Haarshampoo 2-jähriger

Was bruchet ihr für Haarshampoo für eui Chliichind? Mir händ bis jetzt immer so Combi-Produkt gno für Körper und Haar, Frosch oder Honest, aber sini Haar sind vor allem am Hinderchopf recht stumpf und struppig.

Kommentare

  • Mir hend vode Madara baby & kids organic skincare s‘Oat & Linden Shampoo und sind mega zfriede👍
  • Ich ha bi minere tochter sit öppe 1j normals haarshampoo pflanzlichs gno + spüelig zb vo de migros gits eh reihe (weiss gar nümm wie die heisst) oder vo lavera jetzt mit 6i brucht sie glichi produkt wie ich

    Me cha au nur chli spüelig i spitze due hilft au sho viel

    Wens knote ide haar het giz extra es kinderspray für id haar
  • Mini tochter hät das vo Garnier das Orange chindershampe mit Aprikose ... das isch echt de Hammer ... beuzt es au gern für mich ... macht dHaare weich und schmökt mega guet... isch würkli seinzige was ich empfehle cha bi spröden haar und es ich extra für chind
  • Ich benütze au so Kombi Kopf und haut.
    Spüelig bruchi Pantene pro-v verdünnt mit wasser. Er het ebe chrüseli wie ich und die knote chönd ganz bös weh mache.

  • Hani für mini prinzässin au gad googlet..das vo garnier mit aprikose isch eis vode beste..es git no 4 oder 5 anderi wo guet sind zb das vo weleda in orange oder glaub limette oder sowas..musch mal die teschts auhluege
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum