Langzeitstillen

Hey zemme
Ich stille mini chli no (bald 15 Mönet) wür mi mega interessiere, ob susch no öpper so lang gstillt het und wie eui erfahrige bzg. esse sind. Und müend oder hend ihr eu au stängi müesse sache alose🤣wirsch si no im Chindsgi stille etc....

Kommentare

  • Huhu
    Min chline wird au gli 15 mt alt!
    Mir stilled au no, krass dass das ide schwiiz irgendwie scho als "langziitstille" gilt....aber stimmt i mim umfäld stilled nümm vill
    Aktuell isch er fest verchältet und stillt mega vill sust amigs isst er vill meh. Er hets nie so mit de breili gha, isst eifach bi eus mit
    Wenn de papa luegt kriegt er t Milch usm fläschli sust nach Bedarf egal wo und wänn und zum ieschlafe
    Wenn's öpper stört chaner sich gern es nuschi uf de chopf lege...nei im ernst bisher hani no ned vill kommentär abbecho.
    Nur mal eine wo er knapp 9 mt alt gxi Isch: WAAAS, du stillsch IMMERNO?! Bin vill z perplex gxi zum was kontere
    Muesch du dir denn oft was alose und wie gaht's eu demit?
    enelaa94
  • Ig ha bim erste 3,5 johr gstillt und bide chline knapp 2,5 johr 😂 aber i bi stolz gsi druf. D Reaktione si grundsätzlich durchweg positiv gsi. Vereinzelti lüt si scho bitz gschockt gsi aber ebe wie gseit, verglichswiis wenig lüt.
    enelaa94aenn
  • Aber abeme gwüsse Alter hani nur no dehei oder bi guete Fründe/Familie gstillt und nümme ide Öffentlichkeit, muessi zuegäh.
  • Mini isch 16 mönet und stille au no, bin amigs scho gfrögt wordä „was du stillsch immerno oder tipps zum abstille becho“.
    ich seg dänn kurz und knapp, d‘WHO empfiehlt mind. 2 jahr z‘stille und bi corona het mer ja au immer uf d‘WHO glost🤷🏼‍♀️Sie isch na nie eh gueti esserin gsi, aber mich und min maa stört das nöd, und
    all andere sind mer egal.
    enelaa94aennJasmine
  • Super toll 🥰! Ich hätte gerne länger gestillt, aber es hat leider aus verschiedenen Gründen trotz Hilfe von Stillberatung usw nicht geklappt. Egal wie, man hört immer doofe Sprüche… stillt so lange ihr mögt und für uns ein bisschen mit, ist doch ein Wunder, dass frau ihr Kind so perfekt ernähren kann! 🤗
    MameloJunoenelaa94
  • Eusi isch au kei super Esserin aber es isch au scho schlimmer gsi es chunt langsam. D'Fläsche isch bis hüt nöd akteptierd worde🤣Sie wills eifach nöd. Ich muess mer ständig alose, wie lang ich das no mache möcht. Ich denk mer nur büecher übers stille lese, wür eu nöd schade i anderne Länder stillets bis 5 etc, lahns denn aber si. Wasi au muess sege, ide öffentlichkeit hani nonie gstillt.Nur vorem Partner em Mami und mini Schwö. Wür mi eifach unwohl fühle.
  • Und ja mir ischs völlig glich was die andere meinet. Jede het sini eiget Meinig. Kenne eifach niemer, wo so lang gstillt het oder stillt. Und nimt mi eifach Wunder wies bi dene so usgseht🥰Finde die Plattform und de Ustusch echt mega lässig.
    JunoKosmea
  • Ich stille min älter Sohn (25 Monate alt) ou no. Hend zwor gäg Ändi vo minere 2. SS eigentli ufghört, aber er hed jetzt weder agfange noch de Geburt vo sim Brüeder.
  • Ich han mis zweite Chind au bis 2,5 gstillt. Aber nur no am Abig. Ob etzt en Schoppe oder Mumi (isch denn no gsünder) für mich heds gstumme, ha aber viel ned sehr netti Ussage dörfe ghöre😒 so what. Ich han immer gseid, haupsach wenn sie in Chindsgi chund, wetti abgstillt ha😅😅
  • Wenni gar kei Nerve han bring ich oft folgendes: All trinket ihre Cappuccino es lebe lang aber mis Chind dörf nöd die eigeni Milch 2-3 Jahr trinke😅
    aenn
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum