Mietschulden

bearbeitet 17. Januar, 16:50 in Recht und Behörden
Hallo zemme, ich wür gern mal villicht erfahrige vo anderne wüsse ob das au scho mal vorcho isch bi öperem

Ich und min ex maa hend beidi im mietvertrag unterschribe, sit de trennig hemmer separati ihzahligsschiene becho halbe halbe. Jetzt usch es so das er sin ahteil nöd zahlt het, zudsetzlich hemmer mietkaution über (swiscaution)gmacht. Im bezug uf näbechöste han ich mit de BKW direkt chöne abmache das esuf de name vom ex söl gah weil ichs nöd ihgseh han das ich alles mues zahle da ich scho 2x 500.- zahlt han. Und BKW isch ihverstande gsi mit dere abmachig. Ich weiss nöd wasi mache söll ich han jetzt alles am awalt witergleitet.

Wie sind euchi erfahrige und wie sin ihr mit dem klar cho und irgendwelchi lösige geh?

Wer mega froh um chline ustusch

Kommentare

  • MärzliMärzli

    100

    bearbeitet 17. Januar, 16:50
    E has dazomol leider mösse öbernäh. Ha denne gluegt dasi möglechst schnöu usem vertrag chome.

    Wohned ehr denne no bed dete?
  • Nei, offiziell simmer im oktober isem vertrag aber er isch nöd mal zude wohnigsabgab erschine

    Jetzt isch ebd vode verwaltig abrechnig cho sit ich im juli use bin het er kei mieti zahlt also sin ahteil mit hend teilti ihzahligsschiene becho
    Has au mit mim awalt ahglueget ich mues es schlussendlich zahle und im das den in rechnig stelle und den chani in au betriebe

  • Ohje du duesch mer leid...
    Ich würd das so mache wies de Ahwalt seit... probiere mit de Verwaltig rede das es zahle chasch und de de Ex betriebe 👍 das ned na du id dschule chunsch
  • Aso d verwaltig weiss ja scho bscheid und gseht ja das du din teil schön zahlsch aber er ned..wieso meldet sie sich ned selber bi ihm oder betriebt ihn..? Muess doch dich ned belaschte mit dem scheiss..sorry so züg macht mi rasend! Sich tränne ok aber nacher eifach d verantwortig abgeh und sich um nix meh kümmere und dich so hange lah🤬 als würs ihn nüt meh ahgah hallo..?!! Wür au ihm ganz klar mini meinig dezue mitteile das ersin shit selber sel regle etc..
    Guet hesch din awalt igschalte er cha dich sicher guet berate und sege was sach isch..hoffe das es doch no es guets endi nimmt für dich/oi und du chasch abschlüsse so schnell wies gaht✌🏼🙏🏼
  • Sblöde isch das verwalteig eifach de betrag wot dene isch es egal vo wo, de mister het ja scho sit de trennig e neui und isch unuffindbar, erst am letste fritig het er mal gfroget ob er es bild vom chline def ha und gfriget wis im gaht, und gseh het er de chline au sit september 2020 nöme er zhkt au kei alimente und es darlehe vo mim vater het er au nöd zahlt

    Mis chind wird am 15.02 1jahr und ich bi so stolz uf de chline zwegli und uf mich au, ha scho sooo vill geld bim awalt la ligge das isch es mir aber wert nur chan er nüt geg die mietschulde mache vertrag isch vertrag und da mir beidi unterschribe hend mues es eine vo eus zahle da de mister nöd zfinde isch mues ich das mache und im den das in rechnig stelle und in betriebe das wirdi au so mache und alimente bechumi den mal bald au vode gmeind über und die werdet in nacher au betriebe ganz eifach

    Sooo trurig das en vater sis chind nöd wot gseh, aber wenigstens laht er eus in ruhe, sowiso sorry dasi mi da grad ushüle aber er isch dejenige gsi wo alles versaut het, ja nu was woti mache bi glaub nöd di einzig wo so öois mues duremache und ich schafes au ohni maa besser so süst wachst de chline imne schlächte verhältnis uf und das woti nöd
  • Aleksandra du schaffsch das sicher ... 👍
    Es isch leider schaad das de chli so eh Papi hät, aber er hät es supper Mami und das isch wichtiger!

    Ich bin au ohni Papi ufgwachse und bi eus ischs genau sglichä gsi ...
    Hoffe du hesch eh gueti Famely und Fründä wo dich chönd ufhäbe wenns der mal ned guet gaht !


  • aleksandra ha dir leider kein tip bezüglech dim Thema aber wasi dir cha säge i würd bidä Gmeind alimente beaträge das heisst gmeind zahlt dir d alimente und din ex muess d alimente dä gmeind zahle so häsch du mit dem nüt me z tue und du chubsch wennigstens s gäld für dini tochter über

    https://sozialamt.tg.ch/hauptsektor-3/alimentenhilfe.html/5417

    Isch zwor vom TG aber du findsches sicher i dim Kanton au 👍🏻
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum