SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

145791031

Kommentare

  • @twilly ich werde es vermutlich erst am Fr sehen...

    @Mary Lou wennschon wurde es noch besser. Tut mir Leid, dass es ein paar negative Faktoren gab. Ich kann dir sonst unseren Aufenthalt im Hotel Adriatik in Durres, Albanien uneingeschrÀnkt empfehlen.
  • @kläffchen danke
    NĂ€chstes Jahr gehen wir wahrscheinlich nach Spanien. Die Tante meines Mannes verbringt dort ihren Lebensabend und sie hat ein Haus mit Pool
  • Oooh, heute habe ich eine tolle TooGoodToGo ÜberraschungstĂŒte geholt 😀a2e04d40-a26b-11e9-97cf-896aacd5baf9.jpeg
  • @klĂ€ffchen oh cool wo denn?

    wir sind grad in weesen am zelten.das erste mal mit unsrer kleinen maus..bin gespannt wie die nacht wird..
  • @schaai oh so toll das isch so schön dete :) wohne ide Nöchii 😎😀
  • @schaai beim Globus 😀
  • đŸ€— Benötigt noch jemand Kleider fĂŒr einen Jungen? Habe einiges von 56-92ig inkl. Bodies, Socken etc.
    kann bei Interesse Fotos senden.
  • @schaai viel spass, wohne gad es dorf nebeddra, sind selte detĂ€ sm bade weg de mucke, hĂŒt nami gömmer aber uf de spielpi (der wo bim schiffsteg nĂ€hi isch)
  • Froue was hei eui babys am grosse brĂŒeder (3jĂ€hrig) mit bracht wo si uf wĂ€ut si cho? Ha kei ahnig 🙈
  • @Stöpseli e Holztransporter 🚚
  • @Stöpseli mine het de schwöster Ü-Eier mitbracht. Sie fahrt voll uf die ab und isch mega happy gsi wo sie die becho het. Sie het den wele das er namal zrugg in Buch gaht und na meh holt 😅😂
  • @Stöpseli mi 2 jĂ€hrig bueb berchunt es stoffbĂ€bi, dass Ă€r o es eigets bebe het (d chinderĂ€rztin het gmeint, dass sig wichtig). ob mer ihm sĂ€ge, dass es vom chline brĂŒetsch chunt, weisi ehrlechgseit no nid. söu eifach es gschĂ€nk si.
  • Oh man😔 id ferie gfahre ĂŒber 1000km und nach 1tag wieder hei chönne will de zwerg d hand muul fuesschranket becho hĂ€tđŸ€Ź
  • @Stöpseli, es bĂ€by damit er au was zum bĂ€bele gha het und zum stille 😂, schöppele ond wickle.
  • @Stöpseli ein playmobil Helikopter. War damals von Helikoptern begeistert
  • Hallo Fraue đŸ€—Churz en Frag, het öper ide Schwangerschaft au Flatulex gno?

    Ich han sooooo Luft im Buch und die bliebt ebe au det inne. Pfiifft nienet use und macht mi Buch riiiesig und hert.
    Mir hend denkt wenn das ja am Baby chasch gÀ de gaht das au bide Schwangerschaft.
    De Fa het gmeint ned zviel. Aber ich tschegg ned wieso.
    Villicht het öper au erfahrig demit.
    Es isch sooo en Wohltat und haltet mir d Übelkeit vom Hals.
  • @Tessi ja ich has gno han au en uuuu huere blĂ€hbuch gha..aber ich han chöne f...aso fĂŒrs bb isch odfrog isch obs wirkt..iss chli scharf und viiiiiel trinke min 2 liter ..
  • @schaai de bini ja ned elei. Han au en meeega Buch 🙈 aber Ă€be bi mir chunt nĂŒt use. Alles luftdicht 😅

    Scharf hani noni probiert. Trinke tueni gnueg. Ha au d KohlesĂŒre weg gla. Das het au scho gholfe.

    Danke fĂŒrs brichte ❀
  • @corina oh nei so doof. Mir machet sie au grad dure 😱 & ich has au verwĂŒtscht đŸ˜«WĂŒnsch eu ganz gueti besserig 🍀
  • @Stöpseli Ă€ spieluhr (kimi der 🐳 u Ă€ kuscheldecki vor kollegin selber gnĂ€hit ou mitem (kimi drufe)
  • @lunapiena eu au ganz gueti besserigâœŠïžđŸ€ han zum glĂŒck nur 1blösli am muul gha aber min zwerg hĂ€ts richtig fest troffe gha😔 hoff isch bi eu au schnĂ€ll verbie, mir settet bald ĂŒberem berg sieđŸ€âœŠïž
  • Ha höt min ersti untersuech gha be 5+4 mir hed 2 frochthöhli gseh aber nome i einere het mer es chlises pĂŒnktli entdeckt...hed do ou scho öper so öpis gha ond wie esch es de usecho?...zodem no en anderi frog wenn cha mer bim Ultraschall s hĂ€rzli gseh schloh weli ssw?
  • @sunny83 oh gratuliere❀Bi letscht Wuche gsi.
    6+4 und s Herz het gschlage.
  • I ha scho wider e frag 🙈. Het erst grad öber z Biel ir linde gebore? Mues me es duschdĂŒechli mit nĂ€? Weis des nĂŒm vor 1 geburt hĂ€r 🙈
  • Nei muesch nid Stöpseli
  • Okey merci. Has Ă€bbe num gwĂŒsst 😂😂🙈
  • Was hĂ€nd eui 3j meitli zum Geburi becho? Bzw. mit was spielets am liebste? Was isch grad voll de hit?
    WĂ€r um jede tipp froh🙏
  • Üsi isch zwar no ned 3. aber vilicht hilft der das wiiters.
    -aquaplay
    -toniebox
    -tiptoy
    -ichaufslÀdeli(kasse)
  • @Ängeli min sohn hĂ€t zum 3. geburi das becho:
    kuule tÀller & tasse
    tiptoi bĂŒecher
    dökterli koffer

    mine spielt gern mit brio, lego und dut au gern köcherle. schleichtier findet er au toll.
    ich weiss du suesch öpis fĂŒr meitli aber ha dĂ€nkt viellicht hilfts dir glich 😊
  • Weiss nĂŒm witer!

    Mi Sohn (wird im September 4i) isch bis vor ca. 2 Woche Ă€cht pflegeliecht, lieb u cool gsi. Sit 2 Wuche isch er komplett wie usgwĂ€chslet! Ei Wuetafall nachem andere. Aues isch blöd, scheisse u langwilig. Me schlaht dri u schmeisst ZĂŒgs ume! Weiss nid, was i sim Hirni grad fĂŒr e Film lauft aber i ha ke NĂ€rve meh fĂŒr sis Verhaute! Ha gmeint, Trotzphase sig i sim Auter verbi!

    Het öper Àhnlichs erlÀbt?
  • @lyamatra
    isch e schöni gegend..aver dmuggi sindecht e katastrophe..i han zwor en super muggespray aber die kli lutscht im moment die ganz zit aminre huut wenn sie trÀg..
  • Liebi erfahreniii Mamis 😃 ha eh frog. Min chli 2.5 jahre, het no Windle er fangt ez aber ah sege wenns piiisi cho isch aso id windle. Isch das de richtig ziitpunkt zum windle mol dihei wegzlah? Bi nu chli unsicher was gĂ€ggi betrifft; das macht er no gern still und heimlich ime eggli 😛😀

    Will eh nöd under druck setze aber au nöd de moment verpasse wos fĂŒr ihn chönd klappe weg zcho vor windle 😃

    Wer uh froh um tipps đŸ˜âœŒđŸŒ
  • @schildchrötlimel gueti Nerve! Aber glaub mit 4i chund gnau numol sone schuuub 🙄😅
  • @schildchrötlimel ds isch nĂŒmm d trotzphasĂ€, mit 4i seitmĂ€d Ă€m autonomiephasĂ€ 😂 isch eigentlech z gliichĂ€... nur chli schlimmer 😉
  • @Bawa hesch ihn mal gfraget ob er s‘Bissi gern is wc möcht mache? Bi eus hets au mit 2.5 jĂ€hrig klappet. Sie het ufs mal ufs wc wele hocke und nachdem sie s‘bissi gmacht het, het sie kei windle meh wele. Und sit do klappets wunderbar. Jedoch het sie au s‘gaggi vu ahfang ah is wc / töpfli gmacht
  • @schildchrötlimel ds het ĂŒsi sit monate! Viu spass!!! Mini nerve liege zwĂŒschedĂŒre blank😬🙄😏
  • @sabi81 sĂ€g nid so öpis đŸ˜«. Ha ke NĂ€rve fĂŒr mehrmonatige Terror đŸ˜–đŸ”«
  • @schildchrötlimel i ha das scho sid monate und sie isch erst 2,sid de chli sidme monet da isch na extremer,letzi hed sie wege es paar erdbeeri 1/4h nume gschraue und goissed
🙊
  • Eine Freundin sagte mir mal „terrible two“ (zweimal „t“); aber bei drei geht es gleich weiter („terrible three“) đŸ€Ș
  • @schildchrötlimel mini Tochter isch grad 4ri wordĂ€ u diĂ€ treit öppĂ€ no dĂŒrĂ€ oder macht eifach wiiter obwohl mĂ€ gseit hett si söll nid. HĂŒt hett si zb. ds AnkĂ€brot queer dĂŒr d Wohnig gschossĂ€ u wo ig ihrĂ€ gseit ha, dass das gar nid gieng hett si aafah grĂ€nnĂ€. I versuechĂ€ möglichscht ruhig z‘bliibĂ€, aber trotzdĂ€m konsequent, erklĂ€rĂ€ ihrĂ€ aber ou werums nid ok isch was si macht. Mengisch seit si mir werum si öppis gmacht hett u ig verzellĂ€ ihrĂ€ de was si sĂŒsch fĂŒr OptionĂ€ hett zum zeigĂ€, sĂ€gĂ€ we ihrĂ€ öppis nid passt. Meischtens wirds besser nachemĂ€ Wiili.
    Aber meischtens chunnt de wieder öppis nöis🙈
  • Na toll ig 38 ssw ha panischi angst vor đŸ•·. Mi ma verwĂŒtschte se nid im schlaff zimmer, und wĂ€hr pfuset jetzt die nacht ufem sofa? đŸ€ź i chönt Ă€cht pĂ€gge!!!!! Schlaffe ja sĂŒsch scho beschisse, und jetzt no das đŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źSorry het churz use mĂŒesse!!! đŸ˜žđŸ€Ż
  • @schildchrötlimel mine wird im dezember 4ri und bi ois isch es scho sit monate es drama. Im moment aktuell grad wider schlimmer. Ich han aber au gmeint d trotzphasd isch nonig fertig 😏
  • Fraue, mini chli isch etzt 5 Monet. Ich stille voll. Ha sid öbbe 2-3 Wuche mega Haarusfall😭😭 sind das Ă€cht d Hormon? Hed öbber en Ahnig?
    Möcht de Aso ned e GlatzeđŸ€Šâ€â™€ïž
  • @Tanja87 das isch leider normal bi dei eintĂ€ chli meh, bi andernĂ€ chli weniger. Äs cha ou no Ă€s „Momentli“ duurĂ€. Aaaber d Haar wachsĂ€ wieder nachĂ€. I ha bi Swissmom Ă€ Tipp ĂŒbercho fĂŒr schnĂ€llers Wachstum u mi hett dĂŒnkt Ă€s hett chli gholfĂ€. I gibĂ€ dĂ€ gĂ€rn wiiter.
    Zibelewasser: Ă€ ZibelĂ€ mit Schinti halbierĂ€ u imene Liter Wasser Ă€ halbstund chöcherlĂ€. NĂ€r ds Wasser absieblĂ€ u chli lah abchĂŒehlĂ€. NĂ€r ds Wasser ĂŒber Ă€ Chopf leerĂ€ u iimassierĂ€. 10min. lah iiwĂŒrkĂ€ u nĂ€r d Haar normal wĂ€schĂ€ u pflegĂ€.
    Da nach derÀ Prozedur d Haar tuesch wÀschÀ stinksch de ou nid nach ZibelÀ.
  • @MaryLou danke dier vielmal👍
    Wir des usprobiere😉
  • @Tanja87 Leider hend das ganz vil und es het wĂŒrklich mit de Hormon z tue. So ischs mir uf jede fall erchlĂ€rt worde. vil schwangeri hend u schöni haar, wills i de schwangerschaft kei haar verlĂŒred. Wenn sich denn d Hormon wider verĂ€ndered, es paar möned nach de geburt, verlĂŒhrt mer denn hald alli wo mer normalerwis im ganze letste jahr verlohre hetti.
    öbs stimmt weisi nödđŸ€·â€â™€ïž aber ich find es tönt nöd schlecht😂
  • @Anni logisch wehrs uf jedefall 😉👍 es isch wĂŒrkli schlimm zum luege... Vorallem wenn ich mini Haar nachdem WĂ€sche bĂŒrschteđŸ˜±
    Hoffe es hört denn uf bevor ich keni meh ufem Kopf han😳
  • @Tanja87 Also bi mir sinds denn scho wider nah gwachse. Alli glich lang, het zytewis so usgseh als hegi fransle 😂
  • Het velech öper grad e Guetschiin/Rabatt vo Windeln.ch? â˜ș
  • Wenn hed mir be ĂŒch de buuch gseh i de 2. Schwangerschaft? Ond wenn hend ehrs im Arbeitgeber gseid?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum