Mein Baby will nicht schlafen! 😳

MiKaMiKa

3

bearbeitet 8. September, 11:15 in Babypflege
Hallo liebi Mamis...

Ich weiss langsam nüm wieter. Min chline isch etzt 5 mönet. Bis jetzt isch er amel zwüsched 7 und 9 go schlofe hät am 3 am morge de 1 shoppe becho und am 6i den de nögst.
Momentan aber, will er chum ischlofe. Und vom dureschlofe mueni gar nöd erst afange. Er stoht 100x uf ide Nacht, i mue en in Arm ne oder id Trage oder mengmol bliebt er sogar 1 bis 2 std wach😟😭
Tags dure schloft er amel aber au nöd so lang!

Isch das echt e Phase??

I weiss au nöd wenn i en söll afange i sim bett schlofe lo😅 wel er stoht so viel mol uf dasi nöd weiss ob er allei chönt scho sie. Wie macheds den ihr? Händer paae tipps,🤗

Kommentare

• Aso ich han erfahrig gmacht bi beidne Chind das i irem Bett besser und eher dureschlafed. 🤷‍♀️😅 Probiers doch eifach mal us. 😉
  • Euse chan be eus em bett gar ned schlafe. De esch am liebste elleige e sim bett 😂
  • Joo üsen isch im biestellbett🤗 allei gits all es theater😭
  • Ich denke es sind eifach au Phasene wo sie hend.. Vlt het er en schuub oder zäh chömed.. ect ect.. be eus gitz au ziitewiis Horrornächt & den wider gueti
  • auso ou mir hei super nächt u ner gitz die angere phase. Aber muess ou säge das mini Chlini viu ruhiger allei im zimmer het gschlofe. Lueg was für öich stimmt.
  • Danke dir🤗 momenten hani beides probiert und beidesmol isch er öppe glich unruhig gsie😅 ab wenn wird den er ide nacht nix me trinke welle?
  • Also mini Chlii werd nechst woche Jährig. Sie bechond alligs na en Schoppe i de Nacht, aber verdünnt (uf ahrote vo de Müetterberatig). Mer hend sett drü Woche Horrornächt. Fascht jedi Nacht esch sie zwei Stund lang munter.. 🤷
    Mängisch schafft sie es aber au, vo 19.30 bis ca. 05.00 düre z'schlafe.
    Wasi demet säge wett, mer chan ned säge, ab wenn es Baby/Chind kei Schoppe meh wett und dürre schlaft..
  • Häsch scho mol probiert ihn zu dir is Bett znä? Viellicht het er im Moment ä Phase wo er bsunders viel Nöchi brucht wenn er wach wird und besser cha ischlofe wenn er ganz nöch bi dir dörf ligge 😊
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland