Stille und zuefüettere

Mamis wie hend ihr das gmacht? bi mit langed milch leider ned und muess jetzt no fläschli geh
wie hend ihr das gmacht? wieviel ml hender amel geh? bin grad chli verunsichered
getaggt:

Kommentare

  • Wie chunsch druf das dMilch nöd langet weni fröge dörf?
  • Oft isch das ä Fählinterpretation vom Mami...98%vo de Fraue häns gnueg Milch 😊 drum evt chani dir helfe dass nöd zuefüettere muesch 😊
  • de chli het zviel abgno und hebamme het mer kseit ich müesst no fläschli dezue geh #moonpie87
  • Stillsch sie nach Bedarf? Wie alt isch sie?
  • Ä Stillberaterin wär do sinnvoller...Hebammene si guet i ihrem Gebiet aber wenns um Stille goht, händ sie pft nöd würklo richtig Ahnig. Zuefüettere führt däzue das dini Milch no weniger wird.
  • Ich wür au zuener professionelle stillberaterinn befori eifach wür zueshöppele.

    Mer hends au xeid es seg "z wenig" ech han mi gweigeret zueshöppele und stillmangement agluegt metere stillberaterin. Und esch tiptoo gange denn!
  • MangooMangoo

    337

    bearbeitet 15. 12. 2019, 02:54
    @Melisa isch bi mir grad genau s gliche thema🙄 mini muus het plötzlich nur jo 40gr ide wuche zuegnoh isch aber sust total fröhlich und zfriede gsi..sie het au gnueg nassi windle gha und ide entwicklig super! Aso ohni das wähe het ich nüt gmerkt das sie „zwenig“ heti..kia isch bim untersuech ned friede gsi mitem gwicht und de hani mitere stibe glueget..hend sie vor und nachem stille gwoge und de hetsi gseit es segi warschindli chli do das mini produktion wie ned nahcho isch sit zwei wuche das mis baby geachse segi und meh milch brüchi..au wenns nur 10ml weniger sind pro mahlziit isch das uf de tag e ganzi mahlziit weniger und drum ev de grund das sie ned so zienimmt..ich cha dir e stibe au wüki empfehle! Ich kurble ez mini milch chli a mit stilltee, karamalz, de bockshornkleetabkette und eimal am tag powerumpe..es hilft bi mir guet gsehs bim pumpe..han ide erste ziit ez aber amigs nachem stille auno en schoppe ahbote..meistens will sies ned und schiebt en mit de zunge use und laht d milch au use..ich zwing sie sicher ned! Aber so 2mal am tag nimmt sie ca. 40-50ml..die wuche het sie wieder 130gr zuegnoh💪🏼 weiss halt ned obs ade mumi oder pumi liit😬
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum