Mai Baby’s 2020 😍❤️🍀

Nalan83Nalan83

50

bearbeitet 20. September, 20:29 in Schwangerschaft
Huhuuuu wieviel Mai Baby hend mir den do? ☺️Mins isch vorussichtlich endi Mai do 27.5 so plus minus..!
Bi no ganz am Afang...😊...!Ha erscht imene Monet e Termin becho bi minere FA 😩, de bini i de 8.Woche.

Kommentare

• I ha gester positiv testet, bi itz ca ir 7te Wuche. Isch mis zwöite Chind, mini Tochter isch grad 2 worde ☺️ de Termin hani nächst Wuche Do 💪
  • 🙋‍♀️🤰 I de 8te Wuche!😍
  • Ich bi o ir 7. Wuche mit mim 2. chind 😍De ersti Termin hani am 1.10.
    Wie geits euch? Ich bi sehr müed und ha permanänt chopfweh 😩
  • Müde schlecht Apettitlos Hunger Magedarmproblem Bauchweh und de Jammeri, aber susch gaht‘s mer guet!🥴
  • Naja o müed, schlecht ischmer weniger aber ha zGfühl i pass scho nüm bequem i mini Jeans 🤔🤦🏻‍♀️
  • Und mini Brüst due weh 🤪
  • bi mir düend brüscht e bez weh si send gschwolle..und rügge als würdi mini täg becho👀...am afang hani angscht gha aber sig schinz normal das me s‘gfühl het das me täg bechunt.
  • und biz heisshunger hani..uf nature jogurt gurke mit salz und knoblipulver🤣
  • @Nalan83 de chasch di itz vo Tzaziki ernähre 😂😂 isch nid z ungsündiste 🤷🏻‍♀️
  • Yeah i ben i de 9 woche. Termin wird afangs mai si. I söt ombidengt en termin bem fa mache, abr wot eh ersch i de 12 woche go zeige.
    Mer gots erstundlich guet. Am obe esch mr chli schlecht deför hani di ganz nacht honger🥳
    Es wird euses 4 chind.
  • Hallo.. ich bi i de 7. ssw.. isch mis 2. Chind.. Cha nächscht Wuche am Fritig id Kontrolle. Mir isch immer übel, dä ganzi Tag nonstop🥴
  • Hoi zämä. I bi i dä 7 SSW mit Zwillingen schwanger. Das sind denn Nr. 3 und Nr.4🙈 Noch em erste Schock freued mir üs jetzt sehr. Bis jetzt gohts mir sehr guät und bis uf chli Inistigsbluätige merk i no gar nüt 😍
  • wenn chöme euchi schätzelis ufd wält vorussichtlich?☺️bi mir isches 28.5.2020😍
  • 25.05.2020 ☺️☺️
  • 17.5. 2020🥰
  • das gibt stier oder zwiling☺️... hihi
    und wie fühelet dr euch so wie laufts ss?
    hend ihr au sone zieh im unterliib region eierstöck😩?!
  • Bi mir nur extremi Übelkeit, jede Tag
  • Ja das zieh im unterlib isch total unagnehm... was machsch dägäge?
  • 25.5.2020😍
  • @sandy82 ja nüt chame öpis dagege mache? i ha den immer so panik das öpis passiert..es isch sones zieh steche...komisch...!
  • @Nalan83 Ja genau ao gahts mer au.. ich han zwar kei panik ich dänk dänn s baby mues sich ja chöne entwickle aber chasch eifach wie nüt mache nur warte bises verbi isch😩 ha dänkt vilicht häsch en tipp🙃 aber dämfall gsehts bi dir glich us
  • Also mir hät Magniesum guet gnüzt 👌 au gege chrämpf ide bei ..
    Und das zieh sind meutterbänder wo sich dehned 🤗 den machts de plump und en buch chunt de bald 🤗👌😍
  • und hend ehr euch scho gedanke gmacht wie ihr euchi entbindig wend? ich möcht en wassergeburt wenns goht☺️
  • Schnell intensiv selbstbestimmt und möglichst ohne Komplikationen. 😂 Ich nehme mir vor, nur das zu machen, was ich will. Also wenn mal drin, nicht mehr aus der Wanne steigen, ausser es gibt einen plausiblen medizinischen Grund dafür🙈.
  • 🤣🤣🤣🤣 ja das möchte ich auch 🤣 schnell ohne komplikationen am besten noch schmerzfrei😅...!
  • Bi mir wirds e Kaiserschnitt gäh, ha scho letscht mau eine gha wäge BEL 🤷🏻‍♀️☺️
  • Hoi zäme i bi ide 13 SSW. Wie gotz üch so mit üchne Symptome?

• 🤢 net guet..ich produzier mega speichel und wenis abeschlucke wirds mr no schlechter...und die ganz zyt spucke goht ja au net ergentwie..dusse vorallem...😩...! deheim spucki halt die ganz zyt, echt muhesam...!esch isch zum kotze..mer isch übel..meischtens gege obe...!!
  • bi morn in de 10ssw
  • Ich chönt die ganz zyt schlofe.
  • ou ja schlofe chönti au die ganzi zyt😴
  • Isch dis erste Nalan?
  • jo würmli..mis erschte baby☺️...! dis? wenn isch entbindigs datum?
  • Jo isch au üses erste. 10.5 dis entbindigs datum?
  • bi mir isches 28.5 ☺️. was würdisch du dir wünsche? ich weis hauptsach gsund ect...das isch klar wünschi mir au,wird mit beidne überglücklich egal was❤️☺️😆 aber wend chöntisch wähle was hettisch gern? ich het so gern es büebli😍
  • Do frogsch die richtig. Ich has immer gseit haubsach gsund ect. Min Maa würd gärn es Mäidli ha😀

Schafisch du noh 100%
  • Ha am 11.5. termin :) ha dänkt sig de nach 12 wuche chli ruhiger😂
  • Das hani au dänkt. Seit dem ich das im Geschäft erzählt haben. Machen mir alle ein bischen angst. Vor der Schwangerschaft.
  • I dem Chat lauft jo nüd
  • sorry, ha ke nachricht becho :) ha im moment gad mitere blaseentzündig zkämpfä :(
  • Au nei du armi. Abed im kline gotz guet?
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland