Schlafsack, decke oder pucken? 👀

Hallo mamis, was habt ihr für erfahrungen, was könnt ihr mir vorschlagen was besser ist? Mein erstes baby kommt im Mai, kanm mich aber nicht entscheiden was das beste und sicherste methode fürs baby wäre.
Ich wär um jeden tipp dankbar.
❤️

Kommentare

• Huhu wo schläft dann dein Baby? Meiner kahm auch ihm Mai und er schläft in meinem Bett. Da ich ihm so Wärme abgebe und er Schlafsäcke nicht mag, ist er unter meiner Decke von Anfang an. Er hat immer ein Pijama an und strampelt die Decke weg aber er hat immer genug warm. Wichtig ist eher dass sie nicht zu warm haben, was oft der Fall ist. Ich würde für euch das entscheiden wenns dann da ist, kauf einen Schlafsack (ein leichter) fürs ausprobieren und sieh dann was geht. Gepuckt wurde meiner viel aber nicht für die Nacht wegen Hitzestau. Da ich Stille, hing und hängt immernoch ständig an der Brust nachts und so ist er nah bei mir und hat die perfekte Temperatur 😊👍 Schlafsack empfele ich dir ein Babynest ohne Ärmel mit Reissverschluss unten.
  • Hey. Mein kleiner ist nun fast zwei wochen alt. Natürlich hatte ich mich vorher genau informiert & hatte das gefühl habe für mich die beste & sicherste methode entschieden 😂. Tja, ich kann dir sagen, es kommt eh anders als du planst 😉. Wir haben alles ausprobiert 😜. Ab und zu schläft er im bett, dann wieder in seinem bettchen. Im bettchen haben wir einen schlafsack, da er alles wegstrampelt. Tagsüber verwenden wir aber eher decken. Pucken tun wir ihn auch nur am tag. Oder er schläft im tragetuch oder im kinderwagen 😊👍🏻

Habe von meiner hebamme ein dokument erhalten, was beachtet werden muss, wenn der kleine bei uns im bett schläft. Das fand ich sehr hilfreich (obwohl ich ja eigentlich nie wollte, dass er bei uns schläft😋).

Würde mir jetzt noch nicht zu viele gedanken machen 😉, das baby wird dir dann schon zeigen, was ihm am besten passt.
  • Also mir hend zerst en schlafsack gha jedoch isch er nac de gebort no vell z gross gsi ( die kli esch vell kliner gsi als a gnoh) den hemmers mit 3 mönet namal versuecht und hend de gfonde sie het glichd as ding emmer be de nas eobe und hend ihre den wedr decki geh und mit dem gahts super
  • Danke vieel mals für die liebi Tipps, was für schlafsäck hender denn ka? 😋
  • Mieni Klie het gliäbt puckt zschlafe, ha vorher im gseit so pack ich mies Kind nit i🙈 Tja und sie het gliäbt so schlafe. De hei wer uf Schlafsack gwächslet, isch jetzt mit zwei uf Grosse Bett und Duvet. Odenwälder isch super, gits eu sehr viel Ocassion. Würd aber nit zviel kaufe, wiä diä andere säget andret nu gfühlti 100mal.
  • Mir händ en Alvi gha .. zerscht eine mit risverschluss ah de mitti...
    Oder Borino Home isch guet und günstig vom Babywalz ..
    Jetzt hani wider en Alvi aber miteme Mittige risverschluss 🙈 da es schnell muess gah isch es gäbiger
  • Mier hei ganz en türe & schöne schlafsack zur geburt gschänkt bercho (swissmade mit schafswulle, atmigsaktiv usw.). Leider isch der chli gar nit wohl dri. Das tarf ich jetzt fasch nit säge, aber är isch am wohlschte in de schlafsäckli fo h&m 😜
  • Ja H&M findi au guet 👌 die sind schön schmal gschnittä ...es muess ned immer Tür si 🤣🙈
  • üse het im eigne Bett bi üs im Zimmer gschlofe vo afang a und 6 mönet puckt. er hets gliebt. jedes kind isch anderst. mir hend nüt ka und üs langsam müese anetaste was dür ihn am beste isch. hend den mit 7 mönet uf Zewigwechslet klappt au super. drum i wür mi nöd druf verstoege und mit da Hebamme luege was für dis kline am beste passt
  • Ha mi afangs rächt schlecht gfühlt, wili kei „testsieger“ schlafsäckli gha hä 😜. Aber muess säge i de schlafsäck fo h&m schwitzt er fasch am wenigschte & schlaft vil ruehiger (vili meini das nur 😂). Ha aber au nur 1 schlafsack kauft (und natürli nu der wani gschänk becho ha). Und der räscht luegemer vor zue na 😊.
Hey! Babyforum.at ist eine moderierte Community die auf Sicherheit und Anonymität wert legt. Ein Großteil der Gruppen, Themen und Beiträge sind nur mit einem Nutzerprofil zugänglich. Melde dich kostenlos an!

Triff Mütter aus der Schweiz Zürich Ostschweiz Zentralschweiz Nordwestschweiz Mittelland Genferseeregion Tessin Ausland