Babyzimmer Ja oder Nein? 🤔
74
Hallo Mamis
Ich bin am überlegen ob ich ein Babyzimmer machen sollte. Eigentlich möchte ich schon.
Was meint ihr? Hattet Ihr von Anfang an ein Babyzimmer? 🙈
Ich bin am überlegen ob ich ein Babyzimmer machen sollte. Eigentlich möchte ich schon.
Was meint ihr? Hattet Ihr von Anfang an ein Babyzimmer? 🙈
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
786
Sini Schwöster het wäge dem no gar keis eigets Zimmer, guet wird si au nid ha solang mer i dere Wohnig si 😬 si wärde sech de wohl oder übel de e zitlang s Zimmer müesse teile. Si isch jetz 2 und schloft bi üs im Zimmer. Ihre Kleiderschrank teilt si mitem Brueder sowie d Spielsache au.
I säge mol es chunnt druf a was du möchtisch, wenn der Familiebett weit und s chind bi üch söll schlofe, de bruchts das nid zwingend. E Wickeltisch wod kleider chasch dri due das längt den längstens.
Wenn aber du möchtisch das s chind im eigene Zimmer schloft, denne bruchts das scho.
4
129
531
440
74
1
169
163
32
228
786
74
74
786
Mi Maa und ig hei üsi Zit wenn d Chinder im Bett si… und zum Se* ha, het me au anderi Zimmer/Glägeheite 🤪
Aber mi Maa und ig gniesses sehr die Chline bi üs im Bett zha, ig schlofe ruhiger und au die chlini schloft guet…de machsch d Auge uf und gsehsch die chline Fingerli, Füessli und das Ängelsgsichtli direkt nebe dir, ghörsch si schnuufe und weisch, alles isch guet ❤️ ir Nacht bechunnsch zwüschine no e Umarmig oder es kuschlet sich eifach sones chlises Mönschli fest a di häre 🥰 dr Gross chunnt jetz nümme jedi Nacht aber zwüschine chunnter am Morge glich no gärn cho kuschle oder wenn mi Maa ganz spät hei chunnt schloft er mit mir und dr Schwöster im Bett und mi Maa geit is Bett vom Gross, will er de au länger schloft am morge als mir.
Und ehrlichgseit siti Mami bi hani sowieso praktisch kei privatsphäre me, cha sit 6 Johr nidemal me ellei ufs WC oder go Dusche/Bade, ha immer mi Fanclub drbi usser si schlofe grad🙈 guet jetz wärde si au älter und es besseret langsam 😮💨 hallelujah! 😂
74
18
I hät der gärn privat gschribe aber findes ni use bi z wehni aktiv uf dere sitte.
Würd mi über e rückmäudig mega fröiä. Lg
860
Ich ha eifach min eigete zimmer und de Partner sis, aber es stimmt für eus eso sit afang ah. Und mini zwei schlafet bi mir 🥰 de chlinste im bistellbett und de grosse mit mir im Bett. Mis bett ha i eso zu de wand tah so das de grosse zwüsche wand und mir schlaft und de bistellbett graf anderi site nebet mir zum stille isches super. Er het au es eigenes Zimmer de grosse und schlaft bis 1 am morge i sim bett sit öpe 1 Monat und denn züglet er zu mir wenn er ufwacht. Aber i dem Zimmer wird me gwicklet und gspielt..
Muess ihn leider langssm dragwöhne i sim Bett und zimmer zschlafe will die zwei chline sich gegesitig Wecket und das cha müehsam werde 🤭
Aber wie Andu88 seit findis ese au mega lässig wenn auge ufmachsch und nebet dir Grad chline gsehsch schnuffe es isch echt beruhigend und du chasch schnell wieder ihschlafe. 🥰
786
@snowangel ebe gell, jedi Familie machts andersch und schlussendlich muesses jede für sich entscheide. Es git keis richtig oder falsch. S wichtigste isch, dass jede zu sim schlaf chunnt.
Früsch nach de Geburt vom zweite het dr Gross zwüsche Wand und Papi gschlofe und die chlini näbe mir, aber isch mit de Zit scho bitz äng worde eso, wäge dem heimer de gross de is Zimmer do und das het guet klappet. Und wie du seisch, am morge het de Gross oft die chlini extra gweckt, will er mit ihre het welle kuschle oder spiele. Er selber isch nie verwachet, si het chönne gränne und schreie… dä het gschlofe wie en Stei 😂
860
33