account löschen

Hallo Mamis und ADMIN

Ich möchte mein account hier löschen. Wie kann ich das machen? Finde nichts dazu?

Vielen dank
Grüsse

Kommentare

• Das cha ebe nur dr Admin mache, selber chame sich nid lösche 😏🤷🏼‍♀️
    Am beste schribsch am @Admin oder @Admina e PN und seisch du möchtisch di Account lösche.
  • @Admin @Admina Könnt ihr es löschen??? Danke

• @AnDu88 danke für antwort. Hans mal probiert. Sind zwar sit langem nüm online staht
  • Ja hani au grad gseh. Ja vo dem her isches chli blöd, wenn d Admins so selte online sind. Oder ebe dasme zmindest si account nötigefalls selber cha lösche.
  • Ich möchte mich auch löschen aber es geht nicht, es hat auch keine Infos dazu, noch eine email adresse.!
    Falls das ein Admin liest, könnt ihr mich bitte löschen, danke.
  • Dr admin isch ds letscht mau im august online gsi u d admina april 2024😄I gloube die app isch komplett uf sich selber gstellt😜 isch leider nüm wie früecher wo hie no viu meh gloffe isch🥲
  • Oh... okay, voll schrääg, merci för d Info...
    Lg
  • Ja isch schad, i ha da viu tolli mamis lehre kenne u mit anderne i ihrne schwangerschafte mitgfieberet u o selber viu unterstützig erlebt☺️
    FlaS
  • So schön ☺️💕🙏🍀
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum