Hpi zämä, mini chli isch jetzt 5 6 Wuche alt und mir wüüret eus freue wenns Mamis got wo luscht hettet zum chli go spaziere, öbbis unterneh, ustuusch etc 😊 bitte melde
Hallo zäme, falls im Chat no Platz wär würd ich mich au sehr gern no aschlüsse ;-) Min Sohn isch jetzt4,5 Mönet. Mir wohned nüme in Winti, sind aber sehr oft dete.
Würd mich sehr freue neui Mamis kennezlerne! Liebi Grüess Nati
Hoii zäme
Bin Mami vome 11 Monet alte Meitli und wohne ide nöchi vo Winterthur und wür mich freue es paar Mamis kennezlerne
Hets na Platz inre Gruppe?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
27
Ich bin noch in der 32 SSW, aber vlt können uns mal trotzdem treffen. Kannst mich gerne schreiben.
LG Laura
2
Ich bin in der 30 SSW aber ich würde mich auf einen Spaziergang/Treffen freuen !
LG
Letizia
2
4
Wollen wir ein Chat machen?
Wollt ihr mir eure Nummer senden?
LG
27
3
ich bin in der 32 SSW. Habt ihr noch Platz?
4
1
27
4
Mach mir eine Pn falls du auch in den Chat möchtest. 🤗
(Laura hat einen anderen Chat☺️)
7
Habt ihr mehrere chats? Ist irgendwo vllt noch Platz?
LG
3
Würd mich sehr freue neui Mamis kennezlerne! Liebi Grüess Nati
5
Ich bin es jungs Mami wo im Juni Zwillings-Meitli becho hed. Leider kenn ich nonig so viel Mamis. Wohne au nöchi Winterthur.
2
Ich bin sit Juni Mami vomne Meitli und kenn nanig so viel mamis und würd mich freue es paar zkennelerne:)
Hets na platz imn chat?
LG patricia
2
Bin Mami vome 11 Monet alte Meitli und wohne ide nöchi vo Winterthur und wür mich freue es paar Mamis kennezlerne
Hets na Platz inre Gruppe?