Mai Baby’s 2020 😍❤️🍀

123578

Kommentare

  • @mommytobe30Ja ig due morn am fa tel u ga verbi... 😁

    Häbet ä schöne abe und ä guete start i die nächsti wuche🥰🤩 und ig wett mau no sege dasi würk jedi vo öich mega bewundere... es isch mini ersti schwangerschaft und ig finges nid numme eifach... mir froue si mega starchiwäse (nüt gäge manne, die hei ou öbbis ufem chaste) und ig fiiiiire jedi einzelni da inne wo mit ihrere chugle: wöscht, putz, geit ga schaffe, zu villich nomne ching luegt, chocht, ichouft und, und, und........ mir si aui super u gäbe üsses beste! 🥰🤩🤩
  • Ich tanze ussder reihe😉 ich bechume es meitli💖💖 has hüt erfahre🎉
  • Ou es Meitli ☺️👍
  • Üses isch immer noh e Überraschung. Hets bis jetzt noh ned wele zeige🥰
  • Schafet vo üch au öber im Detaihandel? Schafet ihr noh 100%
  • nid im detailhandel- im soziale... 80%... denke wirdes aber ni bis zum schluss chönne dürezieh...
  • Ich schaffe im detailhandel und mini ärztin schribt mich ab jetzt 30% abe vo 100%.
  • aso ich meine ich schaffe jetzt nur no 70% ab sofort
  • Du musch dänk au de ganz tag stoh? Und ume lüpfe
  • Ich schaffe ide Migros bide Blume und KD und dete muessi immer stah aber abem 6. Monet muessmer vode Migros us nur no 4sth stah und die restliche 5 sth ad Kasse hocke. Ich find zwar hocke no schlimmer weder stah. Mir gaz am beste wänni cha laufe.
  • @Sturzi
    Be zwar es april mami aber shaffe au ide migros allerdings ide Metzg. I han ide erste SS au meh müeh gha mit hocke, bin aber ned at Kasse. Migros muess dir eifach en alternative chöne ahbüte nach 4std stah en sitzendi arbet chöne zverrichte aber du chash selber entsheide obt welsh hocke oder ned. I han bis 7.5 mönet normal ide metzg gshaffet ben eifach ab und zue aneghocket und ab 7.5 mönet schwanger het mi de arzt dihei gloh🙈
  • Bi jetzt ir 23 Wuche und mi Buch isch plötzlich u gwachse 😳.
    Geits öich o so?
  • Folgt mir auf instagram liebe Mamis to be ☺️🌸. #swissmomlife
  • @Claudi83jaaa denn hani ä mega schub gha🥰
  • Ich bi gad genüsslich mini Zuckerlösig am trinke😂😂
  • ou @Sünneli30 hani am friti müesse! viu erfoug, halb so wild☺️ bi gspannt was hüt uschunt🙏🏼
  • Hallo zäme, ich bin neu da und han gseh dases scho viel Mai Babys git. Min ET isch de 13.5.20
  • Ich han schomal e frag und hoffe uf hilfriichi antworte. Ich bin mitem 2te chind schwanger und sie lieht ab und zue quer und das bi de Rippe obe (vom gfühl her) was chan ich dagege mache das sie sich wieder längs dreit? Han das problem bi mim sohn nie gha🙈
    Schomal viele Dank für eui Antworte
  • Schön bisch o da 😊 we di chli dreisch oder chli ganz liecht mit de Händ drücksch? Evt änderet sie denn chli d Position? Oder hesch scho e Hebamme wo de chönntsch frage?
  • Hey hät öbber scho de zuckertest gah? und wän ja was isch resultat gsie? ich ha mine am mittwuch😬
  • i ha mine am donnschtig morge am 8ti...👀..! bi scho gspannt druf due mi net grad megaaa gsund ernähre ,aber au net grad mega ungsund...und vorallem hani megaaa luscht sit drei wuche uf süesses😫😫😫..! mau luege was am donnschtig use chunt
  • Chline Zuckertest-Tip vonere Kollegin wo Ernährigsberoteri isch: ab em Vorobig am 6i nüt meh esse, nu no Wasser trinke. Nöd erst ab Mitternacht wie di meischtä Ärzt roted. Viel Glück, min Test isch super xi trotz dä Zwillingsschwangerschaft 😎
  • @taromDas ist sehr unterschiedlich. Bei Einigen ist es eben genau umgekehrt. Am Abend noch was essen...
  • @tarom Wenn tatsächlich eine SS-Diabetes besteht, ist es doch besser wenn diese erkannt wird? 🤷🏻‍♀️Ich hatte den Test letzte Woche und es war alles halb so schlimm und die Werte waren gut (trotz der vielen Süssigkeiten 😊)
  • Das stimmt schon. Aber der Schwellenwert wurde ja um einiges tiefer angesetzt als noch vor 2-3 Jahren. Und wenn du bei der KK mit Diabetes drin bist, dann bist du drin. Darum war mir der Wert wichtig und nicht die Grenze welche die KK setzen. Mussaber jeder für sich entscheiden. 👍
  • esse sehr viel Süsses & habe den Test vor der ss gemacht- diagnose: Insulinressistenz... Nun in der ss war der Test gut🥰🥰🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️
  • Hallo zusammen. Ich bin hier neu, aber ich möchte mich euch anschliessen. Ich habe den errechneten Geburtstermin am 14.05.2020 und habe gerade über ss-Diabetes gelesen. Ich hatte es auch bei meiner erster Schwangerschaft und jetzt habe ich es wieder :( Leider...Die Werte sind aber dieses Mal irgendwie zu gut (finde ich). Bei dr ersten Schwangerschaft musste ich ab ca. 27. ssw Insulin spritzen. Momentan sieht es aber anders aus. mal schauen wie es sich entwickelt. Ich bin überzeugt, dass die Werte nicht nur mit dem Essen zu tun haben.
  • Liebe Veronika
    Ich hab das nun auch zum zweiten Mal diagnostiziert. Meine Werte sind aber ok, trotzdem wollten sie mir diesmal sofort Insulin spritzten. Je nach Arzt und Theorie wird das unterschiedlich bewertet. Ich halte mich an die Grenzwerte die ich in der letzten Ss einhalten musste. Meine aktuellen Werte sind viel besser als in der letzten SS. Es geht bei mir nur um den Morgenzucker. Den kannst du mit Essen allein nicht beeinflussen. Mir hilft am Abend etwas kleines Essen und mich leicht zu bewegen. Ausserdem esse ich Flohsamen und Zimt. Es gibt Lebensmittel, die den Zucker senken können. Jeder Körper ist anders. Es hilft nur: ausprobieren! Du kannst auch mal in der Nacht messen und schauen, ob der Zucker gleich bleibt oder du eher zu einer Unterzuckerung neigst.
  • Liebe Potztuusig. Ich erwarte, dass sich die Werte mit jeder Woche verschlechtern können. Besser werde sie halt bis zur Geburt nicht sein 🤨. Ja, den Nüchternzucker kannst du nicht beeinflussen. Ich habe einfach keine Lust immer an gesunde Ernährung zu denken 😀.
  • Darf ich fragen was ihr für einen Nüchternwert habt?
  • ja, sicher. Meistens 4.8 bis 4.9 (1x oder 2x pro Woche auch 5.3 = Grenzwert). Ja, es ist eher im oberen Bereich, aber immer noch i. O. Ich habe das Heftchen von der 1. Schwangerschaft. Dort waren in dieser Zeit die Werte schlimmer.
  • Liebe Dina
    Ich darf pro Woche nicht mehr als 3 Werte über oder gleich 5.4 haben. Die Werte sind tendenziell rückläufig. Letzte Woche war mein höchster Wert: 5.0. Ich kann alles Essen, muss einfach auf die Zusammensetzung und Verteilung über den Tag achtgeben.
  • Liebe Veronika
    Leider muss man meistens auch mit Insulin auf die Ernährung achten. Ich habe das Glück, dass ich relativ wenig ändern musste. Wenn ich regelmässig esse und genügend Eiweiss dazunehme reicht das.
  • Wer vo üch schafet im verkauf und au noh 100%
  • arbeite noch 80%, im sozialen Bereich. Wer arbeitet noch wieviel?
  • Ich bi im Detailhandel schafe noh 100%
  • Jo es got noh. Aber hänkt au a
  • hallo liebe mai mamis- wie geht es euch? Sorge mich um mein Gewicht (+11kg ssw 30)...😂 sonst gehts mir ganz gut
  • +15kg SSW 29... 😬
  • ..scheint dann ja doch ganz normal @Sünneli30. bin verunsichert, wenn ich lese es sollten 12-15kg sein🤦🏽‍♀️ Gut zu wissen, dass es nicht nur so sein muss
  • Liebe Mommytobe. Ich beschäftige mich mit diesem Problem. Bei der 1. Schwangerschaft waren es +23 kg 🙈 bei Geburt.
    Jetzt bin ich in der 29 ssw und es sieht so aus, dass ich diese „vorgeschriebene“ Gewichtszunahme wieder nicht einhalte. Es sind jetzt ca +17 kg und es warten auf mich noch 11 Wochen 😳😳😳😟. Bin gar nicht begeistert.
  • Ach ihr liebe Mammis
    Bi de Schwangere gits eso viel Norme! Debi isch doch jede Frau, jede Körper anders! Ich nime zwenig zue. Da seit mer au e sigi schlächt! Obwohl mini Wert jetzt sit Wuche guet sind wird ich als Gestadediabetikerin abgstämpflet. Will de Morgezucker bim Test um 0.1 zhöch gsi isch!🙈 Und so weiter... Hey mir sind schwanger, aber sicher nid alli chrank! I dem Sinn: Gnüssed eui Restkugelzeit!!
  • Mir säge aui i sött meh zuenäh wüus ersch 2,5kg si 🤦🏻‍♀️ aber mir und mim
    Baby geits guet 👍
  • Liebe Mamis. Ich hatte gerade Kontrolle bei meiner FA. Wieder zu viel Gewichtszunahme (29+4 ssw) + 17.5 kg 🙈 und Fruchtwasser grenzwertig (ca. 19 den Einheit weiss ich gerade nicht). Sie gibt mir immer so schlechtes Gefühl...
  • was ich nicht erwähnt habe...die Blutzuckerwerte sind gut.
  • Trinkst du evt nicht genügend? Evt hilft dir mehr Wasser zu trinken.
  • ich versuche viel trinken. Nicht immer klappt es aber.
  • Hallo
    Ich bin ganz neu do i dem Forum.. dä Termin hani am 12.Mai... mis erste Kind.. isch do öppert ume wo au es Mai Baby überchunt und us dä Region Wil-Gossau isch?
  • wie geht es euch allen? So langsam macht mir die Arbeit zu schaffen & werde etwas ungeduldig☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum