Februar 2024 - Austausch unter Mamis gesucht

Hey ihr lieben Mamas da draussen. Nach fast 2 Jahren Geduld dürfen wir im Februar 2024 endlich unser 1. Wunschkind auf der Welt begrüssen. Ich (36 Jahre) würde mich freuen, mich mit anderen Mamis ein bisschen auszutauschen. Ich wohne in Meikirch BE und vielleicht findet sich ja die ein oder andere Mama aus der Region Bern, die auch Kontakt sucht?

Kommentare

  • @Lorena7 Helloo, ich han ET am 30.01 und ha drum s Gfühl git evtl. Au es Februar 24 Baby ☺️ bi zwar nur ab und zue in BE will mis Mami det ide Nöchi wohnt aber viellicht hesch ja glich Lust uf en chline Ustusch. I bi 33 und ha bereits en Sohn, er isch 14 Mönet. 💙🥰
  • Hallo Danielle. Sorry, dini Nachricht isch irgendwie im Spam glandet. Bi mir wirds jetzt zume Januar Baby ufgrund vome medizinisch notwendige,früeche KS. Also sind mir öppe glich wiit. ;-) woher chunsch denn? Wie gahds dir ir Schwangerschaft? Mit was schlahsch dich momentan ume? Liebi Grüess
    CDanielle
  • Hoi hoi jetzt hanis au ganz spat gseh… ☺️oh krass wie weisch da scho? Dass sicher en Kaiserschnitt git? I ha bim erste au en KS gha eigentli plannt gsi ufgrund vu BEL, i ha denn aber 4 täg vorher scho wege becho 🙏🏻 mir gahts suscht tiptop, im verglich zu de erste ss hani jeodch scho en recht grosse buch 😅 da macht mir chli z schaffe und i ha ja au no de chli wo erst 14. Mönät isch de wird immer no gern umetreit 🫠 leider hani au de ss diabetes aber da hani mi scho chli dra gwöhnt i freu mi aber scho sehr wenni wieder normal und alles darf esse 🥲 wie gahts dir?
  • @Lorena7 ganz vergesse, weisch scho was es wird oder lönder eu überrasche?
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisexfarben Grösse 50-86 günstig zu verkaufen. (CHF 1.-bis 3.- /pro Stück)
    Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum