Langzeitstillen
145
in Plauderecke
Hey zemme
Ich stille mini chli no (bald 15 Mönet) wür mi mega interessiere, ob susch no öpper so lang gstillt het und wie eui erfahrige bzg. esse sind. Und müend oder hend ihr eu au stängi müesse sache alose🤣wirsch si no im Chindsgi stille etc....
Ich stille mini chli no (bald 15 Mönet) wür mi mega interessiere, ob susch no öpper so lang gstillt het und wie eui erfahrige bzg. esse sind. Und müend oder hend ihr eu au stängi müesse sache alose🤣wirsch si no im Chindsgi stille etc....
Hey! Melde dich an oder registriere dich, um mitzureden.
Kommentare
79
Min chline wird au gli 15 mt alt!
Mir stilled au no, krass dass das ide schwiiz irgendwie scho als "langziitstille" gilt....aber stimmt i mim umfäld stilled nümm vill
Aktuell isch er fest verchältet und stillt mega vill sust amigs isst er vill meh. Er hets nie so mit de breili gha, isst eifach bi eus mit
Wenn de papa luegt kriegt er t Milch usm fläschli sust nach Bedarf egal wo und wänn und zum ieschlafe
Wenn's öpper stört chaner sich gern es nuschi uf de chopf lege...nei im ernst bisher hani no ned vill kommentär abbecho.
Nur mal eine wo er knapp 9 mt alt gxi Isch: WAAAS, du stillsch IMMERNO?! Bin vill z perplex gxi zum was kontere
Muesch du dir denn oft was alose und wie gaht's eu demit?
786
786
0
ich seg dänn kurz und knapp, d‘WHO empfiehlt mind. 2 jahr z‘stille und bi corona het mer ja au immer uf d‘WHO glost🤷🏼♀️Sie isch na nie eh gueti esserin gsi, aber mich und min maa stört das nöd, und
all andere sind mer egal.
111
145
145
174
791
0