1 Kind und wenn ja warum ?
Maryon
335
in Kinderwunsch
Hallo zusammen,
Gibt es hier Frauen, Familien mit Partner, Eheleute, die sich gegen ein zweites Kind entschieden haben und wenn ja aus welchen Gründen?
Lg Mary
Gibt es hier Frauen, Familien mit Partner, Eheleute, die sich gegen ein zweites Kind entschieden haben und wenn ja aus welchen Gründen?
Lg Mary
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
49
Und zwar liids a mir.
Ich bin gar ned gern schwanger gsii und möcht ned namal alles vo vorne duremache.
Usserdem hemmer gnueg Kinde ide Familie, und er ish sust mega guet sozialisiert.
Mir hend eus etz a 1 Kind gwöhnt, und sind meh als zfriede damit😄
19
Bei uns ist es aber leider der finanzielle Aspekt. Wir haben keine Familie in der Nähe und die Kita kostet einfach zu viel. Daheim bleiben kann ich leider auch nicht, da das Geld dann auch nicht reicht. Traurig aber wahr 😢
335
Ja da isch bi mir au so. Ich wott mi Körper ned namal strapazierä und ich chan mer ned namal vorstelle dur die Angst woni gha ha vume KS dass namal müsse durezmache...usserdem isch üs üsi Ziit au mal für üs und mitenand au wichtig und das isch de mitme 2te Chind au namal anderst sagii mol und wemmer de alles namal erlebt chunts ganzi wiedr z churz. Mir liebet üsi Tochter ueber alles aber ich bi eifach keis Hardcore Mami 😂 wenni das so def sege. Usserdem git mee niemert e Garantie, dass d Gschwüsterti sich au werdent verstoh..unds git so vell Chind i üsere Umgebig und dass es Chind mue es Gschwisterti ho ische Mythos..da isch ned so findi. Ir Schuel Chindrgarte und co hets de Kamerade und da gaht alles au findi.
Mir wei eifach eis Chind und fuer üs isch das perfekt so. Mer ghört vell Kommentar..ja wart bis s zweite chund...de gahts besser oder so..uf das use antworti au nuem gross dassi eis wott..well fuer die meiste ischs so salbstverstandli dass mr es zweits het und au das isch nöd so. Mer sett die wo 1 chind wett ned kritisiere..hani au erlebt. S isch jedem sini Entscheidig und wenns finanziell au ned gaht de lieber eis als gar keis.
335
16
335
240
153
Unabhängig vo änand hei mir gmerkt, dass mir mit eim Chind komplett si.
781
271
1
3
Bei uns ist das Thema zwar noch nicht abgeschlossen,...
Ich bin auch nicht das typische Mami und bin ab und zu mit einem Kind schon ein wenig überfordert.
Ich denke immer wie das andere Mamis mit zwei oder mehrere Kinder machen.
Wichtig ist wenn man sich für ein zweites Kind entscheidet, dann muss es auch der Wunsch der Frau sein. Nicht weil der Partner, die Grosseltern sich es wünschten oder der Gedanke schön ist ein Geschwisterchen für sein Kind zuhaben.
335
215
335
215
335
22
335