Dünnhäutig

Bin so dünnhütig momentan und so emotional 🙈 gits da öpis eh tipp oder so es buech wo mir chönt helfe??

Kommentare

• Bin au en emotionale Mensch, mängisch chann ich‘s chum verstecke. Aber öferts hets bi mir öpis mit dä Hormon ztue. 🤷🏼‍♀️
  • Ja nach der Schwabgerschaft isch es eso gsi ... jetzt nimmi sit 4 Mönät pillä und hans sgfühl die mached mich au chli durränand 😫 und de bevor täg chömed bini ganz schlimm
  • Leider hani dir kein Tipp, aber i bin das in Bezug uf bestimmti Tehma au sit de Schwangerschaft. Han denkt das pendli sich wieder i, aber es isch jetzt denn schu zwei Johr här. 😢🙈
  • Ich bins scho vor de ss gsi aber nid so fest .. zB bin ich trurig wenn d Kollegin mit ere andere Kollegin weggaht .. obwohl sie das ja dörf und jo nid schlimm isch oder wenn d nachberin seit..min Bueb redi immer lut au wahrschinlich nid bös gmeint aber mir gohts den schlecht😳😢🤔
  • Ech ha das au. Be aber schwanger. Ech neme de emmer chli notfalltröpfli de gods aube weder.
  • Johanniskraut. Oder Schilddrüse untersuchen lassen. Ich war so wegen einer Unterfunktion
  • Ja unbedingt die Schilddrüse kontrollieren lassen... mir geht es grad wie Annie
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland