MĂ€rz Babys 2023🌾🐛

Wer erwartet au im MĂ€rz 2023 sis chline Wunder?
Wie gotz eu sinder scho nervös bezĂŒglich de Geburt? Hender scho alles igrichtet im Kinderzimmer und sind sowit parad?
KliniktÀsche hender au scho parad oder mol agfange Packe?
Name fĂŒrs chline hĂ€nder au scho?
Freue mi uf Ustusch😊

Kommentare

• Hallo
    Ja ich han am 12.3 ET
    Mir hend ja neumed scho e gruppe fĂŒr mĂ€rz mamis, deht laufts aber iwie nöd so🙈Kliniktasche noned asatzwiis packt😅Nervös ja, han mega angst vor de geburt. Ish mis 2 baby. Und name chömmer eus nöd einige😇
    Medo
  • Ich ha am 20.3 ET usser es chunnt frĂŒehner wer weiss gellđŸ€·đŸŒâ€â™€ïžName hemmer scho simmer ĂŒs einig😅😊kliniktĂ€sche hani mol agfange packe
    Und nervositĂ€t isch bis ez no keini in sicht. Deheime isch au alles parad was me so brucht😊
  • ET 19.03.💞

Kliniktasche noni packt machi denn endi Monat und kleider vo de chli werde au endi Monat gmacht.

Nervös sehrrrrrr!!!
    Name hemer leider au nonig đŸ« 
  • @Medo Am 19.03 het min maa geburi usser ĂŒses chunnt au denn wer weiss gell😅Was gitz bi dir?
    Bi ĂŒs gitz es Maitli en name hemmer au đŸ„°igrichtet isch sowit au alles fehlt nur no di chli.
    Medo
  • @Waschbär1993 am 16.3. ish mi geburtstag wer weiss vll chunt sie denn😂
    Es meiteli.. mir hend 2 favorite nÀme aber schwanke sehr..

Mal so e frog nebebi.. ha mega die cellulite an de Bei becho und wasserilagerig hani au.. i hoff sehr das goht weg. Ha nonie cellulite an de bei kahđŸ„Č
  • @Medo Nei mir hend en name gfunde zum glĂŒck wo ĂŒs beidne gfallt😊😅wasserilagerige hani praktisch kei es bitzli schwangerschaftsstreife seb hani und zuegno hani au nöd mega viel ez wo afoch s‘chind wachst merksch das a gwicht zue gno hesch aber halt durs fruchtwasser und s‘chind

Medo
  • GlĂŒckwunsch =)
  • ET 13.3đŸ„°
    En Name hemer scho, aber ihgrichtet isch prsktisch nĂŒd da mir jetzt no churzfristig umziehnd nĂ€chste Monet. Bin sehr nervös da mir jetzt alles no mĂŒend Ă€ndere und ob mir das au alles schaffet🙈🙈
    Medo
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum