Baby brüllt beim Baden

bearbeitet 2. März, 13:03 in Babypflege
Halli hallo, ich het mal e chlini frog hoffe ihr chönd mir eui erfahrige verzelle oder au lösige
Min chline isch am 15.02 1jahr worde, am 18.02 het er impfige kah 3 stuck uf einisch. Er hets eigebtlich gue vertreit het nur 1xhöchs fieber kah den isch alles wder guet gsi.

Abee sit er eigentlich 1 isch het er sich total verenderet er het vorher mega gern badet het wasser gliebt jetzt brüelt er mega fest wot nöd is wasser. Ich bi sogar mit im id wanne, mit spielsache wie immer. Nüt gaht meh, wie isch das bi eu gsi.

Hender mir villicht tips oder chn das irgendwie vode impfig no sie kei ahig qasi mache söl 😢

Kommentare

  • I glaube das isch e Phase, mit Jöhrig mache si nomol en mega entwicklig dure.
    Mir hend au sone phase gha, de hani mit „chatzewösch“ am brünneli überbrückt. De heimer halt nur wenig richtig badet, vilicht 1x pro Wuche oder all 10 täg. So chlini chind si ja nid würklech dräckig oder stinke, vo dem her würdi de druck useneh. Nach 1-2 mönet isches bi üs de wieder besser gange.
    Wie oft badisch ihn den? Aso sit ere wuche badet er nümme gärn demfall? Das isch ja nonid lang, vilicht isches i 2-3 wuche schowieder verbii. Guets durehebe ❤️
  • Ja ich bade de chline 2-3x ide wuche, er wird hald bim esse meistens scho dreckig hahaha wen er alles allei def probiere und mache den passiert mal es mussgschick haha
  • Ja de würdi eifach mitem nasse Wäschtüechli und chli seife putze, bi üs hets au unfäll gä und da mir blw gmacht hei hetter sich au oft iigsauet 😂 Aber ebe mitem Wäschtüechli und wasser geit das au ab und wie gseit, muesch luege gaht nid lang und de klappets wieder ❤️
  • Kenni guet 😁 min chline hets au (gli 9 mönet) ich bade ihn jetzt i de Chuchi im brüneli.. het er mega freud wenn er zerscht mite füess chli chan plantsche
  • Ich bin de mit de chli zämme go dusche und den hät sis wider gliebt..
    Duesch matte ane de chan er fornä sitze und de duesch de duschchopf neh und ganz langsam laufe la und spielerisch zeige das das spass macht..

    Da isch nur eh phase .. de chunt das dd scho wider 👍🤣
  • Chunt immer uf lust ah mir hend ja au nid bock immer bade 😀 mini jetzt 5i badet voll selte sie wött nur no dusche und sie hets au mega gern kha defür wen sie badet de voll lang 😊
  • Mine isch sit er 1worde isch ebe so komisch er het so brüelattakene das het er no nie kah, er wot di ganz zit treot werde obwol er laufe chan, ich weiss nöd obi öpis falsch mache er tuet mir soo leid wen er brüelt und er hört nöd uf bisi in nime

    Er isch ja au am zahne und das chan ja au vo dem cho oder nöd?

    Ab nechst wuche schafi ebe wider 100% ich bi meeega nervös, villicht merkt er das ja au oder??? Ich rede immer mit im und sege im alles wasi mache und und und han im jetzt au sit öpe3 täg kei nommitagschlöfli meh mache lah am obe wirds nur no schlimmer mitem brüele😭😭😭😭😭😭😭😭
  • Aber spielplatz und ablenke dusse gaht meh oder weniger guet, nur deheile gahts nöd so guet😭😭
  • Also so viel ich weiss gits mit 1 Jahr nomal en schub und jetzr wod seisch dass er zahnt brucht er vlt jetzt eifach ganz viel Trost und das eifach i de nöchi bisch.. was unternimmsch alles wenn dihei bisch mitem chline?
  • @Yul ich tuen in vill id arme neh wen er mi brucht und brüelt, rede vill mit im, und gahn ufe spielplatz lenke ne su guet gaht ab. Er het jetzt ja au nur 1 mittagsschlaf und keis päusli meh dezwüsche defür frühe is bettli.

    Wird schwirig abem 01.03 muesi ahfo schafe 100% und er brüelt mega bide tagesmuetter weni in jetzt abgibe, er isch mega uf mich fixiert aber si machts gliech mega guet mit im mir bliebt kei anderi wahl, mini muetter luegt am morge uf in und da ich bis am 15uhr schafe und am 16h deheime bin isch de chline die 3h bide tagesmuetter mal luege ob er sich drah gwöhnt es isch mega schwirig im momment 😭😭😭😭 aber ich mues go schafe

    Ha kein maa, bi aleierzihend, de ex isch usgwanderet, er zahlt kei alimente. Ich chme zwar alimente bevorschussig über aber gliech slebe isch mega tür und alles. Wot scho uf mine eigete bei stah, und soz isch für mich kei optipn. Schlussentlich mues de chline sich ja den au mal einisch abnable. Und es isch jetzt scho schwirig das ich 1jahr nur mit im gsi bin und er grad jetzt ine schub inechumt wo ich ahfo mues schafe 😭😭😭😭
  • Ohh je 😟 ja ich verstah dich guet, ich glaube au dass er sich müesst dra gwöhne wenns kei anderi lösig git..
    Chan dini mami nöd bitz länger uf ihn luege? Unternimmsch viel mite tagesmuetter..ich weis jetzt nöd ob das wüüükli vieö wür helfe aber ich chan mini muetter im moment au nöd viel bsueche und mir machet eifach täglich facetime.. wenni sie mal bsueche kennt min chline sie guet und spielt au mit ihre ohni problem aber bi de muetter vom fründ ischr bitz zruck haltender.. versuech suscht mal facetime mite tagesmuetter wenn du bi ihm bisch damit er sie eso au kennt.. da sie ja wahrschinli nöd immer bi ihm chan sie.. schaffsch denn 100%? Und chunt tagesmami zu eu hei uf ihn go luege oder nimmt sie din chline mit zu ihre? Chönt vlt au a de umgebig liege dass er ebe vlt sich nöd so dihei fühlt wenn er wo anderscht wär.. vlt emal bi eu dihei luege falls es bis jetzz anderschr gsi isch.. also ich han nöd viel erfahrige aber ich hilf emal det woni denkes dassi dir chan helfe mit mini tipps und hoffe ganz fescht dass es klappt und das de Schub ahgnehmer wird..

    Vertrausch du au dineri tagesmami?
    Min chline klebt au extrem a mir
  • Tagesmami gseht er scho sit ich wider bide eltefe wohne fast jede tag eifach nur ab und zue weil si wohn grad im gliech block 2dtöch witer unde, er gaht au gern zu ihre hei das scho aber es gaht eher das wen ich gahn das er brüelt, es chan ja au vom wachstumsschub grad jetzt au no e rolle spiöe hani glese weil jetzt mit 1jöhrig mached chind schiens au en schub dure

    Ja und ich bi ja au oft mit im zu de tagesmami hei er kennt si würkli sit er 5 oder 6 möte isch, ihri stimm köhrt er jede tag

    Janich mues 100% go schafe süst chumi niene here allei

    Undnich glaub au das ich 1jahr mit im ohni unterbruch gsi bin ussed ab und zue mal go schnuppere 1 tag und er mit mim mami gsi isch het er mi immer um sich ime kah das het in nöd gross gstöhrt isch er ja natürli au chliner gsi jetzt verstaht er meh und weiss aber nld wiso das mami weg mues 😭😭😭😭

    Di arme chind mor tuets im herze sooo weh de chline brüele zgseh
  • Möcht dir chli Muet mache. Die Phase mit dä Trennigsangst mached fast all Chinde i dem Alter dure... und wie alli Phase gaht au die verbii 🙂. Meistens isch au s brüele bi dä Trennig nur wenigi Minute - ich weiss das machts nöd weniger schwer es brüelends Chind müese zrugg lah. Ich ha i däre Phase au immer selber müese brüele ufem Weg zum schaffe. Vill Chraft für die Ziit!
  • Jaaa es isch nöd nur paar minute bi im sondern am stuck so lang immer weni in bringe brüelt er am stick 1h 😭😭😭😭 woe chamer das den chli ändere die zit

    Es chan ja nüt passiere wen er so lang brüeled oder?? Ich stell mir schlimmste vor ich hoffe nur das er sich drah gwöhnt und den guet druf isch 😭😭😭😭
  • Denke genau glich wie brixNZ 😥

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum