Geburt im Spital Bülach - Erfahrungen

allyally

258

bearbeitet 9. 08. 2019, 07:45 in Geburt
Hallo ihr alli

Het öpper vo euch im spital bülach gebore? Wenn ja welli erfahrug hend ihr so gmacht?🙈🦋

Kommentare

  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 9. 08. 2019, 11:58
    Jap und wirde ez bide zweite (bi ez ide 37ssw) wieder gah..ich has super gfunde! Total liebi lüt und sehr geduldig..bi sogar elei im zimmer gsi wills so wenig geburte gha hend🎉😄

    Bisch es denn scho go ahluege?
  • Jaa mir sind sho go aluege, aso a dem infoabig. Übrigens mir „kenned“ eus ja bereits usme andere post😅
    Ich ha ebe shiss das i mitere blööde im zimmer liege mun, wo immer bsuech het und so. Bin ide 32 wuche u d ha gester all papierkram becho. Und jetzt bini halt mega nervös
  • Ja genau😉 aso de bsuech musch ja dete i dem ufenthaltsruum empfange bur din maa oder dis mami glaub no cha mit is zimmer..ich ha die ersti nacht no eini im zimmer gha aber nur bsuech gseh nur ihre und min maa sind im zimmer gsi..genau wege dem hends ebe die lösig gmacht
  • ich bin au det xi. wird bim zweite au det gah, wird aber ufd amelig schriebe, dass ich kei lernendi me wet debi ha. isch recht es traumatisierends erlebnis xi. susch aber super. alli sehr nett und kompetent👌
  • @Rafa ou nei das tuet mer leid zghöre.
    Ich ha au eini debii gha aber demfall glück gha und sie super gfunde ganz e liebi und ufmerksami gsi..
  • @Mangoo heiii
    Irgendwie chani dir per msil nöd antworte. Wennd mer nr ustuusche?
  • Einmal in nie wieder sehr traumatisierend gewesen.
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 20. 09. 2019, 12:16
    Ui das tuet mir sehr leid zghöre @ciro dasd so öpis hesch müsse erlebe😔 ich ha ez gad vor 10tag mis zweite baby dete becho und bi wieder total zufriede gsi mit allem..
  • Leider chani au nüt guets brichte. Aber denke das chan i jedem Spital en seich passiere. 🤷‍♀️Han zweite den in Schaffhuuse uf Welt bracht. Det isch super gsi für mich.
  • Also geburt hani e gueti gha dört, isch aber au alles uh schnell gange. Im wuchebett bini halt viel „allei“ gla worde, zum glück ischs mis zweite chind gsi und ich ha scho gwüsst wie alles gaht. Suscht wäri glaub recht ufgschmisse gsi.
    Aber hets nomal es chind geh wäri sicher nomal dört ane.
  • Ich has au guet gfunde und sie unterschtützed au bim stille. Super Hebammene
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum