Wiehnachtsgschänk baschtlä

Machä mir ä Ideäsammlig?🎄
Adorable

Kommentare

  • Sone gueti Idee!
    - Topflümpfe/Abtröchtüächli mit Handabdrück oder Filzstift bemale
    - E Handseifi/Gschirrspüälmittel mitme Laminierte Föteli vom Chind drinne, ev. Usse auna agmalt
    - es Holz oder Glasbrettli bemale
    - Ufbewahrigsdose mit Window Color Bilder druf
  • Ou gueti idee i be gspannt!

    Mer hend scho gmacht
    - die fröcht/gmüess netzli bedruckt
    - bruchschoggi
    - zündholzschachteli gstaltet
  • mir hei gmacht:

    -chäsbrättli (acrylbrätt mit fuessabdruck)
    -korkungersetzer agmaut
    -tassli mit gotti, götti etc.
    -houzcheue agmaut u derzue bruchschoggi u spagötti/spagotti gleser
    -bäseli u schüfeli mit strukturpaste verziert
  • Wir haben folgendes gebastelt.
    -Schlusselanhänger (Perlen bemalt & aufgefädelt)
    -Weihnachsmüsli (Konfitürglas bemalt & Müslimischung zusammengestellt)
    - Einkaufstasche aus Stoff bemalt (mit Rasierschaum und farbpulver)
    - Pfannenuntersetzer mit Fussabdruck verziert
  • Da miner Chund no chli si u no nid chöi baschtle hei mir gmacht:

    Ä Güetzidose miteme Föteli vom Chind um Gotti/Götti und Grosseltere
    Ä Adventskalender mit Schoggi und äs Motiv vom Chind druf so hei si dr ganz Dezember öbis drvo ka😊
  • So, i ha mi entschidä was mir das Jahr baschtlä, mir tüe Sauz ifärbä u das när so schichtwiis ines Glas abfüue u Tüechli bespraye/bedrucke
  • Mir hend au scho bruchschoggi gmacht, bachhändsche mit handabdrück verziehrt, 3 verschiedeni salz selber gmacht und d chind hend die gläsli womer denn befüllt hend chöne verziehre..das jahr machi so nadebombe und seifi selber🥰
  • *badebombe
  • Mir hend für jede es Föteli im Bilderrahme und dezue gitz e Vorratsglas mit Föteli vo de chline druf und hindedruf stoht jewils beschts gotti vo de Welt beschte götti vo de Welt …..:und i tue denn no lindorkugle und suss chli Wiehnachtsshoggi inne😊
  • Mier bemalid en Regeschirm, passt grad Wettertechnisch🤭😉
  • I ha dere gschänklimacherei die letschte täg abgschwore. Eusi chend bastle so ned gern wieso selli si de jede advent a tisch zwinge, si föhnd ah ond i muesses de fertig mache.
    AnDu88
  • @Mamelo, i finges haut äs schöns Zeichä dasd Ching öpis baschtlä für diä wo ihne öpis schänkä…git haut nüt „gratis“ uf derä Wäut🤷🏻‍♀️ i hätt mi nid drfür nüt ds schänkä
  • Mir heis au ufgäh mit bastle. Vorallem mit de Chline 🙈 I mache jedes Jahr für alli Grosseltere e Kalender mit de Föteli vode Chinder. Und für alli andere mache mer Bruchschoggi oder Guetzli und verschänke das 😄
    Mamelo
  • MameloMamelo

    411

    Symbol
    bearbeitet 20. 11. 2023, 23:35
    AnDu88 schrieb: »
    Mir heis au ufgäh mit bastle. Vorallem mit de Chline 🙈 I mache jedes Jahr für alli Grosseltere e Kalender mit de Föteli vode Chinder. Und für alli andere mache mer Bruchschoggi oder Guetzli und verschänke das 😄

    Genau so mache mers au.
  • Crystal schrieb: »
    @Mamelo, i finges haut äs schöns Zeichä dasd Ching öpis baschtlä für diä wo ihne öpis schänkä…git haut nüt „gratis“ uf derä Wäut🤷🏻‍♀️ i hätt mi nid drfür nüt ds schänkä

    Jo da esches jo genau, s deför ha. I fende es muess vo härze cho. Ond wenn mini chend gern för öpper öopis mache au osserhalb vo wiehnachte geburtstag etc beni sofort debie. Aber i wett jo ned em name vo de chend öppis bastle, wenn de münd sis selber (natürli met hilfestellig) mache. Well schösch chan au i öppis schenke.

    Nor mini meinig
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum