Mammographie

bearbeitet 14. Januar, 21:20 in Plauderecke
I muess am mänti ga😏 wär isch o scho gsi u cha mir sägä wi schmärzhaft dases isch? U wi schnäu heit dir när d ergäbnis/besprächig gha?

Kommentare

• i cha vo beidne site brichte, i säuber due mammographie afertige u ha o scho säuber eini müesse mache.

mir hets überhoupt nid weh do, obwou i süsch sehr wehlidig bi.

u di meischte froue säge, es sig gar nid so schlimm, wi si gmeint hei. klar es git agnähmers.
    chunt natürlech o geng uf d frou druf a u o chli wärs macht.

bi üs im spitau berchunt mä sofort bscheid vo de radiolog*inne, aber das isch nid standard (du tönsch nach bärn, vilech chunsch jo zu üs 🙃). drum weisi nid, wis angerne orte isch.
  • Ich han eini gha und hans überhaupt nöd schmerzhaft gfunde. Klar es git au agnehmers aber isch würklich nöd schlimm gsi. Ich han au grad Bscheid becho, min Arzt hät dänn eifach na en usfüehrlichere Bricht becho.
  • Danke öich viu mau, beruhiget mi grad ä chli😊@Gröipschi, richtig ghört😊 i ga ds thun ids spitau
  • Ich han im 2018 eini gah und Has überhaupt nit schmerzhaft gfunde. S einzige wo ich nit so toll gfunde han das mir unde chli ufgresse het wo Brust ufhört will die Dame so dra umegresse het für die richtig Position. Do chunts gloub scho extrem drufa wer’s macht. Ich han de paar Tag spöter bricht becho und Bilder hends mir hei gschickt. Im März hani ou wieder eini.
  • Danke für di bricht nici, oje, da isch si nid grad fiin umgange mit dir i dämfau…hoffe dases ds nächscht mau besser geit u das du vorauem guete bricht überchunnsch im märz
  • Danke Crystal. Ich hoffe bi Dir goht alles guet und bechunsch em guete bricht. Drückter Dümme🍀✊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum