1 Kind und wenn ja warum ?

Hallo zusammen,

Gibt es hier Frauen, Familien mit Partner, Eheleute, die sich gegen ein zweites Kind entschieden haben und wenn ja aus welchen Gründen?

Lg Mary

Kommentare

  • Ja mir.
    Und zwar liids a mir.
    Ich bin gar ned gern schwanger gsii und möcht ned namal alles vo vorne duremache.
    Usserdem hemmer gnueg Kinde ide Familie, und er ish sust mega guet sozialisiert.
    Mir hend eus etz a 1 Kind gwöhnt, und sind meh als zfriede damit😄
  • Wir auch.
    Bei uns ist es aber leider der finanzielle Aspekt. Wir haben keine Familie in der Nähe und die Kita kostet einfach zu viel. Daheim bleiben kann ich leider auch nicht, da das Geld dann auch nicht reicht. Traurig aber wahr 😢
  • @hermine

    Ja da isch bi mir au so. Ich wott mi Körper ned namal strapazierä und ich chan mer ned namal vorstelle dur die Angst woni gha ha vume KS dass namal müsse durezmache...usserdem isch üs üsi Ziit au mal für üs und mitenand au wichtig und das isch de mitme 2te Chind au namal anderst sagii mol und wemmer de alles namal erlebt chunts ganzi wiedr z churz. Mir liebet üsi Tochter ueber alles aber ich bi eifach keis Hardcore Mami 😂 wenni das so def sege. Usserdem git mee niemert e Garantie, dass d Gschwüsterti sich au werdent verstoh..unds git so vell Chind i üsere Umgebig und dass es Chind mue es Gschwisterti ho ische Mythos..da isch ned so findi. Ir Schuel Chindrgarte und co hets de Kamerade und da gaht alles au findi.

    Mir wei eifach eis Chind und fuer üs isch das perfekt so. Mer ghört vell Kommentar..ja wart bis s zweite chund...de gahts besser oder so..uf das use antworti au nuem gross dassi eis wott..well fuer die meiste ischs so salbstverstandli dass mr es zweits het und au das isch nöd so. Mer sett die wo 1 chind wett ned kritisiere..hani au erlebt. S isch jedem sini Entscheidig und wenns finanziell au ned gaht de lieber eis als gar keis.
  • @minimoni wie alt ist dein Kind und wie viel arbeitest du?...deine Situation tut mir leid. Hoffe, ihr kriegt dass trotzdem alles gut hin
  • Hallou, also wens nach mim maa würdi gah, de würd mich grad nach de geburt nomal schwengere er wot umbedingt no es zweits chind. Ich oersönlich wot das eher nöd, ich bewundere fraue mit mejreri chind nöd falsch verstah. Es isch eifach alles huere tür, und sorry schwiz isch ja würkli kei chinderfründlichs land, es isch alles übertüred. Und wemer nöd gaht go schafe de fehlts au ah jedem egge. Es gaht nöd drum das mir zit mit mim maa fehlt oder für mich zit bruche, klar es enderet alles es chind, aber das hemmer eus ja selber so entschide. Ich han au nöd grad di eifachsti schwangerschaft kah. Und eigentlich het de chline am 06.02.2020 sele cho aber er wot nöd hahah ja nu er chumt wenner chumt. Heti familie nöd vo mir und vom maa hettemer das nie mals chöne ha was mir jetzt hend, und ganz ehrlich ich ha mir scho oft gedanke gmacht abztriebe us dene gründ weili mim chind nüt chan büte, weili selber zruggstecke mues, also sogar ufs esse zrugstecke wens scho so ahfangt de isch es gnueg schlimm findi wen e schwangeri frau ufs esse verzichte muess. Ich finds nöd schlimm wemer sich nur für 1chind entscheidet, nur die lüt chöne das entscheide und mir müend das akzeptiere ganz eifach.
  • Ja das chunt au derzue. Mir chönds üs leiste mit eim..wär au mit zwei na ok...aber ganz ehrlich au bime zweite wirds türer mee müsst eher denn na luegeee... und d schwiiz ja isch ned wie dr norde so familie und kinderfründlich....wasi so schad finde aber jo. Da isch halt so. I schaffe 40% aber i sett ohni wärs gad namal anderst....
  • Mir hei üs bewusst derzue entschide es einzelching z ha.i bi ou garnid gärn schwanger gsi und dürne ss diabetes isches nid grad a gnähmer gsi und mir hei ou nid üse läbesstandart wöue ändere.tönt jetz villicht egoistisch,aber eso chöi mir de ou speter üsere chline paar sache biete und üs natürlich ou.
  • Mi Maa u ig hei ursprünglich mal gseit mir wellä 2 -3 Chind.
    Unabhängig vo änand hei mir gmerkt, dass mir mit eim Chind komplett si.
  • I ha ursprünglich gar nie Chind wöue 🙈. De isch im 15i üse Sohn uf d‘Wäut cho u mir hei üs komplett gfühlt. U genau us de Gründ wo obe erwähnt si worde, hei mir keis witers Chind meh wöue. S‘Schicksal hets de anders plannet 😬😬😬. Verhüetigs-Unfau! Flätsch schwanger. Z‘ersch isch für mi e Wäut zämebroche. Im April 19 isch de üses Meitschi uf d‘Wäut cho u es isch iz super wies isch. Mi Sohn het wäuts fröid u liebt sini Schwöschter über aues 💕. Abr cha aui verstah, wo sich für 1 Chind entscheide 👍🏻
  • Ich han mich nöd bewusst für 1entschiede aber s schiksal häts nöd so guet mit eus gmeint mit 4fg aber ich bin dankbar über euse sohn.🥰
  • Mir findet beidi eis kind langet. Mir sind sehr stolz uf üsi tochter. Zum glück isch ss und geburt guet gsi, heisst jo nöd dases bim zweite mol au so isch. Es wird eifacher si mit it ferie zgoh und mir chönd üs meh zit neh für si. Üse hund möcht notürli au nöd zkurz cho :) und uf de welt gits jo gnueg mensche..
  • Hallo
    Bei uns ist das Thema zwar noch nicht abgeschlossen,...
    Ich bin auch nicht das typische Mami und bin ab und zu mit einem Kind schon ein wenig überfordert.
    Ich denke immer wie das andere Mamis mit zwei oder mehrere Kinder machen.
    Wichtig ist wenn man sich für ein zweites Kind entscheidet, dann muss es auch der Wunsch der Frau sein. Nicht weil der Partner, die Grosseltern sich es wünschten oder der Gedanke schön ist ein Geschwisterchen für sein Kind zuhaben.
  • Hets na meh Mamis odr Froue wo bi 1 chind blibend?;)
  • Ja, bi üs bliebts eu bi üssem Sonneschien🥰
  • @Caramel dèfi d Gründ wüsse?
  • Schicksal het eu klie mit gredt aber entscheidig hei wer zäme troffe mine Ma und ich. Är het scho gliner gseit, ich ha klie lenger brucht aber äs stimmt für üs und ich gniässe üse Schatz so.
  • @Caramel jooooo bi mir ischs au s s psychische wo ne Rolle mitspielt. Aber s isch guet so wes isch für üs und s het für üs au viel ander Vorteil
  • Also ich hab mich bewusst für 2 entschieden und bin auch echt froh darüber, da ich selbst mit Geschwistern aufgewachsen bin und Kinder auch viel für ihre Entwicklung lernen. Verstehe aber auch wenn man sich dagegen entscheidet, vielen reicht ein Kind einfach und solltest du kein zweites Kind wollen ist das auch deine Entscheidung! :-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum