Corona

Wie gross esch üchi angst a corona zerkranke? In polen esch es mami vom Neugeborene gstorbe...gseht jetzt so us das ou jungi cha schwär träffe...😞

Kommentare

• Ech ha rächti Bedänke 😏Ech dörf eifach ned zfescht ide Medie läse, denn das macht mer grossi Angscht. Es goht met mine Gfühl ufe ond abe. Ha eigentlech s‘Gfühl, dass ech gsond & fit be... ond hoffe, dass wenn ech erchranke, dass es denn ned so schlimm wär 🙏🏻
  • mir macht z virus an sich weniger angst aus so umständ wi in DE wo zum Teil d Vätere nüm i Kreissaal dörfe uso... i welere ssw sit dir?
  • Ich ha kei angscht vom Virus aber respätkt ... und ich finde jede muess solidarisch si .. ich verstah eifacht die lüt ned wo sich ned dra halted was de Bund seit 🤔.. und ich wot uf keinfall das es na so ändet wie in Italie oder Spanie ... aber wenn dLüt so witer mached de gits bald Usgangspärri 🤷‍♀️

Aber ich wünsche jedem gueti gsundheit .. und hoffe mir bestönd das alli zämme 🥰
  • Ke angscht aber respäkt und halte mich a Wiesiege. Dänke wen Gsund und Jung bisch, hesch sehr güät Chance gsund zwärde. Wiä Nachrichte zeiget, könnit eu 92-jährige gsund wärde.
  • 😱😫 ha au grosse respekt mueni sage...!
  • @sunny83 ha au glese vo dere in pole aber sie hegi nach de geburt e sepsis gha. vlt alles zeme den zviel? chume selber au ned ganz drus aber dene au dass es mega medie gleitet isch, drum lis ich au nix meh und sit det gahtz mer einiges besssr. so sache passieret ja leider immer wieder 🙏🏼😩 ich denke en gsunde respekt isch abracht.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum