwütscht 😫Wünsch eu ganz gueti besserig 🍀
  • @Stö;pseli ä spieluhr (kimi der 🐳 u ä kuscheldecki vor kollegin selber gnähit ou mitem (kimi drufe)
  • @lunapiena eu au ganz gueti besserig✊️🍀 han zum glück nur 1blösli am muul gha aber min zwerg häts richtig fest troffe gha😔 hoff isch bi eu au schnäll verbie, mir settet bald überem berg sie🍀✊️
  • Ha höt min ersti untersuech gha be 5+4 mir hed 2 frochthöhli gseh aber nome i einere het mer es chlises pünktli entdeckt...hed do ou scho öper so öpis gha ond wie esch es de usecho?...zodem no en anderi frog wenn cha mer bim Ultraschall s härzli gseh schloh weli ssw?
  • @sunny83 oh gratuliere❤️Bi letscht Wuche gsi.
    6+4 und s Herz het gschlage.
  • I ha scho wider e frag 🙈. Het erst grad öber z Biel ir linde gebore? Mues me es duschdüechli mit nä? Weis des nüm vor 1 geburt här 🙈
  • Nei muesch nid Stöpseli
  • Okey merci. Has äbbe num gwüsst 😂😂🙈
  • Was h√§nd eui 3j meitli zum Geburi becho? Bzw. mit was spielets am liebste? Was isch grad voll de hit?
    W√§r um jede tipp froh🙏
  • Üsi isch zwar no ned 3. aber vilicht hilft der das wiiters.
    -aquaplay
    -toniebox
    -tiptoy
    -ichaufslädeli(kasse)
  • ;ngeli min sohn hät zum 3. geburi das becho:
    kuule täller & tasse
    tiptoi büecher
    dökterli koffer

mine spielt gern mit brio, lego und dut au gern köcherle. schleichtier findet er au toll.
    ich weiss du suesch öpis für meitli aber ha dänkt viellicht hilfts dir glich 😊
  • Weiss nüm witer!

Mi Sohn (wird im September 4i) isch bis vor ca. 2 Woche ächt pflegeliecht, lieb u cool gsi. Sit 2 Wuche isch er komplett wie usgwächslet! Ei Wuetafall nachem andere. Aues isch blöd, scheisse u langwilig. Me schlaht dri u schmeisst Zügs ume! Weiss nid, was i sim Hirni grad für e Film lauft aber i ha ke Närve meh für sis Verhaute! Ha gmeint, Trotzphase sig i sim Auter verbi!

Het öper ähnlichs erläbt?
  • @lyamatra
    isch e schöni gegend..aver dmuggi sindecht e katastrophe..i han zwor en super muggespray aber die kli lutscht im moment die ganz zit aminre huut wenn sie träg..
  • Liebi erfahreniii Mamis 😃 ha eh frog. Min chli 2.5 jahre, het no Windle er fangt ez aber ah sege wenns piiisi cho isch aso id windle. Isch das de richtig ziitpunkt zum windle mol dihei wegzlah? Bi nu chli unsicher was gäggi betrifft; das macht er no gern still und heimlich ime eggli 😛😀

Will eh nöd under druck setze aber au nöd de moment verpasse wos für ihn chönd klappe weg zcho vor windle 😃

Wer uh froh um tipps 😁✌🏼
  • @schildchrö;tlimel gueti Nerve! Aber glaub mit 4i chund gnau numol sone schuuub 🙄😅
  • @schildchr√∂tlimel ds isch n√ľmm d trotzphas√§, mit 4i seitm√§d √§m autonomiephas√§ 😂 isch eigentlech z gliich√§... nur chli schlimmer 😉
  • @Bawa hesch ihn mal gfraget ob er s‘Bissi gern is wc möcht mache? Bi eus hets au mit 2.5 jährig klappet. Sie het ufs mal ufs wc wele hocke und nachdem sie s‘bissi gmacht het, het sie kei windle meh wele. Und sit do klappets wunderbar. Jedoch het sie au s‘gaggi vu ahfang ah is wc / töpfli gmacht
  • @schildchrö;tlimel ds het üsi sit monate! Viu spass!!! Mini nerve liege zwüschedüre blank😬🙄😏
  • @sabi81 säg nid so öpis 😫. Ha ke Närve für mehrmonatige Terror 😖🔫
  • @schildchrö;tlimel i ha das scho sid monate und sie isch erst 2,sid de chli sidme monet da isch na extremer,letzi hed sie wege es paar erdbeeri 1/4h nume gschraue und goissed…🙊
  • Eine Freundin sagte mir mal „terrible two“ (zweimal „t“); aber bei drei geht es gleich weiter („terrible three“) 🤪
  • @schildchrö;tlimel mini Tochter isch grad 4ri wordä u diä treit öppä no dürä oder macht eifach wiiter obwohl mä gseit hett si söll nid. Hüt hett si zb. ds Ankäbrot queer dür d Wohnig gschossä u wo ig ihrä gseit ha, dass das gar nid gieng hett si aafah grännä. I versuechä möglichscht ruhig z‘bliibä, aber trotzdäm konsequent, erklärä ihrä aber ou werums nid ok isch was si macht. Mengisch seit si mir werum si öppis gmacht hett u ig verzellä ihrä de was si süsch für Optionä hett zum zeigä, sägä we ihrä öppis nid passt. Meischtens wirds besser nachemä Wiili.
    Aber meischtens chunnt de wieder öppis nöis🙈
  • Na toll ig 38 ssw ha panischi angst vor 🕷. Mi ma verwütschte se nid im schlaff zimmer, und währ pfuset jetzt die nacht ufem sofa? 🤮 i chönt ächt pägge!!!!! Schlaffe ja süsch scho beschisse, und jetzt no das 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮Sorry het churz use müesse!!! 😞🤯
  • @schildchrö;tlimel mine wird im dezember 4ri und bi ois isch es scho sit monate es drama. Im moment aktuell grad wider schlimmer. Ich han aber au gmeint d trotzphasd isch nonig fertig 😏
  • Fraue, mini chli isch etzt 5 Monet. Ich stille voll. Ha sid √∂bbe 2-3 Wuche mega Haarusfall😭😭 sind das √§cht d Hormon? Hed √∂bber en Ahnig?
    M√∂cht de Aso ned e Glatze🤦‍♀️
  • @Tanja87 das isch leider normal bi dei eintä chli meh, bi andernä chli weniger. Äs cha ou no äs „Momentli“ duurä. Aaaber d Haar wachsä wieder nachä. I ha bi Swissmom ä Tipp übercho für schnällers Wachstum u mi hett dünkt äs hett chli gholfä. I gibä dä gärn wiiter.
    Zibelewasser: ä Zibelä mit Schinti halbierä u imene Liter Wasser ä halbstund chöcherlä. När ds Wasser absieblä u chli lah abchüehlä. När ds Wasser über ä Chopf leerä u iimassierä. 10min. lah iiwürkä u när d Haar normal wäschä u pflegä.
    Da nach derä Prozedur d Haar tuesch wäschä stinksch de ou nid nach Zibelä.
  • @MaryLou danke dier vielmal👍
    Wir des usprobiere😉
  • @Tanja87 Leider hend das ganz vil und es het würklich mit de Hormon z tue. So ischs mir uf jede fall erchlärt worde. vil schwangeri hend u schöni haar, wills i de schwangerschaft kei haar verlüred. Wenn sich denn d Hormon wider verändered, es paar möned nach de geburt, verlührt mer denn hald alli wo mer normalerwis im ganze letste jahr verlohre hetti.
    öbs stimmt weisi nöd🤷‍♀️ aber ich find es tönt nöd schlecht😂
  • @Anni logisch wehrs uf jedefall 😉👍 es isch w√ľrkli schlimm zum luege... Vorallem wenn ich mini Haar nachdem W√§sche b√ľrschte😱
    Hoffe es h√∂rt denn uf bevor ich keni meh ufem Kopf han😳
  • @Tanja87 Also bi mir sinds denn scho wider nah gwachse. Alli glich lang, het zytewis so usgseh als hegi fransle 😂
  • Het velech öper grad e Guetschiin/Rabatt vo Windeln.ch? ☺️
  • Wenn hed mir be üch de buuch gseh i de 2. Schwangerschaft? Ond wenn hend ehrs im Arbeitgeber gseid?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum