Baby weint sehr oft im Schlaf

Mir macht das ein bisschen zu Denken, finde es irgendwie nicht normal das mein kleiner )4.5 Monate) immer im Schlaf weint. Und das ziemlich stark. Man kann ihn fast nicht beruhigen..
Ich habe schon über den Nachtschreck viel gelesen, aber er macht es auch tagsüber. Und das wirklich immer. Muss ich mir Sorgen machen? Was könnte ich dagegen tun?

Kommentare

  • Ich würde zur Sicherheit mal in der Kinderarztpraxis anrufen und nachfragen. Um evtl Schmerzen etc auszuschliessen.
  • Ev mal id osteo oder cranio wenn denn wieder chasch..es babyheilbad hilft amig au no guet zum d geburt chli zverarbeite (mami und baby) egal wie lang d geburt scho her ischau wenn mer amigs gfühl gha het es segi doch alles guet gloffe..plötzlich chunt eim wieder öpis in sinn womer so guet cha mitem baby „bespreche“ und verarbeite..tues doch mal google vilicht hilfts..
    Min bueb isch ez zwei und brüelet amigs hüt no im schlaf. Ich glaub er träumt oder verarbeitet de tag au chli so
  • Also en kollegin vo mir ihre sohn hed au ständig brüellt, bis ihre epper de tipp geh het es git so es Produkt i de Apothek z'kaufe wo anschienend geg kollike etc.. guet isch und ihre hets mega ghulfe de chline isch hüt 1 und isch wie es usgwechslets chind. Das produkt isch um die 20fr., es gseht us wie wasser fals ich das produkt finde gibi dir bscheid
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum