Dünnhäutig

Bin so dünnhütig momentan und so emotional 🙈 gits da öpis eh tipp oder so es buech wo mir chönt helfe??

Kommentare

  • Bin au en emotionale Mensch, mängisch chann ich‘s chum verstecke. Aber öferts hets bi mir öpis mit dä Hormon ztue. 🤷🏼‍♀️
  • Ja nach der Schwabgerschaft isch es eso gsi ... jetzt nimmi sit 4 Mönät pillä und hans sgfühl die mached mich au chli durränand 😫 und de bevor täg chömed bini ganz schlimm
  • Leider hani dir kein Tipp, aber i bin das in Bezug uf bestimmti Tehma au sit de Schwangerschaft. Han denkt das pendli sich wieder i, aber es isch jetzt denn schu zwei Johr här. 😢🙈
  • Ich bins scho vor de ss gsi aber nid so fest .. zB bin ich trurig wenn d Kollegin mit ere andere Kollegin weggaht .. obwohl sie das ja dörf und jo nid schlimm isch oder wenn d nachberin seit..min Bueb redi immer lut au wahrschinlich nid bös gmeint aber mir gohts den schlecht😳😢🤔
  • Ech ha das au. Be aber schwanger. Ech neme de emmer chli notfalltröpfli de gods aube weder.
  • Johanniskraut. Oder Schilddrüse untersuchen lassen. Ich war so wegen einer Unterfunktion
  • Ja unbedingt die Schilddrüse kontrollieren lassen... mir geht es grad wie Annie
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum