Corona

Wie gross esch üchi angst a corona zerkranke? In polen esch es mami vom Neugeborene gstorbe...gseht jetzt so us das ou jungi cha schwär träffe...😞

Kommentare

  • Ech ha rächti Bedänke 😏Ech dörf eifach ned zfescht ide Medie läse, denn das macht mer grossi Angscht. Es goht met mine Gfühl ufe ond abe. Ha eigentlech s‘Gfühl, dass ech gsond & fit be... ond hoffe, dass wenn ech erchranke, dass es denn ned so schlimm wär 🙏🏻
  • mir macht z virus an sich weniger angst aus so umständ wi in DE wo zum Teil d Vätere nüm i Kreissaal dörfe uso... i welere ssw sit dir?
  • Ich ha kei angscht vom Virus aber respätkt ... und ich finde jede muess solidarisch si .. ich verstah eifacht die lüt ned wo sich ned dra halted was de Bund seit 🤔.. und ich wot uf keinfall das es na so ändet wie in Italie oder Spanie ... aber wenn dLüt so witer mached de gits bald Usgangspärri 🤷‍♀️

    Aber ich wünsche jedem gueti gsundheit .. und hoffe mir bestönd das alli zämme 🥰
  • Ke angscht aber respäkt und halte mich a Wiesiege. Dänke wen Gsund und Jung bisch, hesch sehr güät Chance gsund zwärde. Wiä Nachrichte zeiget, könnit eu 92-jährige gsund wärde.
  • 😱😫 ha au grosse respekt mueni sage...!
  • @sunny83 ha au glese vo dere in pole aber sie hegi nach de geburt e sepsis gha. vlt alles zeme den zviel? chume selber au ned ganz drus aber dene au dass es mega medie gleitet isch, drum lis ich au nix meh und sit det gahtz mer einiges besssr. so sache passieret ja leider immer wieder 🙏🏼😩 ich denke en gsunde respekt isch abracht.
  • hallo zusammen. Ich habe schon eine 2.5 -jährige Tochter. Der ET ist am 14.05. Langsam mache ich mir Sorgen, wo soll ich meine Tochter während Geburt lassen. Die Grosseltern kommen in dieser Zeit natürlich nicht in Rede. Ich möchte, dass sie lieber mit Papa zu Hause bleibt. Mein Mann möchte bei der Geburt sein. Ich verstehe es auch. Ich habe mich schon damit abgefunden, dass er nicht dabei ist. Ist jemand auch solche Situation? Was würdet ihr machen? 😔😟
  • Ich dachte bei der Geburt ist er dabei, aber nach der Geburt muss er gehen. ? Oder irr ich mich? Mein ET ist am 28.5
  • ja, so ist es. Aber ich habe schon eine Tochter. Bei wem soll ich sie lassen?
  • Achsoo.. 😕 Hmm frag mal im spitam nach ob sie für dich eine möglichkeit haben ob sie wöhrend der geburt eine Betreuung für deine kleine haben.. Oder kennst du jemanden der gleich altige Kinder hat? Ich wünsche dir viel Glück hoffe du findest eine Lösung. 🍀
  • Hast du keine Freunde bei der deine Tochter während der Geburt sein kann? Das Spitalpersonal bietet keine Betreuung an und in corona zeiten darf sie sowieso nicht ins Spial mit.
  • @Yul: Danke. Ich denke, wir finden eine Lösung. Sowieso kann man nicht alles ganz genau planen.
    @Corine: Momentan sind wir mehrheitlich zu Hause und meine gute Kolleginen wohnen nicht in der Nähe. Eine gute Freundin ist gerade umgezogen. Die hat aber jetzt auch ein Baby und einen Sohn. Im Notfall dachte ich an eine meine gute Nachbarin.
    Mich hat hauptsächlich interessiert, ob jemand auch ähnliche Situation hat oder bin ich alleine 😔 in solcher Situation.
  • bei uns werden trotzdem die grosseltern hüten...
    wir halten uns jetzt immer an die regeln und sie auch.
    sind bis jetzt alle gesund. falls jemand erkranken sollte sieht es natürlich wieder anders aus....
  • Hörrt sich jetzt doof ah aber au wenn das Corona ned wär müsst ich mir gedanke mache wo ich mini 1te Tochter hi sött due ... bi mir chunt glaub eh Ambulatigeburrt ih frag da ich scho binde 1ti geburrt schnell wider Hei gange bin ... han mi ned wohl gfühlt im Spital drumm... wär das mini Lösig 😆
  • ja ambulant will ich auch, aber die paar stunden wägrend der geburt und die ersten stunden nach geburt muss das kind ja trotzdem betreut werden @JennyHelin 😉
  • Es heisst Geburt😣 mit ein R
  • bei uns genau gleich wie bei dir. nur haben wir ET ende Juli. ich hoffe schwer bis dahin mehr Normalität zu haben. Ansonsten gehe ich alleine zur Geburt. Und wen möglich würde ich mich dann für eine ambulante Geburt entscheiden. Fühle dich gedrückt💓
  • @Sünneli30
    Uf so en Kommentar chani gern verzichtä 🤫🤬
  • @Sünneli30
    Nüt besseres zdue ??
  • @Sünneli30
    Kei anderi Hobys,als do ein uf Lehrer mache?🤔
  • Ou ups Hobby nur mit eim b gschriebe😅😘
  • Wenn mer gad bim klugscheissere sind; es heisst ,mit EINEM R’ 🤪🤣
  • @Claudia_yali ja ha kei Korrektur gfunde😆 nöd bös gmeint, aber lieses scho zum 20. mal..🤪.. alles guet✌️
  • Denn chani au nüme helfe 🤣😝✌🏻
  • Hend ehr weder Kontakt mit de Grosseltern?
  • Ja. Mini eltre sind jünger als 60 & sind au nit Risikopatiente. Gseh si aber so alli 2 wuche (und ha nur zu ihne und susch niemerdem Kontakt). Weni mi mit ihne Treffe, denn eifach mit Distanz & dusse. Bin aber aktuell nu im unbezahlte Urlaub & min Fründ macht HO.
  • Ja mir au, d Grosseltere sind no jung und keini Risikopatiente. Wenni schaffe düe si ufe chli luege 2 täg pro Wuche.
  • Mir macht es auch nicht allzu viel Angst. Ich verstehe deine Besorgnis, aber finde man sollte sich nicht verrückt machen lassen! Einfach vorsichtig sein und sich an die Vorschriften halten.
  • Hey nei jetzt esch en Säugling am virus verstorbe...das macht eim scho chli angst...😢
  • ursache isch nid klar... het wahrsch süsch Problem gha- denke muess di infos mit vorsicht gniesse
  • Es staht ja... Schwere neurologische Erkrankung verstorben...
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum