Schlafsack, decke oder pucken? 👀

Hallo mamis, was habt ihr fĂŒr erfahrungen, was könnt ihr mir vorschlagen was besser ist? Mein erstes baby kommt im Mai, kanm mich aber nicht entscheiden was das beste und sicherste methode fĂŒrs baby wĂ€re.
Ich wÀr um jeden tipp dankbar.
❀

Kommentare

  • Huhu wo schlĂ€ft dann dein Baby? Meiner kahm auch ihm Mai und er schlĂ€ft in meinem Bett. Da ich ihm so WĂ€rme abgebe und er SchlafsĂ€cke nicht mag, ist er unter meiner Decke von Anfang an. Er hat immer ein Pijama an und strampelt die Decke weg aber er hat immer genug warm. Wichtig ist eher dass sie nicht zu warm haben, was oft der Fall ist. Ich wĂŒrde fĂŒr euch das entscheiden wenns dann da ist, kauf einen Schlafsack (ein leichter) fĂŒrs ausprobieren und sieh dann was geht. Gepuckt wurde meiner viel aber nicht fĂŒr die Nacht wegen Hitzestau. Da ich Stille, hing und hĂ€ngt immernoch stĂ€ndig an der Brust nachts und so ist er nah bei mir und hat die perfekte Temperatur 😊👍 Schlafsack empfele ich dir ein Babynest ohne Ärmel mit Reissverschluss unten.
  • Hey. Mein kleiner ist nun fast zwei wochen alt. NatĂŒrlich hatte ich mich vorher genau informiert & hatte das gefĂŒhl habe fĂŒr mich die beste & sicherste methode entschieden 😂. Tja, ich kann dir sagen, es kommt eh anders als du planst 😉. Wir haben alles ausprobiert 😜. Ab und zu schlĂ€ft er im bett, dann wieder in seinem bettchen. Im bettchen haben wir einen schlafsack, da er alles wegstrampelt. TagsĂŒber verwenden wir aber eher decken. Pucken tun wir ihn auch nur am tag. Oder er schlĂ€ft im tragetuch oder im kinderwagen đŸ˜ŠđŸ‘đŸ»

    Habe von meiner hebamme ein dokument erhalten, was beachtet werden muss, wenn der kleine bei uns im bett schlĂ€ft. Das fand ich sehr hilfreich (obwohl ich ja eigentlich nie wollte, dass er bei uns schlĂ€ft😋).

    WĂŒrde mir jetzt noch nicht zu viele gedanken machen 😉, das baby wird dir dann schon zeigen, was ihm am besten passt.
  • Also mir hend zerst en schlafsack gha jedoch isch er nac de gebort no vell z gross gsi ( die kli esch vell kliner gsi als a gnoh) den hemmers mit 3 mönet namal versuecht und hend de gfonde sie het glichd as ding emmer be de nas eobe und hend ihre den wedr decki geh und mit dem gahts super
  • Danke vieel mals fĂŒr die liebi Tipps, was fĂŒr schlafsĂ€ck hender denn ka? 😋
  • Mieni Klie het gliĂ€bt puckt zschlafe, ha vorher im gseit so pack ich mies Kind nit i🙈 Tja und sie het gliĂ€bt so schlafe. De hei wer uf Schlafsack gwĂ€chslet, isch jetzt mit zwei uf Grosse Bett und Duvet. OdenwĂ€lder isch super, gits eu sehr viel Ocassion. WĂŒrd aber nit zviel kaufe, wiĂ€ diĂ€ andere sĂ€get andret nu gfĂŒhlti 100mal.
  • Mir hĂ€nd en Alvi gha .. zerscht eine mit risverschluss ah de mitti...
    Oder Borino Home isch guet und gĂŒnstig vom Babywalz ..
    Jetzt hani wider en Alvi aber miteme Mittige risverschluss 🙈 da es schnell muess gah isch es gĂ€biger
  • Mier hei ganz en tĂŒre & schöne schlafsack zur geburt gschĂ€nkt bercho (swissmade mit schafswulle, atmigsaktiv usw.). Leider isch der chli gar nit wohl dri. Das tarf ich jetzt fasch nit sĂ€ge, aber Ă€r isch am wohlschte in de schlafsĂ€ckli fo h&m 😜
  • Ja H&M findi au guet 👌 die sind schön schmal gschnittĂ€ ...es muess ned immer TĂŒr si đŸ€ŁđŸ™ˆ
  • ĂŒse het im eigne Bett bi ĂŒs im Zimmer gschlofe vo afang a und 6 mönet puckt. er hets gliebt. jedes kind isch anderst. mir hend nĂŒt ka und ĂŒs langsam mĂŒese anetaste was dĂŒr ihn am beste isch. hend den mit 7 mönet uf Zewigwechslet klappt au super. drum i wĂŒr mi nöd druf verstoege und mit da Hebamme luege was fĂŒr dis kline am beste passt
  • Ha mi afangs rĂ€cht schlecht gfĂŒhlt, wili kei „testsieger“ schlafsĂ€ckli gha hĂ€ 😜. Aber muess sĂ€ge i de schlafsĂ€ck fo h&m schwitzt er fasch am wenigschte & schlaft vil ruehiger (vili meini das nur 😂). Ha aber au nur 1 schlafsack kauft (und natĂŒrli nu der wani gschĂ€nk becho ha). Und der rĂ€scht luegemer vor zue na 😊.
  • Wo gits dĂ€nn im h&m schlofsĂ€ck? 🧐
  • @tyto ich ha die immer bestellt... dert sind au immer im Sale 👌 und chasch uf rĂ€chnig zahle .. und als mitglied zahlsch kei versandschoschtĂ€
  • Genau. Han au direkt bi h&m bstellt. Han im usverchau eine ver 7.95 ergattret đŸŽ‰đŸ‘đŸ». Und das isch der, wo der chli am liebschte het 😜🙈
  • Ja mini hĂ€t au nur ih dene guet gschlafĂ€ ..
    Aber zur ziit isch sie nur bi eus im Bett 🙈
    Dert isch es gnueg warm .. und das gnĂŒssi megga đŸ„°
  • Super, dankĂ€.
    Ich schlof recht viel iih bim stille, han sie aber denn immer im schloofsack. I ha aber immer liecht angst dass d decki ĂŒber sie drĂŒberchunnt, oder sust öppis. Hend ihr nie angst dass öppis passiert? Vorallem under de normale decki?
  • MinĂ€ schloft bi mir unter minere Decki...als Stillmami bisch du nie im TĂŒĂŒfschlof, das isch vo dĂ€ Natur so gwollt 😊 drum passiert da eigentli au nöd. MinĂ€ isch gli 10 Monet und schloft ganz nöch a mir und so öbis isch no nie passiert, mach dir kei Sorge.
    tyto
  • Mini isch 14 mönĂ€t alt .. und sie iscj eh extres fĂ€gnĂ€scht 🙈😂 und ich dĂ€nke dNatur hĂ€t das so gmacht das mir Mamis immer mit 1. AUG offĂ€ schlafed 😂🙈 also bi mim Mah hani scho chli schiis will er wie eh Stei schlaft 🙈😂 er merkt ned emal wen mir es Glas abgheit ...
    Aber mini schwizt extrem und mir hĂ€nd ebe Bodeheizig und mir hĂ€nd aber nur ein ihsteller fĂŒr die ganz Wohnig also isch dheizig ĂŒberall ah
    tyto
  • Üsi chli hets au gliebt z‘pucke ❀... aber ich wĂŒrd mir do jetzt no kei plan mache... das wĂŒrmli zeigt dir de scho wies ihn sm wöhlschte isch đŸ„°
    tyto
  • Moonpie87 schrieb: »
    MinĂ€ schloft bi mir unter minere Decki...als Stillmami bisch du nie im TĂŒĂŒfschlof, das isch vo dĂ€ Natur so gwollt 😊 drum passiert da eigentli au nöd. MinĂ€ isch gli 10 Monet und schloft ganz nöch a mir und so öbis isch no nie passiert, mach dir kei Sorge.

    Jo das hani au gmerkt. I verwache sofort bi jedem mucks đŸ€­
    Danke eu allne 💕
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum