März Baby 2022 💚

135

Kommentare

  • I freu mi uf jede Wuche Wechsel 🥰 ja i han ab und zue zkämpfe mit Übelkeit aber es isch ertragbar. Müdigkeit isch fast schlimmer... Wenn me schaffe muess isch das nicht ohne.. 😉
  • @lachuli ooh ja, i ha zwar "nur" e bürojob. Aber wenni jetzt würdi ablige, würdi grad schlafe..🙊😂
  • @lachuli jaa &‘ mim kleine ishs aau nid ohne wenn meh ständig so mied ish 😃
  • @Bambina i schaff au im Büro 🖇 bin Teamleiterin 😉 han immer viel umd Ohre.. Bin froh bin i hüt und morn im Homeoffice 😊
  • Okey auso hüt nami isch mirr soo schlächt xiih, dass ig ha müesse ga ablige..z arbeite vorem PC hetmi nur no schlächter gmacht..🤢
  • @lachuli @Bambina ig dänke a euch und a euchi chline wunder 😍😍 dir ex-hibbel-froue 😉LG
  • @Bambina i hoff es goht dir scho besser... Be mir isch es hüt no gange mit de Übelkeit.. Morn hämer scho Fritig... Gli Weekend 😍

    @PaM daaaanke... I hoff be dir klappts gli 😘
  • @PaM danke dir Liebi.😊 Dänke immer wieder a di und die andere Hibbel-Froue. Lise bi euch gärn no mit u drücke euch Düüme..🥰😘

    @lachuli ja isch wieder besser, i ha wück am nami 2 stung dedür gschlafe i ja das so bruucht..🙊🙈 ha ou scho mega vorfreud mit diir uf di Termin morn..😊🥳
  • @lachuli hei ude hesch scho termin gha? 🤩 Alles guet? 🍀
  • I has am 11:15h 🥰
  • So i han Update... FA meint i bin erst in de 6 Wuche.... Herz ♥ Het me nonit ghört wells no zklei isch.. Fruchthöhle gseht super us... Min Wurm han i au gseh... Han nächst Donnstig am 17h wieder e Termin.. I hoff i gseh den meh...
  • @lachuli ooh aber glich mega schöön..😍 hesch scho es Us-Foti becho? 😊
  • 0fd85910-e649-11eb-bdea-83de00d18ae1.jpeg
    Ja han mis erste Bildli becho... Me gseht nonit viel 😍
    Wenn händ Ihr Eure erste Termin?
  • Das si doch good news 😍
  • @lachuli ooh mega schön, egau jedes biud zeut..🥰 hesch du di 1. Us. Vagial gha oder normau ufem buuch?

    Mi termin isch am 28.07.2021🤩
  • @lachuli das freut mi mega für di 🥰 ich ha min termin aau am 28. Juli ☺️
  • Ultraschall isch vaginal gsi.... Oh den chum i wieder vor euch dra... Han am 22 Juli am 17h wieder e Termin.. Am Fritig 23 Juli flieg i nach 🇪🇸 und chum erst 1 Monet spöter wieder hei... Darum mach i scho wieder in 1 Wuche Kontrolle..
    I han hüt zum Znacht Thay gässe und jetzt isch es mir schlecht 🤢
  • @lachuli aah okey ja wede so lang wäg bisch würdi ou wieder e termin mache..😊
    Auso isch bi mir so es uuf und abe mau geits guet när wieder mega schlächt..richtig müehsam...
  • Morge zämme
    Wie gohts euch so?
    Han geschterd mehrmols mit Übelkeit zkämpfe ka...
    Hüt bin i mit Kopfweh verwache...
    Mini Brüst händ geschterd Obe massiv gspannt...
  • Guete morge 😊 @lachuli ha mi gesht aau nid so guet gfühlt, ish mr schlächt gsi und ha e mega zieh kha im Unterlieb aber jetzt ish widdr nüt meh 😊denn hoffi sKopfweh ish bald besser(:
    Das mit de Brüst khenni zue guet us de erste ss.
  • @fabienne91 Oje du Armi... I hoff mir händ hüt e bessere Tag... Kopfweh goht scho besser...
    Wünsch dir e schöne Sunntig ☀️
  • @lachuli das freut mi das kopfweh sho besser ish 😊 Danke viel mol, dass wünschi dir aau(:
  • Hei Zämme, so nach däm turbulänte Weekend bini o wieder chli aktiver.
    Hüt chummi i die 8. Wuche u mit de Übukeit geits mega guet. Mir wird eifach meega schlächt wenni länger nüdmeh gässe ha, auso das schlaht när wück gad ii winne bombe u muess mi zwinge öppis z ässe..😅😅🙈
    Wie geits euch und eune Krümels? 😊
  • Morge zämme
    I han geschterd de ganz Morge zkämpfe ka mit Übelkeit 🤢
    Muess mi dezue zwinge öpis zesse den gohts...
    Hüt gohts besser... I bi froh han i gli Ferie ☀️ 🌴 🥰
    Willkomme in die 8 Wuche 🥰
    I bin gspannt uf Donnstig... Den wird ichs hoffentlich erfahre wie wiit ich def. bi... 😉
  • @lachuli ja am beschte steusch näb z bett scho zwieback de chasch grad bim erwache öppis ässe das houft sicher wüu üs isch schlächt we de Zuckerspiegu abegeit.
    Ig ha näschti Wuche Mittwuch mi 1. Us. 🥳 Bi scho meega gspannt.

    Chunnt eue Partner bim 1. Us mit?
  • Stimmt 😃 nächst Mittwuch isch es be dir endlich sowit. 🥰
    Ja i muess das mache mitem Zwieback... 😉
    Min Maa isch in Spanie und chan am Donnstig nit mitcho....
    I wirds Filme... So isch er ebitz au debi... 😉
  • Morge zämme
    Hüt bin i au in die 8 Wuche acho 🥰
    Han de ganz Morge Meetings... Um so schöner wird de Fürobe 🥰
    Wünsch Euch e schöns Tägli ☀️
  • @lachuli aah ja stimmt du hesch hüt wieder Termin..🤩

    Bi mir geits nidmau meh e wuche... U woni de Termin gmacht ha hani z gfüuh gha boaah es geit eewigs...🙊
  • @Bambina ja i tue euch nachem Termin brichte....
    Ja stimmt... Ziet goht doch schnell ume 🥰
  • Hoi zämme
    Min Termin hüt isch guet gange. Mis Schätzeli im Buuch isch gwachse... I bin tatsächlich zruck datiert worde... Mis neue ET isch de 14.03.2022...
    ♥ Het gschlage...
    Min nächste Termin han i erst am 30.08.
  • @lachuli das freut mi meega für dich 🥰das ish de glich ET wie ich usgrächnet ha aber mol luege, was de FA seit next mittwuch☺️
  • @fabienne91 oh so toll 😍 ihr müend unbedingt brichte nachem Termin am Mittwuch 🥰
  • @lachuli jaaa machi uf jede fall🥰
  • oh fraue, ich glaub ich cha mi euch aschliesse - endi märz 🥰ha grad e fiini linie uffem tescht gha, mach denn morn morge nomol eine 😬

    ha grad biz nochegläse ☺️ @lachuli das tönt jo mega guet 🥰🥰
  • @momofgirls oh so schön 😍 herzliche Glückwunsch 🥰
    Ja bis jetzt tönts super... I hoff min Schatz entwickelt sich witer so guet.
  • @lachuli wuheeee so schöön geits dir und am buchzwärgli guet .🥰
    Mit wärde sicher brichte..😊

    @momofgilrs ooh megs toll..🤩 gratuliiere 😊
  • danke ☺️ freu mi grad mega, aber e gwüssi angscht vor ere FG isch au debi…
    ha zwar scho 2 gsundi girls aber bi beidne zerscht e FG gha… hoff dasmol klappts ohni FG
  • I han bi de letscht Schwangerschaft au e Fehlgeburt ka... Jetzt hoff i dass es guet chunt...
  • spannen ich lies do bi euch mit und freue mi für euch mega..@lachuli und @Bambina ihr ex hibbel fraue 😆☺️..! so toll
  • @Nalan83 danke 🥰 i lies au flissig im Hibbel Forum und fiebre mit Euch mit 🥰
  • @momofgilrs bi mir isches die 1. Ss und vore FG hani so mega angscht. Ganz ganz zu beginn bini immer uf wc ga luege ob bluet dra isch. Ig hami fascht wahnsinnig gmacht. Mittlerwille bini scho entspannter und lose uf mi körper wenner rueh wott oder süsch öppis.😊 Wie isch di tesch hüt morge gsih? 🥰

    @Nalan83 auso ig verfouge d Hibbelgruppe ouno 😊 flissig ❤️ u das chunnt bi euch aune guet..🍀
  • Wie gohts Euch hüt?
    I han immer wieder es liichts Steche rechts.... Chli mit Übelkeit zkämpfe und extrem müed... Am 09h flieg ich nach Spanie 🇪🇸
  • @lachuli hüt geitsmer guet. I ha o immer wieder mit übukeit z kämpfe. Entweder isches übukeit wüu ig öppis sött ässe oder wüu ig z viu gässe ha. Isch mega mühsam und e richtegi grad wanderig. Wück 1 gäbeli cha alles ändere..😅
    Müedikeit geit no, schlafe am mittag meischtens no so 30min.
    Was ig aber merke, iz hets agfange, dass ig nachts uf muess ga bisle. Ig chas nümme häbe bis am morge..🙄😅
  • @Bambina so gohts mir au mit de Übelkeit... 🙈
    Ah sicher das goht no be mir... I bi eifach immer so früeh wach 😅
    I hoff i chan morn usschlofe...
  • guete morge,
    hüt isch wieder e fiini linie gseh… hmmm, d freud isch grad no chli dämpft… hoff eifach es chunnt guet….
    ha keini azeiche bis jez, aber das hani bis jez no in keinere gross gha, nur chli müedigkeit aber das hani sowieso mit zwei chind 🙈
  • @momofgilrs auso bi miim 1. Tescht hettme fasch ke linie xeeh. Auso wück chuuum öppis..🙊 muesch süsch mau ide Hibbelgruppe luege dert isch sogar no es foti drin vom 1. Tescht..
  • Bi jedem baut sich HCG Wert nit glich schnell... Muess nüt heisse 🍀🍀🍀
  • dcb3f2a0-ebe9-11eb-b841-a357111c8853.jpeg grad bim mache het me zersch nüt gseh und nach 3min gsehts jez so us 😉 bi grad biz im tescht marathon 🙈🥰
  • ups liggt verkehrt umme, also links die dunkli isch control line und rechts die helli isch test line 😬
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum